Googleova ekstenzija za Chrome koja blokira praćenje korisnika nije ažurirana godinama

Vesti, 03.06.2015, 00:30 AM

Googleova ekstenzija za Chrome koja blokira praćenje korisnika nije ažurirana godinama

Mnogi korisnici interneta nisu baš oduševljeni time da ih dok surfuju internetom oglašivači prate uz pomoć kolačića. Kada je Google u januaru 2011. godine predstavio svoju verziju “Do Not Track” ekstenzije za Chrome nazvanu “Keep My Opt-Outs” ovaj potez kompanije je bio pozdravljen kao korak u dobrom pravcu.

Međutim, za više od 400000 korisnika koji računaju na obećanje ekstenzije “Keep My Opt-Outs” da neće biti praćeni, razočaravajuće će biti saznanje da ova ekstenzija godinama nije ažuirana.

“Keep My Opt-Outs” se oslanja na svoju internu listu kolačića da bi znala šta treba da blokira, kaže Džonatan Mejer, stručnjak za informatiku sa Univerziteta Stanford.

“Ekstenzija nema poseban mehanizam za ažuriranje svoje liste kolačića”, kaže Mejer dodajući da zato Google mora da objavi novu verziju ekstenzije, što je kompanija izgleda “zaboravila” da uradi.

Pored toga, Mejer kaže da “Keep My Opt-Outs” ne radi dobro u privatnom modu Chromea.

Njegov predlog korisnicima Googleove ekstenzije je da nju zamene boljim ekstenzijama kao što su Disconnect ili Privacy Badger. Ako se dobro konfigurišu, odlični alati za zaštitu privatnosti korisnika su i Adblock, Adblock Plus i Ghostery, kaže Mejer.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Google oglasi za Facebook vode do sajtova prevaranata

Google oglasi za Facebook vode do sajtova prevaranata

Google ima problem sa oglasima u pretrazi, upozorio je programer Džastin Poliačik, a njegove reči potvrdili su i istraživači kompanije Malwarebyt... Dalje

Zloglasna ransomware grupa HelloKitty najavila povratak i novo ime

Zloglasna ransomware grupa HelloKitty najavila povratak i novo ime

Sajber kriminalci iz ransomware grupe ranije poznate kao HelloKitty objavili su da se naziv grupe menja u „HelloGookie“. Oni su objavili n... Dalje

Piramidalna šema prevare na Telegramu

Piramidalna šema prevare na Telegramu

Istraživači kompanije Kasperski upozorili su na prevarante koji koriste sofisticiranu taktiku da ukradu Toncoine (TON) od korisnika Telegrama širom... Dalje

Od početka godine ransomware grupa Akira napala 250 organizacija od kojih je pokušala da naplati 42 miliona dolara

Od početka godine ransomware grupa Akira napala 250 organizacija od kojih je pokušala da naplati 42 miliona dolara

Da posao sa ransomwareom cveta pokazuju i podaci o ransomware grupi Akira koja je za manje od godinu dana rada iznudila milione od na stotine pogođen... Dalje

Microsoft je i dalje brend koji se najviše zloupotrebljava u phishing napadima

Microsoft je i dalje brend koji se najviše zloupotrebljava u phishing napadima

Prema podacima kompanije Check Point, Microsoft je brend koji se najviše zloupotrebljavao, u čak 38% svih phishing napada u prvom kvartalu 2024. Ovo... Dalje