LinkedIn je najzloupotrebljavaniji brend u fišing napadima
Vesti, 20.04.2022, 10:00 AM
Prema istraživanju kompanije Check Point, LinkedIn je postao daleko najimitiraniji brend u fišing napadima.
Izveštaj Check Pointa otkrio je da su fišing napadi koji zloupotrebljavaju profesionalnu društvenu mrežu činili više od polovine (52%) svih pokušaja fišinga na globalnom nivou u prvom kvartalu 2022. Ovo predstavlja povećanje od 44% u poređenju sa prethodnim kvartalom, kada je LinkedIn bio peti brend koji se najviše koristio u fišing napadima.
Nakon LinkedIna, najčešće imitirani brendovi u fišing napadima bili su DHL (14%), Google (7%), Microsoft (6%), FedEx (6%), WhatsApp (4%), Amazon (2%), Maersk (1%), AliExpress (0,8%) i Apple (0,8%).
„Najbolja odbrana od fišing pretnji, kao i uvek, je znanje. Zaposleni, posebno, treba da budu obučeni da uoče sumnjive anomalije kao što su pogrešno napisani domeni, greške u kucanju, netačni datumi i drugi detalji koji mogu da otkriju zlonamernu e-poštu ili tekstualnu poruku. Korisnici LinkedIna trebalo bi da budu posebno oprezni tokom narednih nekoliko meseci”, kaže Omer Dembinski, menadžer grupe za istraživanje podataka u kompaniji Check Point Software.
Check Point je takođe naveo primere fišing napada koje je primetio tokom prva tri meseca ove godine. U jednom od njih, zlonamerni imejl je dizajniran da ukrade podatke za prijavljivanje na LinkedIn naloge žrtava, tako što ih podstakne da kliknu na link koja preusmerava korisnika na lažnu stranicu za prijavu na LinkedIn.
Prema izveštaju koji je u februaru objavila kompanija Egress, broj fišing napada putem imejlova koji se šalju u ime LinkedIna porastao je od 1. februara za 232%. Ovaj porast povezan je sa rekordnim brojem ljudi koji su zbog pandemije ostali bez posla i koji sada traže nove poslove.
Kao odgovor na ovaj izveštaj, portparol LinkedIna je istakao mere koje je kompanija preduzela da bi zaštitila korisnike od takvih napada.
„Naši interni timovi rade na preduzimanju koraka protiv onih koji pokušavaju da nanesu štetu članovima LinkedIna putem fišinga. Podstičemo članove da prijave sumnjive poruke i pomažemo im da saznaju više o tome šta mogu da urade da bi se zaštitili, uključujući aktiviranje verifikacije u dva koraka. Da biste saznali više o tome kako članovi mogu da prepoznaju fišing poruke, pogledajte naš centar za pomoć ovde.“
Izdvojeno
Zbog mogućih prevara Apple uklonio stotine hiljada naloga programera i korisničkih naloga iz AppStorea
Apple je objavio da je u periodu između 2020. i 2023. godine blokirao ukupno 7 milijardi dolara potencijalno lažnih transakcija, kao i lažne recenz... Dalje
Android i iOS će vas upozoravati na Bluetooth uređaje za praćenje
Apple i Google uvode nove funkcije koje će upozoravati korisnike iOS-a i Androida na Bluetooth uređaje za praćenje. „Ovo će pomoći da se ... Dalje
Hakovan Europol, napadači prodaju podatke ukradene tokom napada
Poznata hakerska grupa prodaje nešto za šta tvrde da su veoma osetljivi interni podaci koji su ukradeni početkom ovog meseca od Europola. Grupa &bd... Dalje
Dell objavio da su hakeri ukrali podatke 49 miliona kupaca
Dell je upozorio da su hakeri ukrali informacije o oko 49 miliona kupaca. Kompanija je na email adrese kupaca počela da šalje obaveštenja o komprom... Dalje
Preko ogromne mreže lažnih onlajn prodavnica ukradeni podaci o platnim karticama 850.000 kupaca
Nemačka firma za sajber bezbednost Security Research Labs GmbH (SRLabs) objavila je da su prevaranti koji stoje iza ogromne mreže onlajn prodavnica ... Dalje
Pratite nas
Nagrade