Dvostepena verifikacija narednih dana dostupna i za Microsoft naloge
Vesti, 18.04.2013, 10:04 AM
Microsoft će narednih dana ponuditi svim korisnicima Outlook-a, SkyDrive-a i drugih Microsoft-ovih servisa uslugu dvostepene verifikacije, dodatni sloj zaštite naloga.
Glasine da će se Microsoft pridružiti sve većem broju kompanija koje su već ponudile svojim korisnicima dvostepenu verifikaciju potvrdili su iz kompanije juče.
Kao što i samo ime kaže, dvostepena verifikacija zahteva od korisnika još jednu potvrdu identiteta osim uobičajene koja podrazumeva korisničko ime i lozinku.
Dodatna potvrda identiteta znači da će korisnici koji odluče da koriste opciju dvostepene verifikacije, morati da unesu kod koji im šalje Microsoft putem SMS-a ili emaila, i to onda kada se prvi put sa nekog uređaja prijavljuju na nalog. Takav uređaj možete označiti kao “omiljen”, kako ne biste morali da unosite novi kod prilikom svakog prijavljivanja.
Verifikacija će biti poništena ukoliko sa istog uređaja ne pristupate nalogu duže od 60 dana ili ukoliko opozovete pristup sa tog uređaja na Microsoft-ovom web sajtu.
U slučaju da iz nekog razloga (npr. putovanje) ne možete da primate SMS sa kodom, možete koristiti aplikaciju Authenticator za Windows Phone koja sama generiše kod. Iako Microsoft nije ponudio korisnicima aplikaciju za iOS ili Android, druge aplikacije za generisanje kodova radiće sa Microsoft-ovim nalozima, iako iz kompanije nisu naveli koje aplikacije su podržane.
Dvostepena verifikacija je odličan način da zaštitite svoj nalog od upada uz pomoć korisničkog imena i lozinke, jer uljez mora da ima pristup vašem email nalogu ili telefonu.
Imajući u vidu koliko često i sa kakvim posledicama su u nedavnoj prošlosti veliki web servisi bili meta hakerskih napada, ovaj dodatni vid zaštite naloga je više nego poželjan.
Microsoft je poslednja u nizu velikh kompanija koje su ponudile korisnicima ovaj vid zaštite naloga. Google je bio pionir, a njemu su se pridružili Facebook 2011. godine, Dropbox 2012. godine, i Apple prošlog meseca.
Izdvojeno
Većina ljudi priznaje da se i dalje oslanja na pamćenje i olovku i papir za lozinke
Istraživanje o lozinkama koje je sprovela kompanija Bitwarden pokazalo je da se većina ljudi i dalje oslanja na pamćenje i olovku i papir kada je r... Dalje
Google oglasi za Facebook vode do sajtova prevaranata
Google ima problem sa oglasima u pretrazi, upozorio je programer Džastin Poliačik, a njegove reči potvrdili su i istraživači kompanije Malwarebyt... Dalje
Zloglasna ransomware grupa HelloKitty najavila povratak i novo ime
Sajber kriminalci iz ransomware grupe ranije poznate kao HelloKitty objavili su da se naziv grupe menja u „HelloGookie“. Oni su objavili n... Dalje
Piramidalna šema prevare na Telegramu
Istraživači kompanije Kasperski upozorili su na prevarante koji koriste sofisticiranu taktiku da ukradu Toncoine (TON) od korisnika Telegrama širom... Dalje
Od početka godine ransomware grupa Akira napala 250 organizacija od kojih je pokušala da naplati 42 miliona dolara
Da posao sa ransomwareom cveta pokazuju i podaci o ransomware grupi Akira koja je za manje od godinu dana rada iznudila milione od na stotine pogođen... Dalje
Pratite nas
Nagrade