Facebook ponovo zakupio oglasni prostor u novinama za kampanju protiv Applea

Vesti, 17.12.2020, 12:00 PM

Facebook ponovo zakupio oglasni prostor u novinama za kampanju protiv Applea

Facebook pojačava svoju kampanju protiv Appleovih promena u politici privatnosti. Kompanija je ponovo zakupila oglasni prostor u novinama kao što su Wall Street Journal, New York Times i Washington Post. U novom oglasu Facebook tvrdi da će Appleove promene politike privatnosti u iOS 14 „promeniti internet kakav poznajemo“ i primorati veb sajtove i blogove da „počnu da vam naplaćuju pretplatu“ ili da dodaju kupovine u aplikaciji zbog nedostatka personalizovanih oglasa. Sličan oglas je već objavljen u istim novinama.

Apple planira promene u iOS 14 početkom sledeće godine koje će zahtevati od programera da traže dozvolu za prikupljanje podataka i praćenje korisnika u mobilnim aplikacijama i veb sajtovima na Appleovim uređajima. Apple je najavio da će od korisnika iOS 14 biti zatraženo da se odluče za praćenje u aplikacijama, napominjući da programeri poput Facebooka mogu korisnicima objasniti zašto bi trebalo da dozvole praćenje.

Ove promene će uticati na Facebookov unosni posao sa oglasima, ali kompanija sada tvrdi da je to nešto daleko veće, što bi moglo uticati na mala preduzeća. Apple se ne slaže sa tim.

„Verujemo da je ovo prosto zalaganje za naše korisnike“, rekao je Appleov portparol reagujući na prvi Facebookov novinski oglas. „Korisnici bi trebalo da znaju kada se njihovi podaci prikupljaju i dele u drugim aplikacijama i na veb sajtovima i trebalo bi da imaju mogućnost da to dozvole ili ne. Transparentnost praćenja aplikacija u iOS 14 ne zahteva da Facebook promeni pristup praćenju korisnika i ciljanom oglašavanju, već jednostavno da korisnicima da izbor.“

Facebook u novom novinskom oglasu pokušava da ukaže čitaocima na to da se Appleove promene više odnose na prelazak veb sajtova i aplikacija u model koji se plaća, gde Apple ima koristi od kupovine u aplikacijama i pretplata. Oglasima na celoj stranici Wall Street Journala, New York Timesa i Washington Posta, Facebook takođe pokušava da ubedi regulatore da se pozabave Appleovim promenama privatnosti.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Policija ponovo zatvorila zloglasni hakerski sajt BreachForums

Policija ponovo zatvorila zloglasni hakerski sajt BreachForums

Policija je po drugi put za godinu dana preuzela kontolu nad zloglasnom platformom BreachForums, koja je poznata pre svega po prodaji ukradenih podata... Dalje

Zbog mogućih prevara Apple uklonio stotine hiljada naloga programera i korisničkih naloga iz AppStorea

Zbog mogućih prevara Apple uklonio stotine hiljada naloga programera i korisničkih naloga  iz AppStorea

Apple je objavio da je u periodu između 2020. i 2023. godine blokirao ukupno 7 milijardi dolara potencijalno lažnih transakcija, kao i lažne recenz... Dalje

Android i iOS će vas upozoravati na Bluetooth uređaje za praćenje

Android i iOS će vas upozoravati na Bluetooth uređaje za praćenje

Apple i Google uvode nove funkcije koje će upozoravati korisnike iOS-a i Androida na Bluetooth uređaje za praćenje. „Ovo će pomoći da se ... Dalje

Hakovan Europol, napadači prodaju podatke ukradene tokom napada

Hakovan Europol, napadači prodaju podatke ukradene tokom napada

Poznata hakerska grupa prodaje nešto za šta tvrde da su veoma osetljivi interni podaci koji su ukradeni početkom ovog meseca od Europola. Grupa &bd... Dalje

Dell objavio da su hakeri ukrali podatke 49 miliona kupaca

Dell objavio da su hakeri ukrali podatke 49 miliona kupaca

Dell je upozorio da su hakeri ukrali informacije o oko 49 miliona kupaca. Kompanija je na email adrese kupaca počela da šalje obaveštenja o komprom... Dalje