Google formira 'crveni tim' za privatnost

Vesti, 24.08.2012, 09:56 AM

Google formira 'crveni tim' za privatnost

Nakon serije gafova u vezi privatnosti korisnika i nedavne nagodbe sa Federalnom trgovinskom komisijom (Federal Trade Commission, FTC) koja je kompaniju koštala kazne u iznosu od 22,5 miliiona dolara, u Google-u su odlučili da formiraju takozvani “crveni tim” za privatnost, u koji će ući stručnjaci čiji će zadatak biti otkrivanje i rešavanje rizika po privatnost u proizvodima kompanije.

Koncept ovog tima koristi se u oblasti kompjuterske bezbednosti decenijama unazad sa malim timovima stručnjaka koji testiraju bezbednost softverskih proizvoda i sistema.

Ipak, Google-ov koncept internog tima koji treba da kritički razmatra proizvode i servise kompanije sa aspekta privatnosti je jedinstven. Kompanija se u prošlosti često nalazila na udaru kritika zbog svoje prakse u vezi privatnosti korisnika. Najnoviji incident koji se završio nagodbom sa FTC bio je takođe u vezi privatnosti jer je Google zaobilazio podešavanja privatnosti u Apple-ovom brauzeru Safari i ostavljao kukize (cookies) na računarima korisnika. Iako nisu priznali krivicu kompanija se saglasila sa tim da plati 22,5 miliona dolara kazne što je rekordni iznos za ovakve slučajeve.

Zbog svega ovoga, u Google-u su rešili da promene svoje shvatanje privatnosti i način na koji proizvodi i servisi kompanije upravljaju podacima korisnika sa aspekta privatnosti. Google je objavio oglas u kome traži inženjera za privatnost podataka koji će ući u crveni tim a iz teksta oglasa je jasno da opis odgovornosti budućeg člana Google-ovog tima pokriva različite oblasti. Njegov glavni zadatak će biti da proverava da li su Google-ovi proizvodi i servisi u skladu sa standardima i praksom kompanije koji su u vezi privatnosti.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Microsoft je i dalje brend koji se najviše zloupotrebljava u phishing napadima

Microsoft je i dalje brend koji se najviše zloupotrebljava u phishing napadima

Prema podacima kompanije Check Point, Microsoft je brend koji se najviše zloupotrebljavao, u čak 38% svih phishing napada u prvom kvartalu 2024. Ovo... Dalje

Farmakokriminal na internetu: Facebook, X i Instagram preplavljeni oglasima za kopije poznatih lekova

Farmakokriminal na internetu: Facebook, X i Instagram preplavljeni oglasima za kopije poznatih lekova

Hiljade lažnih onlajn apoteka koje prodaju kopije lekova širom sveta, uključujući i kopije popularnog Ozempica, leka za lečenje dijabetesa tipa ... Dalje

Rusija i Ukrajina na vrhu prvog svetskog indeksa sajber kriminala

Rusija i Ukrajina na vrhu prvog svetskog indeksa sajber kriminala

Časopis PLOS ONE objavio je 10. aprila naučni rad pod nazivom „Mapiranje globalne geografije sajber kriminala sa svetskim indeksom sajber krim... Dalje

Prevare sa lažnim glasovnim porukama u porastu: LastPass objavio detalje o jednom takvom napadu na kompaniju

Prevare sa lažnim glasovnim porukama u porastu: LastPass objavio detalje o jednom takvom napadu na kompaniju

LastPass je objavio da su prevaranti pokušali da prevare jednog od zaposlenih u kompaniji koristeći lažnu glasovnu poruku izvršnog direktora Last... Dalje

Istraživanje otkriva da većina ljudi ima između 3 i 10 onlajn naloga, ali stvaran broj bi mogao biti i mnogo veći

Istraživanje otkriva da većina ljudi ima između 3 i 10 onlajn naloga, ali stvaran broj bi mogao biti i mnogo veći

Hteli to ili ne, onlajn nalozi su sada sastavni deo naših života. Broj naloga na mreži koje neko ima direktno je propcionalan šansi da postane žr... Dalje