Zbog obmanjivanja korisnika, zabranjene reklame za igre Homescapes i Gardenscapes

Mobilni telefoni, 14.10.2020, 09:30 AM

Zbog obmanjivanja korisnika, zabranjene reklame za igre Homescapes i Gardenscapes

Britansko nadzorno telo koje kontroliše poštovanje standarda oglašavanja (ASA) zabranilo je dve reklame za mobilne igre zbog toga što obmanjuju korisnike. Reč je o reklamama za igre Homescapes i Gardenscapes programera Playrix.

Reklame prikazuju igru u kojoj korisnici povlače iglice određenim redosledom kako bi rešili zagonetku iako se igre zapravo igraju na potpuno drugačiji način.

ASA je rekla da se ove reklame više ne smeju koristiti.

Poslednjih godina, brojne mobilne igre koriste video oglase koji prikazuju mehanizme slagalica koje ne koriste ili ih jedva koriste, zbog čega se igrači žale.

Homescapes i Gardenscapes se igraju na isti način: dom ili baštu treba obnoviti, a igrači zarađuju resurse koji su im potrebni igrajući igru tipa „spoji tri“, slično drugim popularnim igrama poput Bejewelled ili Candy Crush.

I Homescapes i Gardenscapes su izuzetno popularne igre, sa više od 100 miliona instalacija iz Google Play prodavnice.

Ali igre su često koristile reklame koje prikazuju "mozgalicu" u kojoj se povlače igle da bi se izbegla katastrofa.

Dve Facebook reklame za Homescapes i Gardenscapes, iz marta i aprila ove godine, upućene su ASA na procenu zbog obmanjivanja.

Uprkos kratkom upozorenju na dnu videa da „sve slike ne predstavljaju stvarni način igre“, ASA je stala na stranu ljudi koji su se žalili.

Međutim, i posle zabrane iste reklame se i dalje mogu videti.

Playrix je rekao da je ono što se videlo u reklamama zapravo bilo i u njihovim igrama, ali da igre imaju hiljade nivoa, i da su igre iz reklama bile dostupne samo na svakih 20 nivoa.

Playrix je takođe rekao ASA da „većina korisnika“ prestaje da igra već na početku igre. U aprilu, kada su se pojavile sporne reklame, te mini-igre u igrama bile su „samo na višim nivoima“, što znači da ih većina igrača nikada neće videti.

Kompanija je od tada promenila igru, tako da su ove mini-igre sada bliže početku.

Međutim, ASA je rekla da se oglasi ne smeju ponovo prikazivati i poručila Playrixu da se pobrine da njihove reklame ubuduće reprezentuju njihove igre na pravi način.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Google je prošle godine sprečio objavljivanje 2,3 miliona potencijalno opasnih Android aplikacija na Google Play

Google je prošle godine sprečio objavljivanje 2,3 miliona potencijalno opasnih Android aplikacija na Google Play

Google je objavio da je prošle godine blokirao objavljivanje 2,28 miliona Android aplikacija na Google Play zbog toga što su kršile različite smer... Dalje

Brokewell je novi trojanac koji preuzima kontrolu nad zaraženim Android uređajima i krade podatke korisnika

Brokewell je novi trojanac koji preuzima kontrolu nad zaraženim Android uređajima i krade podatke korisnika

Istraživači bezbednosti iz kompanije ThreatFabric otkrili su novog bankarskog trojanca za Android koga su nazvali Brokewell, koji može da snimi sva... Dalje

Bankarski malver sakriven u antivirusnoj aplikaciji

Bankarski malver sakriven u antivirusnoj aplikaciji

Istraživači kompanije Fox-IT otkrili su novu verziju bankarskog trojanca „Vultur“ za Android koja u odnosu na ranije verzije ima napredn... Dalje

Google uklonio 28 VPN aplikacija sa Google Play koje su Android telefone krišom pretvarale u proksije

Google uklonio 28 VPN aplikacija sa Google Play koje su Android telefone krišom pretvarale u proksije

Istraživači iz kompanije HUMAN pronašli su na Google Play 28 VPN aplikacija koje pretvaraju Android uređaje u rezidencijalne proksije koji se vero... Dalje

WhatsApp će blokirati skrinšotove za slike profila

WhatsApp će blokirati skrinšotove za slike profila

WhatsApp je poslednjih godina uveo niz opcija da bi ojačao bezbednost platforme i korisnika. Tako na WhatsAppu možete da delite privatne fotografije... Dalje