Hakovan Ubisoft, kompanija pozvala igrače da promene lozinke naloga

Vesti, 03.07.2013, 07:25 AM

Hakovan Ubisoft, kompanija pozvala igrače da promene lozinke naloga

Proizvođač video igara, između ostalih i popularne video igre Assassin’s Creed, kompanija Ubisoft objavila je da je njena baza podataka sa nalozima korisnika hakovana i pozvala korisnike da promene lozinke naloga.

Hakeri koji su kompromitovali bazu podataka imali su pristup korisničkim imenima, email adresama i šifrovanim lozinkama.

“Nedavno smo otkrili da je jedan od naših web sajtova iskorišćen za neovlašćeni pristup nekim od naših online sistema”, kaže se u saopštenju Ubisoft-a. Proizvođač video igrica je naglasio da kompanija ne čuva podatke o plaćanjima, tako da podaci o kreditnim i debitnim karticama nisu ukradeni.

Međutim, s obzirom da su lozinke ukradene, kompanija je preporučila korisnicima da promene lozinke na svim web sajtovima na kojima su koristili istu ili sličnu lozinku.

Iz kompanije nisu precizirali kako su hakeri uspeli da upadnu u sistem.

Ovo nije prvi put da je Ubisoft hakovan. Pre tri godine, hakerska grupa Skid Row preuzela je odgovornost za hakovanje web sajta Ubisoft-a a razlog za napad bio je protest protiv politike koja od igrača zahteva stalnu internet vezu da bi mogli da igraju igrice. Tom prilikom podaci korisnika nisu bili ugroženi.

Kada je reč o najnovijem napadu, iz Ubisoft-a kažu da istražuju hakerski napad sa nadležnim organima vlasti i rade na vraćanju sistema u prvobitno stanje.

“Timovi za bezbednost Ubisoft-a tragaju za svim mogućim sredstvima kako bi se proširile i ojačale naše zaštitne mere i bolje zaštitili naši korisnici”, kaže se u saopštenju kompanije. “Na žalost, nijedna kompanija ili organizacija nije u potunosti imuna na ovu vrstu kriminalnih napada.”


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Google oglasi za Facebook vode do sajtova prevaranata

Google oglasi za Facebook vode do sajtova prevaranata

Google ima problem sa oglasima u pretrazi, upozorio je programer Džastin Poliačik, a njegove reči potvrdili su i istraživači kompanije Malwarebyt... Dalje

Zloglasna ransomware grupa HelloKitty najavila povratak i novo ime

Zloglasna ransomware grupa HelloKitty najavila povratak i novo ime

Sajber kriminalci iz ransomware grupe ranije poznate kao HelloKitty objavili su da se naziv grupe menja u „HelloGookie“. Oni su objavili n... Dalje

Piramidalna šema prevare na Telegramu

Piramidalna šema prevare na Telegramu

Istraživači kompanije Kasperski upozorili su na prevarante koji koriste sofisticiranu taktiku da ukradu Toncoine (TON) od korisnika Telegrama širom... Dalje

Od početka godine ransomware grupa Akira napala 250 organizacija od kojih je pokušala da naplati 42 miliona dolara

Od početka godine ransomware grupa Akira napala 250 organizacija od kojih je pokušala da naplati 42 miliona dolara

Da posao sa ransomwareom cveta pokazuju i podaci o ransomware grupi Akira koja je za manje od godinu dana rada iznudila milione od na stotine pogođen... Dalje

Microsoft je i dalje brend koji se najviše zloupotrebljava u phishing napadima

Microsoft je i dalje brend koji se najviše zloupotrebljava u phishing napadima

Prema podacima kompanije Check Point, Microsoft je brend koji se najviše zloupotrebljavao, u čak 38% svih phishing napada u prvom kvartalu 2024. Ovo... Dalje