Evo zašto više nikada ne treba da verujete u obaveštenja da će se WhatsApp naplaćivati
Vesti, 20.01.2016, 00:30 AM
Dobra vest za korisnike WhatsAppa! Ovaj širom sveta popularni servis za razmenu poruka biće potpuno besplatan, što znači da vas njegovo korišćenje neće koštati ni dinara.
Stari korisnici možda ne znaju za to, ali WhatsApp je pre nekoliko godina uveo pretplatu, primoravajući nove korisnike da godišnje plaćaju pretlatu od 99 centi posle prve godine korišćenja.
U Srbiji je WhatsApp uvek bio besplatan, bez obzira na to što su s vremena na vreme među korisnicima servisa kružile poruke da će se po isteku prve godine korišćenje WhatsAppa naplaćivati.
WhatsApp, koji je sada u vlasništvu Facebooka, je u ponedeljak saopštio da više neće naplaćivati godišnju pretplatu i da će ova usluga od sada biti besplatna za sve korisnike.
Osnivač WhatsAppa Jan Koum je najavljujući ovu novinu, rekao da je godišnja pretplata bila prepreka za neke korisnike.
U kompaniji su shvatili da takav pristup nije dobro funkcionisao jer mnogi korisnici WhatsAppa nemaju debitne ili kreditne kartice zbog čega su brinuli da bi posle godinu dana morali da prekinu svoju komunikaciju sa prijateljima i porodicom.
WhatsApp je obećao da pretplata neće biti zamenjena reklamama, što je danas uobičajena praksa koju koriste besplatne aplikacije da bi bile profitabilne.
Umesto reklama, u WhatsAppu razmišljaju o drugim mogućnostima, pre svega, o povezivanju kompanija sa korisnicima, što će na kraju plaćati kompanije koje žele relevantnu kominikaciju sa svojim korisnicima.
Izdvojeno
Zloglasna ransomware grupa HelloKitty najavila povratak i novo ime
Sajber kriminalci iz ransomware grupe ranije poznate kao HelloKitty objavili su da se naziv grupe menja u „HelloGookie“. Oni su objavili n... Dalje
Piramidalna šema prevare na Telegramu
Istraživači kompanije Kasperski upozorili su na prevarante koji koriste sofisticiranu taktiku da ukradu Toncoine (TON) od korisnika Telegrama širom... Dalje
Od početka godine ransomware grupa Akira napala 250 organizacija od kojih je pokušala da naplati 42 miliona dolara
Da posao sa ransomwareom cveta pokazuju i podaci o ransomware grupi Akira koja je za manje od godinu dana rada iznudila milione od na stotine pogođen... Dalje
Microsoft je i dalje brend koji se najviše zloupotrebljava u phishing napadima
Prema podacima kompanije Check Point, Microsoft je brend koji se najviše zloupotrebljavao, u čak 38% svih phishing napada u prvom kvartalu 2024. Ovo... Dalje
Farmakokriminal na internetu: Facebook, X i Instagram preplavljeni oglasima za kopije poznatih lekova
Hiljade lažnih onlajn apoteka koje prodaju kopije lekova širom sveta, uključujući i kopije popularnog Ozempica, leka za lečenje dijabetesa tipa ... Dalje
Pratite nas
Nagrade