Korisnici Facebook-a nezadovoljni zbog promene veličine slova

Društvene mreže, 04.11.2010, 23:32 PM

Korisnici Facebook-a nezadovoljni zbog promene veličine slova

Možda ste u manjini onih koja nije primetila promenu veličine fonta na Facebooku-u, ali većina korisnika ne samo da je primetila promenu, nego i glasno negoduje zbog nje.

Bez ikakvog prethodnog obaveštenja, Facebook je početkom nedelje promenio veličinu slova na svojim stranicama. Sada su slova manja toliko da se mnogi korisnici žale da im čitanje predstavlja napor.

Za Computerworld, iz kompanije su rekli da je reč o eksperimentu, koji je samo jedan od načina da se sajt ove društvene mreže učini boljim. Međutim, Facebook prati reakciju svojih korisnika i kao i u svim ostalim slučajevima, njihove primedbe i zapažanja biće inkorporirani u buduće izmene i nove funkcije servisa.

Nema naznaka da će Facebook uslišiti želje korisnika i vratiti veličinu slova na pređašnju, a nije ni sasvim jasno na koji je način promena veličine fonta učinila sajt boljim.

Jedina prednost ove novine je što korisnici sada mogu videti veći broj objava svojih prijatelja odjednom. Ili možda u Facebooku-u planiraju da postave više sadržaja na svakoj stranici?

U podešavanjima browser-a korisnici mogu podesiti i veličinu slova, prema svojim potrebama. Takođe, veličinu slova koja vidite na Facebook-u možete menjati instaliranjem plugin-a za odgovarajući browser - Better Facebook, kao na slici ispod:


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Meta testira alate za Instagram i Facebook koji treba da spreče seksualne ucene i zloupotrebu intimnih slika

Meta testira alate za Instagram i Facebook koji treba da spreče seksualne ucene i zloupotrebu intimnih slika

Meta je objavila da će uskoro početi da testira novu funkciju zaštite od golotinje u Instagram DM-ovima, koja zamagljuje slike za koje se otkrije d... Dalje

TikTok kažnjen zbog štetnog sadržaja koji je preporučivan maloletnim korisnicima

TikTok kažnjen zbog štetnog sadržaja koji je preporučivan maloletnim korisnicima

Italijanska regulatorno telo za zaštitu konkurencije kaznilo je TikTok sa 10 miliona evra jer nije zaštitio korisnike od opasne igre poznate kao Fre... Dalje

Investicione prevare u reklamama na Facebooku

Investicione prevare u reklamama na Facebooku

Istraživači sajber bezbednosti iz firme Infoblox upozorili su korisnike na grupu Savvy Seahorse koja koristi Facebook reklame da bi prevarila korisn... Dalje

Prevaranti na X-u tražili donacije sa hakovanog naloga Metjua Perija

Prevaranti na X-u tražili donacije sa hakovanog naloga Metjua Perija

Zvanični nalog Metjua Perija na X-u (nekadašnji Twitter) je hakovan, a oni koji su to uradili zatražili su donacije od obožavalaca pokojnog glumca... Dalje

Od zabave do gubitka podataka: Mračna strana Facebook kvizova

Od zabave do gubitka podataka: Mračna strana Facebook kvizova

Sećate li se svih onih naizgled bezazlenih kvizova na društvenim mrežama? Iako su mnogima zabavni, oni su zapravo ozbiljan rizik za privatnost i b... Dalje