Facebook najavio anonimno prijavljivanje
Društvene mreže, 05.05.2014, 01:37 AM
Na konferenciji F8 koju Facebook organizuje jednom godišnje za svoje inženjere i programere, kompanije je najavila da će uskoro korisnicima ponuditi mogućnost anonimnog prijavljivanja korisnika na aplikacije drugih proizvođača.
“Ljudi nam govore da su ponekad zabrinuti zbog deljenja informacija sa aplikacijama i da žele više izbora i kontrole nad tim koje lične podatke aplikacije dobijaju”, rekli su iz Facebooka najavljujući da će želja korisnika uskoro biti ispunjena.
Anonimno prijavljivanje će omogućiti korisnicima da isprobaju aplikacije bez deljenja bile koje informacije sa Facebook profila. Korisnici će moći da odaberu da dele više informacija sa aplikacijom od nekog kasnijeg datuma.
Ovo nije jedina novina kada je reč o prijavljivanju. Korisnici će moći da odaberu i koje informacije žele a koje ne žele da dele sa aplikacijom prilikom prijavljivanja sa Facebook nalogom, ali i da onemoguće da aplikacija objavljuje sadržaj u njihovo ime.
Ovi noviteti korisnicima će biti dostupni u narednih nekoliko meseci. Međutim, već sada se korisnici mogu prijaviti za beta verziju “Anonimnog prijavljivanja”.
Stručnjaci kažu da ovaj potez Facebooka nije samo rezultat želje kompanije da izađe u susret rastućim zahtevima korisnika za privatnošću. Izbor anonimnog prijavljivanja znači da će informacije koje korisnici ne žele da dele sa aplikacijama i dalje prikupljati Facebook zbog prikazivanja relevantnih reklama. Reklame će se prikazivati unutar aplikacija, a Facebook će prihod deliti sa programerima aplikacija.
Facebook prati trendove, pa i trend većih zahteva korisnika u pogledu privatnosti na internetu i kontrole nad njihovim online identitetima. Ipak, cilj je i dalje da se zaradi više. Očekuje se da anonimno prijavljivanje donese više registracija jer će ljudi biti manje zabrinuti za privatnost. Osim toga, podaci korisnika će na ovaj način ostati izvan domašaja programera, što znači da će oni morati da plate za te informacije.
Izdvojeno
TikTok kažnjen zbog štetnog sadržaja koji je preporučivan maloletnim korisnicima
Italijanska regulatorno telo za zaštitu konkurencije kaznilo je TikTok sa 10 miliona evra jer nije zaštitio korisnike od opasne igre poznate kao Fre... Dalje
Investicione prevare u reklamama na Facebooku
Istraživači sajber bezbednosti iz firme Infoblox upozorili su korisnike na grupu Savvy Seahorse koja koristi Facebook reklame da bi prevarila korisn... Dalje
Prevaranti na X-u tražili donacije sa hakovanog naloga Metjua Perija
Zvanični nalog Metjua Perija na X-u (nekadašnji Twitter) je hakovan, a oni koji su to uradili zatražili su donacije od obožavalaca pokojnog glumca... Dalje
Od zabave do gubitka podataka: Mračna strana Facebook kvizova
Sećate li se svih onih naizgled bezazlenih kvizova na društvenim mrežama? Iako su mnogima zabavni, oni su zapravo ozbiljan rizik za privatnost i b... Dalje
Evropska komisija pokreće istragu o TikToku zbog kršenja zakona EU o zaštiti i privatnosti dece
Evropska komisija otvorila je istragu o TikToku zbog sumnje da krši pravila Evropske unije o zaštiti dece, transparentnosti oglašavanja, pristupa p... Dalje
Pratite nas
Nagrade