LinkedIn tvrdi da je privatni program za nagrađivanje bagova bolji od javnog

Društvene mreže, 19.06.2015, 00:30 AM

LinkedIn tvrdi da je privatni program za nagrađivanje bagova bolji od javnog

Programi nagrađivanja istraživača za odgovorno prijavljivanje propusta u programima su postali veoma popularni među kompanijama koje drže do svoje i reputacije svojih proizvoda kao bezbednih i pouzdanih. Dok se većina tehnoloških kompanija opredelila za javne programe, kompanija LinkedIn je odlučila da njen program nagrada za prijavljene bagove i dalje bude privatni.

LinkedIn je počeo da nagrađuje istraživače u oktobru prošle godine, i do sada je kompaniji prijavljeno 65 bagova, koji su nagrađeni sa 65000 dolara.

Iz kompanije kažu da se tokom višegodišnje saradnje sa istraživačima, izdvojila grupa onih čiji su izveštaji uvek bili odlični, sa kojima je bilo zadovoljstvo raditi i koji su pokazivali iskreno interesovanje da se smanji rizik koji predstavljaju ranjivosti koje su otkrili.

Tako je LinkedIn napravio privatni program za nagrađivanje bagova imajući na umu upravo ove istraživače, ljude koji su posvećeni koordinisanom objavljivanju bagova.

Međutim, i drugi istraživači mogu prijavljivati bagove koji utiču na LinkedIn i/ili njegove korisnike. Oni svoje izveštaje mogu slati na email adresu [email protected], ali moraju imati na umu da je program nagrada namenjen onim koji su se već dokazali.

Razlog zbog čega LinkedIn nagrađuje samo one koji su pozvani na osnovu ugleda koji uživaju i prethodnog rada je taj što se u kompaniji tako mogu skoncentrisati na kvalitetnije izveštaje.

LinkedInov tim direktno sarađuje sva svakim istraživačem koji prijavi bag, od početka do kraja procesa ispravke baga. Na taj način, oni koji su deo ovog programa imaju priliku da iskuse kako je biti deo LinkedInovog tima koji radi sa bagovima.

Mnoge tehnološke kompanije, kao što su Google, Yahoo i Facebook, takođe imaju programe za nagrađivanje istraživača koji srazmerno proceni internih timova kompanija o ozbiljnosti prijavljenog baga bivaju nagrađeni.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

TikTok kažnjen zbog štetnog sadržaja koji je preporučivan maloletnim korisnicima

TikTok kažnjen zbog štetnog sadržaja koji je preporučivan maloletnim korisnicima

Italijanska regulatorno telo za zaštitu konkurencije kaznilo je TikTok sa 10 miliona evra jer nije zaštitio korisnike od opasne igre poznate kao Fre... Dalje

Investicione prevare u reklamama na Facebooku

Investicione prevare u reklamama na Facebooku

Istraživači sajber bezbednosti iz firme Infoblox upozorili su korisnike na grupu Savvy Seahorse koja koristi Facebook reklame da bi prevarila korisn... Dalje

Prevaranti na X-u tražili donacije sa hakovanog naloga Metjua Perija

Prevaranti na X-u tražili donacije sa hakovanog naloga Metjua Perija

Zvanični nalog Metjua Perija na X-u (nekadašnji Twitter) je hakovan, a oni koji su to uradili zatražili su donacije od obožavalaca pokojnog glumca... Dalje

Od zabave do gubitka podataka: Mračna strana Facebook kvizova

Od zabave do gubitka podataka: Mračna strana Facebook kvizova

Sećate li se svih onih naizgled bezazlenih kvizova na društvenim mrežama? Iako su mnogima zabavni, oni su zapravo ozbiljan rizik za privatnost i b... Dalje

Evropska komisija pokreće istragu o TikToku zbog kršenja zakona EU o zaštiti i privatnosti dece

Evropska komisija pokreće istragu o TikToku zbog kršenja zakona EU o zaštiti i privatnosti dece

Evropska komisija otvorila je istragu o TikToku zbog sumnje da krši pravila Evropske unije o zaštiti dece, transparentnosti oglašavanja, pristupa p... Dalje