Facebook naplaćuje 100 dolara za dopisivanje sa Markom Zakerbergom

Društvene mreže, 14.01.2013, 08:16 AM

Facebook naplaćuje 100 dolara za dopisivanje sa Markom Zakerbergom

Ako želite da osnivač i direktor kompanije Facebook Mark Zakerberg čuje vaš mišljenje o novom servisu plaćenih poruka ili o nečemu drugom, možete mu poslati poruku ali to zadovoljstvo će vas koštati 100 dolara.

Facebook je prošlog meseca započeo testiranje novog servisa u okviru male grupe korisnika društvene mreže, naplaćujući dostavu poruka korisnicima sa kojima pošiljaoci nisu prijatelji na Facebook-u 1 dolar po poruci. To je cena koju morate platiti kako vaša poruka ne bi završila u odeljku „Others“, u koji se smeštaju poruke ljudi koji nisu iz kruga vaših prijatelja. Poruke iz ovog foldera uglavnom ostaju neprimećene, a mnogi korisnici i ne znaju da postoji ovaj folder.

U slučaju Zakerberga, usluga dostave poruka je veoma skupa. Ukoliko vam Zakerberg odgovori, sledeća vaša poruka upućena njemu neće vas koštati ni centa. Međutim, ukoliko vašu poruku Zakerberg označi kao spam, možete zaboraviti na dopisivanje sa direktorom Facebook-a, jer vam druga prilika neće biti pružena ma koliko novca bili spremni da izdvojite za to.

Uvođenje ovog servisa, smatraju pojedini stručnjaci, mogla bi biti efikasan način za smanjenje spama na društvenoj mreži.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Meta testira alate za Instagram i Facebook koji treba da spreče seksualne ucene i zloupotrebu intimnih slika

Meta testira alate za Instagram i Facebook koji treba da spreče seksualne ucene i zloupotrebu intimnih slika

Meta je objavila da će uskoro početi da testira novu funkciju zaštite od golotinje u Instagram DM-ovima, koja zamagljuje slike za koje se otkrije d... Dalje

TikTok kažnjen zbog štetnog sadržaja koji je preporučivan maloletnim korisnicima

TikTok kažnjen zbog štetnog sadržaja koji je preporučivan maloletnim korisnicima

Italijanska regulatorno telo za zaštitu konkurencije kaznilo je TikTok sa 10 miliona evra jer nije zaštitio korisnike od opasne igre poznate kao Fre... Dalje

Investicione prevare u reklamama na Facebooku

Investicione prevare u reklamama na Facebooku

Istraživači sajber bezbednosti iz firme Infoblox upozorili su korisnike na grupu Savvy Seahorse koja koristi Facebook reklame da bi prevarila korisn... Dalje

Prevaranti na X-u tražili donacije sa hakovanog naloga Metjua Perija

Prevaranti na X-u tražili donacije sa hakovanog naloga Metjua Perija

Zvanični nalog Metjua Perija na X-u (nekadašnji Twitter) je hakovan, a oni koji su to uradili zatražili su donacije od obožavalaca pokojnog glumca... Dalje

Od zabave do gubitka podataka: Mračna strana Facebook kvizova

Od zabave do gubitka podataka: Mračna strana Facebook kvizova

Sećate li se svih onih naizgled bezazlenih kvizova na društvenim mrežama? Iako su mnogima zabavni, oni su zapravo ozbiljan rizik za privatnost i b... Dalje