Facebook, Google, Twitter i AOL zajedno u borbi protiv loših oglasa na internetu

Vesti, 15.06.2012, 09:55 AM

Facebook, Google, Twitter i AOL zajedno u borbi protiv loših oglasa na internetu

Facebook, Google, Twitter i AOL priključili su se alijansi za borbu protiv “loših oglasa” na internetu, koji uključuju i one oglase preko kojih se distribuiraju kompjuterski virusi, one koji usmeravaju korisnike ka prevarama, kao i one kojima se reklamira prodaja falsifikovane robe, objavila je organizacija StopBadware koja je promoter alijanse.

StopBadware je neprofitna organizacija koja od 2006. godine omogućava veb sajtovima, servis provajderima i proizvođačima softvera razmenu aktuelnih informacija sa ciljem upozoravanja korisnika i eliminacije kompjuterskih virusa, fišing sajtova i sprečavanja distribucije malvera na vebu.

Ads Integrity Alliance koja je započela sa radom u sredu, ima za cilj identifikovanje i uklanjanje loših oglasa sa veba.

U saopštenju objavljenom na zvaničnom Google-ovom blogu se kaže da je Google tokom 2011. godine uklonio više od 130 miliona oglasa i 800000 oglašivača koji su kršili politiku kompanije na njenim sajtovim kao i partnerskim sajtovima, reklamirajući falsifikovane proizvode i distribuirajući malvere. I drugi partneri u alijansi su preduzimali slične korake ali se pokazalo da pojedinačno, kompanije ili agencije za zadužene za sprovođenje zakona teško mogu udaljiti “loše momke” sa veba.

Zato je osnovana alijansa koja treba da razvija principe i daje preporuke o najboljim načinima borbe protiv ove pošasti interneta, da služi kao platforma za razmenu informacija o prevarantima ali i da ukaže zakonodavcima i institucijama zaduženim za sprovođenje zakona na relevantne trendove u ovoj oblasti.

“Mislimo da je veb vredan borbe zbog čega podržavamo napore alijanse da se pozabavi lošim igračima na vebu koji pokušavaju da mu nanesu štetu,” poručuju iz Google-a.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Microsoft je i dalje brend koji se najviše zloupotrebljava u phishing napadima

Microsoft je i dalje brend koji se najviše zloupotrebljava u phishing napadima

Prema podacima kompanije Check Point, Microsoft je brend koji se najviše zloupotrebljavao, u čak 38% svih phishing napada u prvom kvartalu 2024. Ovo... Dalje

Farmakokriminal na internetu: Facebook, X i Instagram preplavljeni oglasima za kopije poznatih lekova

Farmakokriminal na internetu: Facebook, X i Instagram preplavljeni oglasima za kopije poznatih lekova

Hiljade lažnih onlajn apoteka koje prodaju kopije lekova širom sveta, uključujući i kopije popularnog Ozempica, leka za lečenje dijabetesa tipa ... Dalje

Rusija i Ukrajina na vrhu prvog svetskog indeksa sajber kriminala

Rusija i Ukrajina na vrhu prvog svetskog indeksa sajber kriminala

Časopis PLOS ONE objavio je 10. aprila naučni rad pod nazivom „Mapiranje globalne geografije sajber kriminala sa svetskim indeksom sajber krim... Dalje

Prevare sa lažnim glasovnim porukama u porastu: LastPass objavio detalje o jednom takvom napadu na kompaniju

Prevare sa lažnim glasovnim porukama u porastu: LastPass objavio detalje o jednom takvom napadu na kompaniju

LastPass je objavio da su prevaranti pokušali da prevare jednog od zaposlenih u kompaniji koristeći lažnu glasovnu poruku izvršnog direktora Last... Dalje

Istraživanje otkriva da većina ljudi ima između 3 i 10 onlajn naloga, ali stvaran broj bi mogao biti i mnogo veći

Istraživanje otkriva da većina ljudi ima između 3 i 10 onlajn naloga, ali stvaran broj bi mogao biti i mnogo veći

Hteli to ili ne, onlajn nalozi su sada sastavni deo naših života. Broj naloga na mreži koje neko ima direktno je propcionalan šansi da postane žr... Dalje