33% zaposlenih u Velikoj Britaniji u radno vreme na Facebook-u

Društvene mreže, 14.11.2011, 00:54 AM

33% zaposlenih u Velikoj Britaniji u radno vreme na Facebook-u

Prema istraživanju britanskog veb sajta za zapošljavanje Reed, trećina zaposlenih Britanaca pristupa društvenim mrežama kao što su Facebook, LinkedIn i Twitter tokom radnog vremena.

Istraživanje koje se bavilo korišćenjem društvenih mreža među zaposlenima u radno vreme spovedeno je na uzorku od 4000 ispitanika.

Rezultati istraživanja pokazuju da 33% zaposlenih pristupa svojim profilima na društvenim mrežama dok sa preostalih 67% ispitanika to nije slučaj.

Kada je reč o profilima zaposlenih, među onima koji koriste društvene mreže najviše je onih koji rade u reklamnoj industriji, njih 44%, 43% su zaposleni u IT sektoru, 33% ispitanika su u sektoru industrije a 27% u finansijskom sektoru.

Ne iznenađuje podatak da je Facebook najpopularnija platforma kojoj pristupaju zaposleni tokom radnog vremena (45%), zatim sledi Linkedin (20%) i Twitter (14%).

Većina onih koji tokom radnog vremena pregledava novosti na društvenim mrežama to čini svega jednom do dva puta tokom boravka na poslu (62% ispitanika). Njih 24% sajtovima društvenih mreža pristupa 3 do 5 puta, a 9% učesnika ankete priznaje da to radi 5 do 10 puta tokom radnog vremena. Mali, ali ne beznačajni procenat (5%) je onih koji su toliko zavisni od umrežavanja da pristupaju svojim profilima na društvenim mrežama i više od 10 puta sa svog radnog mesta.

Iako većinski procenat kompanija ne zabranjuje svojim zaposlenim pristup društvenim mrežama, oni ipak nastoje da prikriju svoje online aktivnosti te tako 64% onih koji su aktivni na društvenim mrežama u radno vreme njima pristupa sa mobilnih telefona.

Na kraju, 28% anketiranih reklo je da njihove kompanije blokiraju pristup društvenim mrežama u potpunosti, a 40% kompanija omogućava delimično ograničen pristup. Ostale kompanije nemaju bilo kakva pravila usmerena protiv korišćenja društvenih mreža među svojim zaposlenim.

Zanimljivo je da dvoje od troje zaposlenih smatraju legitimnim pravo kompanija da zabrane pristup sajtovima društvenih mreža. Iako nijedna kompanija ne želi da njeni zaposleni gube vreme dok su na poslu, istraživanja pokazuju da društveni mediji povećavaju produktivnost za 9% u kompanijama gde je dozvoljeno njihovo korišćenje budući da su na taj način omogućenee razmena ideja, diskusije, istraživanje i saradnja među zaposlenima.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Meta testira alate za Instagram i Facebook koji treba da spreče seksualne ucene i zloupotrebu intimnih slika

Meta testira alate za Instagram i Facebook koji treba da spreče seksualne ucene i zloupotrebu intimnih slika

Meta je objavila da će uskoro početi da testira novu funkciju zaštite od golotinje u Instagram DM-ovima, koja zamagljuje slike za koje se otkrije d... Dalje

TikTok kažnjen zbog štetnog sadržaja koji je preporučivan maloletnim korisnicima

TikTok kažnjen zbog štetnog sadržaja koji je preporučivan maloletnim korisnicima

Italijanska regulatorno telo za zaštitu konkurencije kaznilo je TikTok sa 10 miliona evra jer nije zaštitio korisnike od opasne igre poznate kao Fre... Dalje

Investicione prevare u reklamama na Facebooku

Investicione prevare u reklamama na Facebooku

Istraživači sajber bezbednosti iz firme Infoblox upozorili su korisnike na grupu Savvy Seahorse koja koristi Facebook reklame da bi prevarila korisn... Dalje

Prevaranti na X-u tražili donacije sa hakovanog naloga Metjua Perija

Prevaranti na X-u tražili donacije sa hakovanog naloga Metjua Perija

Zvanični nalog Metjua Perija na X-u (nekadašnji Twitter) je hakovan, a oni koji su to uradili zatražili su donacije od obožavalaca pokojnog glumca... Dalje

Od zabave do gubitka podataka: Mračna strana Facebook kvizova

Od zabave do gubitka podataka: Mračna strana Facebook kvizova

Sećate li se svih onih naizgled bezazlenih kvizova na društvenim mrežama? Iako su mnogima zabavni, oni su zapravo ozbiljan rizik za privatnost i b... Dalje