Google + drugi po broju korisnika, Facebook i dalje najveća društvena mreža

Društvene mreže, 29.01.2013, 09:34 AM

Google + drugi po broju korisnika, Facebook i dalje najveća društvena mreža

Verovali ili ne, Google + je sada po broju korisnika druga najveća društvena mreža na svetu, odmah posle Facebook-a a ispred Twitter-a koji je zauzeo četvrto mesto na listi koju je objavio Global Web Index. Ali i Google+ i Twitter su daleko iza Facebook-a, koji je i dalje najpopularnija i najveća svetska društvena mreža.

Podaci iz poslednjeg kvartala 2012. godine pokazuju da Facebook ima oko 693 miliona aktivnih korisnika, Google+ 343 miliona, dok Twitter ima 288 miliona korisnika. Treće mesto po broju korisnika zauzeo je YouTube koga je Global Web Index takođe srvrstao u društvene mreže.

Podaci iz izveštaja Global Web Index-a pokazuju koliki broj aktivnih korisnika imaju društvene mreže na mesečnom nivou a ne ukupan broj korisnika.

Global Web Index prati 31 svetsko tržište, odnosno 90% ukupnog broja korisnika interneta. Preko 50% korisnika interneta su i korisnici Facebook-a, dok 25% korisnika interneta koristi Google+, a Twitter 21% korisnika interneta. Sve tri društvene mreže zabeležile su porast broja korisnika, i to Facebook 33%, Twitter 40% a Google+ 27%.

Podatak koji je u oktorbu objavio Mark Zuckerberg, direktor Facebook-a, da društvena mreža ima milijardu aktivnih korisnika mesečno, razlikuje se od brojeva iz izveštaja Global Web Index-a delom i zbog toga što njihovim istraživanjem nisu obuhvaćeni svi internet korisnici.

I broj korisnika Google+ je iznenađenje, s obzirom da mnogi ovu mrežu nazivaju virtuelnim gradom duhova. Iz Global Web Index-a to objašnjavaju time da Google uporno radi na rešavanju tog problema i da Google+ ima sve veći udeo u Google pretrazi, ali i da je povezan sa drugim Google-ovim servisima čime se može objasniti ovako veliki broj mesečno aktivnih korisnika ove društvene mreže.

Ekspanzija globalnih društvenih mreža kao što su Facebook, Google+ i Twitter ima i neke negativne efekte kada je reč o lokalnim društvenim mrežama koje su nekada bile veoma popularne ali sada beleže značajan gubitak korisnika jer je tržište prezasićeno.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Meta testira alate za Instagram i Facebook koji treba da spreče seksualne ucene i zloupotrebu intimnih slika

Meta testira alate za Instagram i Facebook koji treba da spreče seksualne ucene i zloupotrebu intimnih slika

Meta je objavila da će uskoro početi da testira novu funkciju zaštite od golotinje u Instagram DM-ovima, koja zamagljuje slike za koje se otkrije d... Dalje

TikTok kažnjen zbog štetnog sadržaja koji je preporučivan maloletnim korisnicima

TikTok kažnjen zbog štetnog sadržaja koji je preporučivan maloletnim korisnicima

Italijanska regulatorno telo za zaštitu konkurencije kaznilo je TikTok sa 10 miliona evra jer nije zaštitio korisnike od opasne igre poznate kao Fre... Dalje

Investicione prevare u reklamama na Facebooku

Investicione prevare u reklamama na Facebooku

Istraživači sajber bezbednosti iz firme Infoblox upozorili su korisnike na grupu Savvy Seahorse koja koristi Facebook reklame da bi prevarila korisn... Dalje

Prevaranti na X-u tražili donacije sa hakovanog naloga Metjua Perija

Prevaranti na X-u tražili donacije sa hakovanog naloga Metjua Perija

Zvanični nalog Metjua Perija na X-u (nekadašnji Twitter) je hakovan, a oni koji su to uradili zatražili su donacije od obožavalaca pokojnog glumca... Dalje

Od zabave do gubitka podataka: Mračna strana Facebook kvizova

Od zabave do gubitka podataka: Mračna strana Facebook kvizova

Sećate li se svih onih naizgled bezazlenih kvizova na društvenim mrežama? Iako su mnogima zabavni, oni su zapravo ozbiljan rizik za privatnost i b... Dalje