Malver koji krade podatke sa platnih kartica pronađen u sistemima 1200 hotela Hotelske grupe Intercontinental

Vesti, 20.04.2017, 07:30 AM

Malver koji krade podatke sa platnih kartica pronađen u sistemima 1200 hotela Hotelske grupe Intercontinental

Šteta koju je napravio malver koji je pronađen u objektima Hotelske grupe Intercontinental, koja je vlasnik hotelskih brednova Holiday Inn i Crowne Plaza, izgleda da je mnogo veća nego što se najpre mislilo.

U februaru ove godine, Intercontinental Hotels (IHG) grupa je objavila da je krajem prošle godine pretrpela hakerski napad u kome je došlo do kompromitovanja podataka. Objašnjeno je da se radi o manjem problemu, i da je napad uticao na 12 objekata koji su u vlasništvu kompanije. Međutim, sada je objavljeno da je broj hotela u čijim je sistemima pronađen malver koji je krade podatke sa platnih kartica daleko veći, i da je u pitanju oko 1200 hotela.

IHG je u februaru pozvala u pomoć profesionalce da se pozabave incidentom koji se dogodio i posledicama koje je ostavio. Međutim, ono što su oni zatekli bilo je mnogo gore nego što se na prvi pogled činilo. Napadači su mogli da instaliraju malver na serverima i da se mešaju u proces obrade podataka platnih kartica. Tako su hakeri mogli da prikupe informacije kao što su imena vlasnika kartica, brojevi kartica i interni verifikacioni kodovi. To im omogućava da naprave kopije kartica i da obavljaju transkacije pomoću kopija kartica.

Oštećeni gosti su upozoreni da su informacije o njihovim karticama možda ukradene i da ako primete sumnjive aktivnosti na svojim računima odmah o tome obaveste svoje banke.

Pre nego što se dogodio incident, mnogi hoteli koji imaju IHG franšizu implementirali su Secure Payment Solution IHG-a koji podatke kartica i transkacije štiti enkripcijom. Hoteli koji su implementirali SPS pre 29. septembra 2016. nisu oštećeni u ovom incidentu. Ovaj sistem sprečava malvere da pronađu podatke sa platnih kartica i zato kartice koje su korišćene u hotelima koji su primenili SPS nisu kompromitovane.

Problem je što je veoma mali broj hotela primenio ovo rešenje pre navedenog datuma, a neki su prilikom implementacije sistema imali problem koji je rešen tek krajem oktobra.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Ove nedelje stupio na snagu prvi zakon koji zabranjuje slabe lozinke na pametnim uređajima

Ove nedelje stupio na snagu prvi zakon koji zabranjuje slabe lozinke na pametnim uređajima

Nacionalni centar za sajber bezbednost Velike Britanije (NCSC) pozvao je proizvođače pametnih uređaja da se pridržavaju novog zakona koji im zabra... Dalje

Većina ljudi priznaje da se i dalje oslanja na pamćenje i olovku i papir za lozinke

Većina ljudi priznaje da se i dalje oslanja na pamćenje i olovku i papir za lozinke

Istraživanje o lozinkama koje je sprovela kompanija Bitwarden pokazalo je da se većina ljudi i dalje oslanja na pamćenje i olovku i papir kada je r... Dalje

Posle SAD, Avast kažnjen i u EU zbog kršenja zakona o zaštiti podataka korisnika

Posle SAD, Avast kažnjen i u EU zbog kršenja zakona o zaštiti podataka korisnika

Kancelarija za zaštitu ličnih podataka u Češkoj (UOOU) izrekla je kaznu od 15,8 miliona evra kompaniji Avast zbog kršenja Opšte uredbe za zašti... Dalje

Google oglasi za Facebook vode do sajtova prevaranata

Google oglasi za Facebook vode do sajtova prevaranata

Google ima problem sa oglasima u pretrazi, upozorio je programer Džastin Poliačik, a njegove reči potvrdili su i istraživači kompanije Malwarebyt... Dalje

Zloglasna ransomware grupa HelloKitty najavila povratak i novo ime

Zloglasna ransomware grupa HelloKitty najavila povratak i novo ime

Sajber kriminalci iz ransomware grupe ranije poznate kao HelloKitty objavili su da se naziv grupe menja u „HelloGookie“. Oni su objavili n... Dalje