Facebook započinje verifikaciju profila i fan stranica poznatih ličnosti i brendova
Društvene mreže, 30.05.2013, 08:26 AM
Facebook je u sredu saopštio da će započeti proveru profila poznatih ličnosti kako bi mogao da garantuje korisnicima društvene mreže da su profili autentični. Isti postupak biće uskoro primenjen i za fan stranice.
Kompanija će ove nedelje započeti proveru stranica nakon čega će onim autentičnim biti dodeljene bele i plave markice, slične onoj koju imaju Twitter nalozi poznatih ličnosti i kompanija.
Iz kompanije kažu da neće prihvatati prijave ili zahteve za verifikaciju, i da su trenutno samo profili i stranice male grupe istaknutih ličnosti predmet provere. Među verifikovanim stranicama nalaze se stranice američkog predsednika Baraka Obame, Džastina Bibera, Selene Gomez i drugih. Iako ne možete poslati zahtev za verifikaciju svog naloga ili stranice, možete prijaviti lažni nalog.
Verifikovani nalozi su korisno sredstvo u borbi protiv prevara u kojima se koriste tehnike društvenog inženjeringa. Poznatim korisnicima Twitter-a već dugo je na raspolaganju ova mogućnost.
Poznatim ličnostima verifikovani nalozi omogućavaju da razdvoje oficijalne profile i fan stranice od onih koje otvaraju fanovi, ali i garantuju autentičnost vesti i objava na Facebook-u.
Iz kompanije su rekli da će ovu uslugu omogućiti i brendovima.
I korisnici će imati korist od toga, jer će biti sigurni da prate autentične naloge poznatih ličnosti i da nema mogućih bezbednosnih rizika, kao što se često dešavalo u prošlosti sa spamom ili linkovima za druge sajtove na kojima se ponekad mogu naći malveri.
Izdvojeno
Meta testira alate za Instagram i Facebook koji treba da spreče seksualne ucene i zloupotrebu intimnih slika
Meta je objavila da će uskoro početi da testira novu funkciju zaštite od golotinje u Instagram DM-ovima, koja zamagljuje slike za koje se otkrije d... Dalje
TikTok kažnjen zbog štetnog sadržaja koji je preporučivan maloletnim korisnicima
Italijanska regulatorno telo za zaštitu konkurencije kaznilo je TikTok sa 10 miliona evra jer nije zaštitio korisnike od opasne igre poznate kao Fre... Dalje
Investicione prevare u reklamama na Facebooku
Istraživači sajber bezbednosti iz firme Infoblox upozorili su korisnike na grupu Savvy Seahorse koja koristi Facebook reklame da bi prevarila korisn... Dalje
Prevaranti na X-u tražili donacije sa hakovanog naloga Metjua Perija
Zvanični nalog Metjua Perija na X-u (nekadašnji Twitter) je hakovan, a oni koji su to uradili zatražili su donacije od obožavalaca pokojnog glumca... Dalje
Od zabave do gubitka podataka: Mračna strana Facebook kvizova
Sećate li se svih onih naizgled bezazlenih kvizova na društvenim mrežama? Iako su mnogima zabavni, oni su zapravo ozbiljan rizik za privatnost i b... Dalje
Pratite nas
Nagrade