Facebook zabranio oglas za Google+
Društvene mreže, 18.07.2011, 11:47 AM
Veb programer Majkl Li Džonson odlučio je da poveća broj svoji prijatelja na novoj društevnoj mreži Google+, i kao logično rešenje odabrao je da to postigne uz pomoć oglasa na najmoćnijoj konkurentskoj društvenoj mreži Facebook-u.
Tekst oglasa glasi: “Dodajte Majkla na Google+. Ako ste dovoljno srećni da imate Google+ nalog, dodajte Majkla Li Džonsona, internet geek-a, programera i tehnološkog virtouza.”
I dok se, kako se čini, Majkl zabavljao na ovaj način, Facebook-u nije bilo ni najmanje smešno te je oglas uklonjen. Dodatno, Džonsonu je zabranjeno reklamiranje na ovoj društvenoj mreži.
Facebook je poslao Džonsonu objašnjenje zbog čega je njegov oglas uklonjen. Ali bez jasnog objašnjenja. “Na žalost, ne možemo vam navesti konkretne prekršaje (Pravila o korišćenju ili Smernica o oglašavanju) koji su ocenjeni kao zloupotreba. Molimo vas da pogledate naša Pravila o korišćenju i Smernice o oglašavanju ukoliko imati neka dodatna pitanja.”
Iako je jasno o čemu se radi u ovom slučaju, kompanija ima pokriće u klauzuli o odbijanju objavljivanja oglasa koja se nalazi u okviru Smernica o oglašavanju: “Možemo odbiti oglase bilo kad i iz bilo kog razloga, ukoliko oni promovišu konkurentske proizvode ili servise ili negativno utiču na naše poslovanje ili odnos sa našim korisnicima.”
Iako je legitimno pravo kompanije da zabrani oglase kakav je Džonsonov, čini se da to nije pravi potez i da jednoj velikoj društvenoj mreži kakva je Facebook nije potreban ovakav negativan marketing.
Izdvojeno
Evropol i šefovi evropskih policija zabrinuti zbog enkripcije na platformama društvenih mreža
Šefovi evropskih policija pozvali su i industriju i vlade na hitnu akciju kako bi se zaštitila javna bezbednost na platformama društvenih mreža, i... Dalje
Meta testira alate za Instagram i Facebook koji treba da spreče seksualne ucene i zloupotrebu intimnih slika
Meta je objavila da će uskoro početi da testira novu funkciju zaštite od golotinje u Instagram DM-ovima, koja zamagljuje slike za koje se otkrije d... Dalje
TikTok kažnjen zbog štetnog sadržaja koji je preporučivan maloletnim korisnicima
Italijanska regulatorno telo za zaštitu konkurencije kaznilo je TikTok sa 10 miliona evra jer nije zaštitio korisnike od opasne igre poznate kao Fre... Dalje
Investicione prevare u reklamama na Facebooku
Istraživači sajber bezbednosti iz firme Infoblox upozorili su korisnike na grupu Savvy Seahorse koja koristi Facebook reklame da bi prevarila korisn... Dalje
Prevaranti na X-u tražili donacije sa hakovanog naloga Metjua Perija
Zvanični nalog Metjua Perija na X-u (nekadašnji Twitter) je hakovan, a oni koji su to uradili zatražili su donacije od obožavalaca pokojnog glumca... Dalje
Pratite nas
Nagrade