Facebook testira zvučna obaveštenja i novi sistem komentarisanja

Društvene mreže, 12.11.2012, 06:19 AM

Facebook testira zvučna obaveštenja i novi sistem komentarisanja

Prema reakcijama malog broja korisnika kojima je dostupna nova funkcija zvučnih obaveštenja koju Facebook trenutno testira, vest o uvođenju zvučnih notifikacija svaki put kada neko objavi nešto na vašem timelineu ili vam pošalje poruku ili poziv za neki događaj, zvuči zanimljivije od onoga kako to u realnosti izgleda.

Facebook je potvrdio da testira novu funkciju u ograničenoj grupi korisnika koji čuju zvuk svaki put kada dobiju neko obaveštenje.

Ako se nalazite u grupi korisnika kojima je nova funkcija dostupna a niste oduševljeni zbog toga, zvučna obaveštenja možete isključiti u okviru podešavanja naloga („Account Settings“), klikom na „Notifications“ --> „View“ --> „Play a sound when each new notification is received“.

Za sada nema naznaka da li će i kada ova funkcija biti dostupna svim korisnicima Facebook-a.

Pored ove, Facebook testira opciju odgovoranja na komentare, tako da bi ubuduće korisnici mogli odgovorati ne samo na originalni post nego i na komentare ispod posta. Drugim rečima, umesto da označavate nekoga ko je komentrisao određeni post kako biste naglasili da se njemu/njoj obraćate, moći ćete to da uradite klikom na „Reply“ dugme ispod samog komentara.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Meta testira alate za Instagram i Facebook koji treba da spreče seksualne ucene i zloupotrebu intimnih slika

Meta testira alate za Instagram i Facebook koji treba da spreče seksualne ucene i zloupotrebu intimnih slika

Meta je objavila da će uskoro početi da testira novu funkciju zaštite od golotinje u Instagram DM-ovima, koja zamagljuje slike za koje se otkrije d... Dalje

TikTok kažnjen zbog štetnog sadržaja koji je preporučivan maloletnim korisnicima

TikTok kažnjen zbog štetnog sadržaja koji je preporučivan maloletnim korisnicima

Italijanska regulatorno telo za zaštitu konkurencije kaznilo je TikTok sa 10 miliona evra jer nije zaštitio korisnike od opasne igre poznate kao Fre... Dalje

Investicione prevare u reklamama na Facebooku

Investicione prevare u reklamama na Facebooku

Istraživači sajber bezbednosti iz firme Infoblox upozorili su korisnike na grupu Savvy Seahorse koja koristi Facebook reklame da bi prevarila korisn... Dalje

Prevaranti na X-u tražili donacije sa hakovanog naloga Metjua Perija

Prevaranti na X-u tražili donacije sa hakovanog naloga Metjua Perija

Zvanični nalog Metjua Perija na X-u (nekadašnji Twitter) je hakovan, a oni koji su to uradili zatražili su donacije od obožavalaca pokojnog glumca... Dalje

Od zabave do gubitka podataka: Mračna strana Facebook kvizova

Od zabave do gubitka podataka: Mračna strana Facebook kvizova

Sećate li se svih onih naizgled bezazlenih kvizova na društvenim mrežama? Iako su mnogima zabavni, oni su zapravo ozbiljan rizik za privatnost i b... Dalje