MasterCard uvodi plaćanje ''selfijem'' u 12 zemalja Evrope, a uskoro i za korisnike širom sveta

Vesti, 06.10.2016, 00:00 AM

MasterCard uvodi plaćanje ''selfijem'' u 12 zemalja Evrope, a uskoro i za korisnike širom sveta

Posle SAD, Kanade i Holandije, MasterCard svoju tehnologiju plaćanja "selfijem" ,"Identity Check Mobile", uvodi i u ostatak Evrope.

Tehnologija zamenjuje standardnu proveru identiteta lozinkom fotografijom korisnika snimljenom mobilnim telefonom. Ova tehnologija će od sada biti dostupna korisnicima MasterCard u 12 evropskih zemalja - Holandiji, Češkoj, Danskoj, Finskoj, Nemačkoj, Austriji, Belgiji, Mađarskoj, Norveškoj, Španiji, Švedskoj i Velikoj Britaniji.

Servis će zameniti postojeći proces provere tokom kupovine na sajtovima, prikazujući pop-up za identifikaciju selfijem ili skeniranjem otiska prsta.

"Ovo je značajan korak u evoluciji plaćanja", kažu iz MasterCarda najavljujući da će Identity Check Mobile u online kupovini uskoro postati realnost i za korisnike širom sveta, verovatno već početkom sledeće godine.

Da bi koristili "selfie pay" korisnici će morati da preuzmu aplikaciju MasterCarda na svoj telefon. Kada unese informacije o svojoj kreditnoj kartici kao što je uobičajeno tokom online plaćanja, sledeće što korisnik treba da uradi je da drži telefon tako da može da napravi fotografiju. Korisnik će morati da trepne da bi dokazao da ne drži fotografiju ispred kamere, a iz MasterCarda kažu da njihovi algoritmi mogu da prepoznaju kad neko pokušava da prevari sistem pomoću video snimka.

MasterCard navodi pogodnosti i smanjenje rizika od prevara kao glavne razloge zbog kojih je korisnicima ponuđena provera identiteta selfijem.

Kompanija tvrdi da se 75% korisnika koji su testirali ovu tehnologiju u tri zemlje izjasnilo da smatraju da će selfi smanjiti prevare.

Međutim, kada je sajt TechCrunch zatražio od MasterCarda da pruži više informacija o tome gde se čuvaju biometrijski podaci iz aplikacija, iz kompanije je stigao nejasan odgovor da se industrija kreće ka čuvanju biometrijskih podataka na uređajima. Otisci prstiju se čuvaju na uređajima, rekli su iz kompanije, ali gde se čuvaju informacije o licu korisnika ostalo je nejasno.

Iako upotreba ove tehnologije može biti privlačna, osim nekoliko sekundi ušteđenog vremena, njena prava vrednost za korisnike je za sada upitna.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Microsoft je i dalje brend koji se najviše zloupotrebljava u phishing napadima

Microsoft je i dalje brend koji se najviše zloupotrebljava u phishing napadima

Prema podacima kompanije Check Point, Microsoft je brend koji se najviše zloupotrebljavao, u čak 38% svih phishing napada u prvom kvartalu 2024. Ovo... Dalje

Farmakokriminal na internetu: Facebook, X i Instagram preplavljeni oglasima za kopije poznatih lekova

Farmakokriminal na internetu: Facebook, X i Instagram preplavljeni oglasima za kopije poznatih lekova

Hiljade lažnih onlajn apoteka koje prodaju kopije lekova širom sveta, uključujući i kopije popularnog Ozempica, leka za lečenje dijabetesa tipa ... Dalje

Rusija i Ukrajina na vrhu prvog svetskog indeksa sajber kriminala

Rusija i Ukrajina na vrhu prvog svetskog indeksa sajber kriminala

Časopis PLOS ONE objavio je 10. aprila naučni rad pod nazivom „Mapiranje globalne geografije sajber kriminala sa svetskim indeksom sajber krim... Dalje

Prevare sa lažnim glasovnim porukama u porastu: LastPass objavio detalje o jednom takvom napadu na kompaniju

Prevare sa lažnim glasovnim porukama u porastu: LastPass objavio detalje o jednom takvom napadu na kompaniju

LastPass je objavio da su prevaranti pokušali da prevare jednog od zaposlenih u kompaniji koristeći lažnu glasovnu poruku izvršnog direktora Last... Dalje

Istraživanje otkriva da većina ljudi ima između 3 i 10 onlajn naloga, ali stvaran broj bi mogao biti i mnogo veći

Istraživanje otkriva da većina ljudi ima između 3 i 10 onlajn naloga, ali stvaran broj bi mogao biti i mnogo veći

Hteli to ili ne, onlajn nalozi su sada sastavni deo naših života. Broj naloga na mreži koje neko ima direktno je propcionalan šansi da postane žr... Dalje