Googleov Safe Browsing će upozoravati na reklame kojima se obmanjuju korisnici

Vesti, 04.02.2016, 01:30 AM

Googleov Safe Browsing će upozoravati na reklame kojima se obmanjuju korisnici

Prošlog novembra Google je objavio da će njegova Safe Browsing tehnologija štititi korisnike od društvenog inženjeringa - pokušaja da se korisnici nateraju da urade nešto opasno, kao što je instalacija neželjenog softvera ili otkrivanje ličnih informacija, kao što su, na primer, lozinke, brojevi telefona ili brojevi kreditnih kartica.

Sa društvenim inženjeringom ste se možda već susretali ako ste nailazili na dugme Download ili reklamu u kojoj se tvrdi da je vaš sistem neažuriran.

Google je ove nedelje najavio da proširuje zaštitu koju pruža Safe Browsing tako da će ubuduće ova tehnologija štititi korisnike od obmanjujućeg sadržaja, kao što su reklame koje koriste društveni inženjering kao taktiku za prevaru korisnika.

U skladu sa politikom kompanije prema društvenom inženjeringu, koju je Google najavio u novembru prošle godine, sadržaj kao što su reklame na web stranicama smatraće se društvenim inženjeringom kada izgledaju kao pouzdani entitet, kao što je korisnikov uređaj, browser ili sam web sajt, i kada pokušavaju da prevare korisnika da uradi nešto što bi uradio samo za pouzdani entitet, kao što je deljenje lozinke ili pozivanje tehničke podrške.

Iz Googlea obećavaju da će se njihova borba protiv neželjenog softvera i društvenog inženjeringa nastaviti i da će oni nastaviti sa unapređenjem Safe Browsing zaštite da bi korisnici bili bezbedniji na internetu.

Za korisnike to konkretno znači da ih Google Safe Browsing može upozoriti kada posete sajt sa sadržajem koji ispunjava Googleove kriterijume za društveni inženjering. Ako imate sajt za koji Google prikazuje takvo upozorenje rešenje možete potražiti ovde.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Zloglasna ransomware grupa HelloKitty najavila povratak i novo ime

Zloglasna ransomware grupa HelloKitty najavila povratak i novo ime

Sajber kriminalci iz ransomware grupe ranije poznate kao HelloKitty objavili su da se naziv grupe menja u „HelloGookie“. Oni su objavili n... Dalje

Piramidalna šema prevare na Telegramu

Piramidalna šema prevare na Telegramu

Istraživači kompanije Kasperski upozorili su na prevarante koji koriste sofisticiranu taktiku da ukradu Toncoine (TON) od korisnika Telegrama širom... Dalje

Od početka godine ransomware grupa Akira napala 250 organizacija od kojih je pokušala da naplati 42 miliona dolara

Od početka godine ransomware grupa Akira napala 250 organizacija od kojih je pokušala da naplati 42 miliona dolara

Da posao sa ransomwareom cveta pokazuju i podaci o ransomware grupi Akira koja je za manje od godinu dana rada iznudila milione od na stotine pogođen... Dalje

Microsoft je i dalje brend koji se najviše zloupotrebljava u phishing napadima

Microsoft je i dalje brend koji se najviše zloupotrebljava u phishing napadima

Prema podacima kompanije Check Point, Microsoft je brend koji se najviše zloupotrebljavao, u čak 38% svih phishing napada u prvom kvartalu 2024. Ovo... Dalje

Farmakokriminal na internetu: Facebook, X i Instagram preplavljeni oglasima za kopije poznatih lekova

Farmakokriminal na internetu: Facebook, X i Instagram preplavljeni oglasima za kopije poznatih lekova

Hiljade lažnih onlajn apoteka koje prodaju kopije lekova širom sveta, uključujući i kopije popularnog Ozempica, leka za lečenje dijabetesa tipa ... Dalje