Nova društvena mreža Pheed u nekoliko dana privukla 350.000 korisnika

Društvene mreže, 22.10.2012, 10:11 AM

Nova društvena mreža Pheed u nekoliko dana privukla 350.000 korisnika

Nova društvena mreža nazvana Pheed svakodnevno postaje sve popularnija među Internet populacijom širom sveta.

Svakodnevno se može čuti o novim društvenim mrežama za koje se smatra da imaju nešto originalno i da se mogu takmičiti sa Facebook-om i Twitter-om, YouTube-om ili Instagram-om. Međutim, isto tako se mogu videti i neka velika imena, kao što su MySpace i Google+, koja se bore i pokušavaju ući na veliku scenu.

Tvorci Pheed-a su na neki način uspeli već u prvih nekoliko dana postojanja sakupiti više od 350000 korisnika, od čega oko 200 poznatih ličnosti. Među slavnim ličnostima koje su kreirale profil na Pheed-u su, između ostalih, Majli Sajrus, Ešli Tisdejl, Dejvid Geta, Paris Hilton i Kris Braun.

Pokretači mreže Pheed smatraju da su korisnici Twitter-a relativno ograničeni, a da se ljudi na Facebook-u dosađuju. Većina sadržaja na ovim mrežama je lošeg kvaliteta. Oni su krenuli od ideje da će korisnici, ukoliko se posmatranje sadržaja bude naplaćivalo, morati da dele samo kvalitetan sadržaj.

Pheed omogućava deljenje svih vrsta digitalnog sadržaja, uključujući i tekst, fotografije, audi i video sadržaje. Svaki korisnik je vlasnik sadržaja kojeg deli sa drugima na Pheed-u i on odlučuje o tome hoće li sadržaj biti besplatan ili dostupan za pregled uz plaćanje po ceni od 1,99 i 24,99 dolara.

Izvor: Personal Magazin


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

TikTok kažnjen zbog štetnog sadržaja koji je preporučivan maloletnim korisnicima

TikTok kažnjen zbog štetnog sadržaja koji je preporučivan maloletnim korisnicima

Italijanska regulatorno telo za zaštitu konkurencije kaznilo je TikTok sa 10 miliona evra jer nije zaštitio korisnike od opasne igre poznate kao Fre... Dalje

Investicione prevare u reklamama na Facebooku

Investicione prevare u reklamama na Facebooku

Istraživači sajber bezbednosti iz firme Infoblox upozorili su korisnike na grupu Savvy Seahorse koja koristi Facebook reklame da bi prevarila korisn... Dalje

Prevaranti na X-u tražili donacije sa hakovanog naloga Metjua Perija

Prevaranti na X-u tražili donacije sa hakovanog naloga Metjua Perija

Zvanični nalog Metjua Perija na X-u (nekadašnji Twitter) je hakovan, a oni koji su to uradili zatražili su donacije od obožavalaca pokojnog glumca... Dalje

Od zabave do gubitka podataka: Mračna strana Facebook kvizova

Od zabave do gubitka podataka: Mračna strana Facebook kvizova

Sećate li se svih onih naizgled bezazlenih kvizova na društvenim mrežama? Iako su mnogima zabavni, oni su zapravo ozbiljan rizik za privatnost i b... Dalje

Evropska komisija pokreće istragu o TikToku zbog kršenja zakona EU o zaštiti i privatnosti dece

Evropska komisija pokreće istragu o TikToku zbog kršenja zakona EU o zaštiti i privatnosti dece

Evropska komisija otvorila je istragu o TikToku zbog sumnje da krši pravila Evropske unije o zaštiti dece, transparentnosti oglašavanja, pristupa p... Dalje