LinkedIn posle samo tri meseca gasi kontroverzni email servis Intro
Društvene mreže, 10.02.2014, 06:03 AM
LinkedIn gasi Intro, nedavno pokrenuti mobilni servis za povezivanje korisnika LinkedIn-a preko emaila koji je od momenta kada je počeo sa radom izazvao veliku zabrinutost zbog bezbednosnih rizika.
LinkedIn je predstavio Intro u oktobru prošle godine. Servis je bio namenjen korisnicima iPhone uređaja i dizajniran tako da uzme informacije sa profila LinkedIn korisnika i ubaci ih u emailove koji će biti primljeni i pregledani na telefonima. Intro prikazuje informacije o pošiljaocu korisniku na čiju je adresu poslat email, pod uslovom da je i pošiljalac takođe na LinkedIn-u.
Ideja je bila da se emailovima doda profesionalan kontekst i korisnici privuku na LinkedIn. Ako korisnik dobije email od nepoznate osobe koja izražava želju za saradnjom, moguće je da će ga je ignorisati ili otpisati kao spam. Intro istu email poruku čini drugačijom jer pruža korisniku uvid u informacije sa LinkedIn profila pošiljaoca, pa tako korisnik može videti kako on/ona izgleda, gde živi, šta radi, gde se školovao, zajedničke kontakte i drugo.
Međutim, na samom početku stručnjaci za bezbednost izražavali su zabrinutost zbog načina na koji servis prenosi emailove preko LinkedIn-ovih servera. Oni su tvrdili da je servis dobroćudni rođak hakerskih "man-in-the-middle" napada, predviđajući da je samo pitanje vremena kada će servis biti iskorišćen za fišing napade.
LinkedIn je odluku o gašenju servisa objavio u petak, ali iz kompanije nisu spominjali bezbednost kao razlog za ovu odluku. Umesto toga, objašnjenje koje je dala kompanija bilo je u vezi “fokusa”. Iz LinkedIn-a su rekli da trenutno imaju velike, dugoročne investicije u nekoliko projekata, i da im je potrebno da se koncentrišu na to.
Intro će se ugasiti 7. marta.
Iz kompanije nisu rekli šta će se dogoditi sa email podacima korisnika servisa koji su sačuvani na serverima.
Čak i stručnjaci koji su kritikovali ideju o ovom servisu, smatraju da je malo verovatno da LinkedIn gasi servis samo zbog bezbednosti. Objašnjenje može biti i činjenica da tehnološki proizvodi sada imaju kratak vek trajanja.
Kakvi god su bili motivi kompanije da ugasi servis, ova aplikacija je dokaz zašto je važno obratiti pažnju na privatnost i bezbednost kada se instaliraju novi servisi, bez obzira koliko će dugo potrajati.
Iz LinkedIn-a najavljuju gašenje i nekih drugih servisa. To će se desiti i Slidecast-u 30. aprila, a 18. februara podrška za LinkedIn iPad aplikaciju na iOS verzijama pre 6.0 će takođe biti obustavljena.
Izdvojeno
Profit ispred bezbednosti: Meta zaradila milijarde od prevarantskih oglasa na Facebooku i Instagramu
Meta se ponovo našla na udaru kritika nakon istrage Rojtersa, koja navodi da je kompanija ostvarila milijarde dolara prihoda od prevarantskih oglasa ... Dalje
U strahu od novih kazni, Meta uvodi opciju smanjenog deljenja podataka
Evropska komisija je u ponedeljak odobrila Metin predlog kojim se korisnicima Instagrama i Fejsbuka pruža mogućnost da dele manje ličnih podataka ... Dalje
Korisnici Facebooka i Instagrama dobijaju AI podršku 24/7 i jednostavniji oporavak hakovanih naloga
Meta je najavila da uvodi niz novih alata za Facebook i Instagram kako bi korisnicima omogućila jednostavniji pristup podršci 24/7, brži oporavak n... Dalje
Lažne Meta pozivnice: prevara koja stiže sa prave Facebook adrese
Istraživači iz kompanije Check Point otkrili su veliku fišing kampanju u kojoj napadači šalju lažne pozivnice koje izgledaju kao da dolaze direk... Dalje
X ukida Twitter.com i traži ponovno registrovanje sigurnosnih ključeva do 10. novembra
Korisnici X-a koji za dvofaktorsku autentifikaciju (2FA) koriste sigurnosne ključeve moraju ih ponovo registrovati do 10. novembra 2025. Kompanija X ... Dalje
Pratite nas
Nagrade






Pratite nas preko RSS-a





