Facebook zabranio oglas za Google+

Društvene mreže, 18.07.2011, 11:47 AM

Facebook zabranio oglas za Google+

Veb programer Majkl Li Džonson odlučio je da poveća broj svoji prijatelja na novoj društevnoj mreži Google+, i kao logično rešenje odabrao je da to postigne uz pomoć oglasa na najmoćnijoj konkurentskoj društvenoj mreži Facebook-u.

Tekst oglasa glasi: “Dodajte Majkla na Google+. Ako ste dovoljno srećni da imate Google+ nalog, dodajte Majkla Li Džonsona, internet geek-a, programera i tehnološkog virtouza.”

I dok se, kako se čini, Majkl zabavljao na ovaj način, Facebook-u nije bilo ni najmanje smešno te je oglas uklonjen. Dodatno, Džonsonu je zabranjeno reklamiranje na ovoj društvenoj mreži.

Facebook je poslao Džonsonu objašnjenje zbog čega je njegov oglas uklonjen. Ali bez jasnog objašnjenja. “Na žalost, ne možemo vam navesti konkretne prekršaje (Pravila o korišćenju ili Smernica o oglašavanju) koji su ocenjeni kao zloupotreba. Molimo vas da pogledate naša Pravila o korišćenju i Smernice o oglašavanju ukoliko imati neka dodatna pitanja.”

Iako je jasno o čemu se radi u ovom slučaju, kompanija ima pokriće u klauzuli o odbijanju objavljivanja oglasa koja se nalazi u okviru Smernica o oglašavanju: “Možemo odbiti oglase bilo kad i iz bilo kog razloga, ukoliko oni promovišu konkurentske proizvode ili servise ili negativno utiču na naše poslovanje ili odnos sa našim korisnicima.”

Iako je legitimno pravo kompanije da zabrani oglase kakav je Džonsonov, čini se da to nije pravi potez i da jednoj velikoj društvenoj mreži kakva je Facebook nije potreban ovakav negativan marketing.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

TikTok kažnjen zbog štetnog sadržaja koji je preporučivan maloletnim korisnicima

TikTok kažnjen zbog štetnog sadržaja koji je preporučivan maloletnim korisnicima

Italijanska regulatorno telo za zaštitu konkurencije kaznilo je TikTok sa 10 miliona evra jer nije zaštitio korisnike od opasne igre poznate kao Fre... Dalje

Investicione prevare u reklamama na Facebooku

Investicione prevare u reklamama na Facebooku

Istraživači sajber bezbednosti iz firme Infoblox upozorili su korisnike na grupu Savvy Seahorse koja koristi Facebook reklame da bi prevarila korisn... Dalje

Prevaranti na X-u tražili donacije sa hakovanog naloga Metjua Perija

Prevaranti na X-u tražili donacije sa hakovanog naloga Metjua Perija

Zvanični nalog Metjua Perija na X-u (nekadašnji Twitter) je hakovan, a oni koji su to uradili zatražili su donacije od obožavalaca pokojnog glumca... Dalje

Od zabave do gubitka podataka: Mračna strana Facebook kvizova

Od zabave do gubitka podataka: Mračna strana Facebook kvizova

Sećate li se svih onih naizgled bezazlenih kvizova na društvenim mrežama? Iako su mnogima zabavni, oni su zapravo ozbiljan rizik za privatnost i b... Dalje

Evropska komisija pokreće istragu o TikToku zbog kršenja zakona EU o zaštiti i privatnosti dece

Evropska komisija pokreće istragu o TikToku zbog kršenja zakona EU o zaštiti i privatnosti dece

Evropska komisija otvorila je istragu o TikToku zbog sumnje da krši pravila Evropske unije o zaštiti dece, transparentnosti oglašavanja, pristupa p... Dalje