Lažne LinkedIn pozivnice vode do Trojanca Cridex
Vesti, 20.03.2012, 09:05 AM
GFI Labs je upozorio korisnike poslovno-društvene mreže LinkedIn da obrate pažnju na emailove koje navodno šalje LinkedIn u kojima se nalazi podsednik o navodnim pozivnicama koje su primili i koje čekaju da na njih bude odgovoreno.
Linkovi u lažnim email porukama koje navodno dolaze od LinkedIna odvode korisnike na veb sajt na kome se nalazi ozloglašeni BlackHole exploit alat. Ukoliko BlackHole uspešno iskoristi postojeće ranjivosti u softveru na računaru korisnika, on istalira dobro poznatog kradljivca podataka potrebnih za prijavljivanje na naloge, Trojanca Cridex.
Pored krađe lozinki za naloge društvenih mreža i online banking, Cridex je osposobljen za različite zlonamerne aktivnosti.
Korisnicima se savetuje da ne klikću na linkove u sumnjivim emailovima. Pored toga, još jedna mera zaštite korisnika je da sajtove, uključujući i LinkedIn, posećuju tako što će ili koristiti sopstvene bookmarkovane linkove ili ukucavanjem adrese sajta u adresni bar brauzera.
Izdvojeno
Microsoft je i dalje brend koji se najviše zloupotrebljava u phishing napadima
Prema podacima kompanije Check Point, Microsoft je brend koji se najviše zloupotrebljavao, u čak 38% svih phishing napada u prvom kvartalu 2024. Ovo... Dalje
Farmakokriminal na internetu: Facebook, X i Instagram preplavljeni oglasima za kopije poznatih lekova
Hiljade lažnih onlajn apoteka koje prodaju kopije lekova širom sveta, uključujući i kopije popularnog Ozempica, leka za lečenje dijabetesa tipa ... Dalje
Rusija i Ukrajina na vrhu prvog svetskog indeksa sajber kriminala
Časopis PLOS ONE objavio je 10. aprila naučni rad pod nazivom „Mapiranje globalne geografije sajber kriminala sa svetskim indeksom sajber krim... Dalje
Prevare sa lažnim glasovnim porukama u porastu: LastPass objavio detalje o jednom takvom napadu na kompaniju
LastPass je objavio da su prevaranti pokušali da prevare jednog od zaposlenih u kompaniji koristeći lažnu glasovnu poruku izvršnog direktora Last... Dalje
Istraživanje otkriva da većina ljudi ima između 3 i 10 onlajn naloga, ali stvaran broj bi mogao biti i mnogo veći
Hteli to ili ne, onlajn nalozi su sada sastavni deo naših života. Broj naloga na mreži koje neko ima direktno je propcionalan šansi da postane žr... Dalje
Pratite nas
Nagrade