Facebook sada dozvoljava da prijavite lažne vesti i obaveštenja

Društvene mreže, 21.01.2015, 10:00 AM

Facebook sada dozvoljava da prijavite lažne vesti i obaveštenja

Svako od nas je bar jednom video u svom News Feedu, ako ne i sam podelio neku objavu za koju se kasnije ispostavilo da je hoax, lažno obaveštenje, prevara ili šala. Kada nam je News Feed preplavljen nekom takvom objavom, to ume da bude iritantno.

Facebook je juče najzad omogućio korisnicima da obeleže neku objavu kao hoax. Ubuduće, kada vidite neku vest kakve umeju da budu lažne vesti o smrti poznatih ličnosti, možete prijaviti post kao lažnu vest.

Kada to uradi veći broj korisnika, to će rezultirati time da će se takva priča manje pojavljivati u News Feedu, a na kraju će iznad nje biti prikazano upozorenje da su mnogi korisnici Facebooka prijavili da ta vest sadrži lažne informacije.

Iz Facebooka kažu da većina ljudi deli lažne vesti da bi ih brzo uklonila onda kada neki od njihovih prijatelja ukažu na to da je vest lažna. Ovaj novi mehanizam prijave ovakvih postova bi trebalo da spreči širenje lažnih vesti.

Ipak, na sajtove koji se bave satirom kao što je The Onion ovo neće uticati jer iz Facebooka kažu da je njihovo testiranje pokazalo da ljudi uglavnom ne prijavljuju satirični sadržaj koji bi trebalo da bude duhovit, kao ni sadržaj za koji je jasno naznačeno da je satira.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Meta testira alate za Instagram i Facebook koji treba da spreče seksualne ucene i zloupotrebu intimnih slika

Meta testira alate za Instagram i Facebook koji treba da spreče seksualne ucene i zloupotrebu intimnih slika

Meta je objavila da će uskoro početi da testira novu funkciju zaštite od golotinje u Instagram DM-ovima, koja zamagljuje slike za koje se otkrije d... Dalje

TikTok kažnjen zbog štetnog sadržaja koji je preporučivan maloletnim korisnicima

TikTok kažnjen zbog štetnog sadržaja koji je preporučivan maloletnim korisnicima

Italijanska regulatorno telo za zaštitu konkurencije kaznilo je TikTok sa 10 miliona evra jer nije zaštitio korisnike od opasne igre poznate kao Fre... Dalje

Investicione prevare u reklamama na Facebooku

Investicione prevare u reklamama na Facebooku

Istraživači sajber bezbednosti iz firme Infoblox upozorili su korisnike na grupu Savvy Seahorse koja koristi Facebook reklame da bi prevarila korisn... Dalje

Prevaranti na X-u tražili donacije sa hakovanog naloga Metjua Perija

Prevaranti na X-u tražili donacije sa hakovanog naloga Metjua Perija

Zvanični nalog Metjua Perija na X-u (nekadašnji Twitter) je hakovan, a oni koji su to uradili zatražili su donacije od obožavalaca pokojnog glumca... Dalje

Od zabave do gubitka podataka: Mračna strana Facebook kvizova

Od zabave do gubitka podataka: Mračna strana Facebook kvizova

Sećate li se svih onih naizgled bezazlenih kvizova na društvenim mrežama? Iako su mnogima zabavni, oni su zapravo ozbiljan rizik za privatnost i b... Dalje