Virtuelni grad duhova: Korisnici na Google+ provode 3 minuta mesečno
Društvene mreže, 29.02.2012, 09:08 AM
Virtuelni grad duhova. Tako je Wall Street Journal nazvao Google+, društevnu mrežu u pokušaju, za koju u kompaniji Google kažu da ovog trenutka ima 90 miliona registrovanih korisnika.
Međutim, ovaj naizgled impresivan podatak za mrežu koja je započela sa radom u junu prošle godine samo maskira ono što se ustvari tamo događa.
A tamo, uprkos brojkama, nema skoro nikoga. Tri minuta mesečno koliko korisnici Google+ u proseku provedu na ovoj mreži teško da je dostojno poređenja sa Facebook-ovim odanim korisnicima koji na najpopularnijoj društvenoj mreži provedu 7,5 sati mesečno.
Ovo su rezultati koje objavio comScore prema kojima su korisnici u novembru na Google+ u proseku provodili 5,1 minuta u novembru i 4,8 minuta u decembru a trend smanjenog interesovanja korisnika za ovu društvenu mrežu nastavio se i ove godine.
Ne samo da je Google+ daleko iza Facebook-a, već su ispred njega MySpace koji sada ima svega 27 miliona korisnika koji provode 8 minuta mesečno na nekada popularnoj društvenoj mreži. Bolje rezultate imaju u LinkedIn sa 17 minuta, Twitter sa 21, i Pinterest i Tumblr sa po 89 minuta.
Podacima koje je objavio comScore nisu obuhvaćeni korisnici koji mrežama pristupaju sa mobilnih telefona.
Izdvojeno
Evropol i šefovi evropskih policija zabrinuti zbog enkripcije na platformama društvenih mreža
Šefovi evropskih policija pozvali su i industriju i vlade na hitnu akciju kako bi se zaštitila javna bezbednost na platformama društvenih mreža, i... Dalje
Meta testira alate za Instagram i Facebook koji treba da spreče seksualne ucene i zloupotrebu intimnih slika
Meta je objavila da će uskoro početi da testira novu funkciju zaštite od golotinje u Instagram DM-ovima, koja zamagljuje slike za koje se otkrije d... Dalje
TikTok kažnjen zbog štetnog sadržaja koji je preporučivan maloletnim korisnicima
Italijanska regulatorno telo za zaštitu konkurencije kaznilo je TikTok sa 10 miliona evra jer nije zaštitio korisnike od opasne igre poznate kao Fre... Dalje
Investicione prevare u reklamama na Facebooku
Istraživači sajber bezbednosti iz firme Infoblox upozorili su korisnike na grupu Savvy Seahorse koja koristi Facebook reklame da bi prevarila korisn... Dalje
Prevaranti na X-u tražili donacije sa hakovanog naloga Metjua Perija
Zvanični nalog Metjua Perija na X-u (nekadašnji Twitter) je hakovan, a oni koji su to uradili zatražili su donacije od obožavalaca pokojnog glumca... Dalje
Pratite nas
Nagrade