Microsoft obećao da neće koristiti sadržaj korisnika servisa kompanije za ciljano oglašavanje

Vesti, 16.06.2014, 08:48 AM

Microsoft obećao da neće koristiti sadržaj korisnika servisa kompanije za ciljano oglašavanje

U pokušaju da se prikaže u drugačijem svetlu u odnosu na svog najvećeg rivala kompaniju Google, koja podatke svojih korisnika koristi za ciljano oglašavanje, Microsoft je prošle nedelje saopštio da je uneo nekoliko izmena u svoj ugovor o korišćenju servisa (MSA, Microsoft Services Agreement) da bi razjasnio kako kompanija čuva i koristi podatke korisnika. Najvažnija promena je da sada kompanija i napismeno garantuje korisnicima da neće koristiti njihove dokumente, fotografije i druge lične fajlove, kao ni komunikaciju u emailovima, preko chata, video poziva ili govorne pošte za potrebe ciljanog oglašavanja.

“Jedna od stvari na koji smo veoma usresređeni u Microsoftu je da osiguramo da ljudi imaju odlično iskutvo sa svim našim programima i servisima”, kaže Rajan Gejvin, generalni menadžer za pretragu, cloud i sadržaj, u blog postu objavljenom na blogu kompanije prošle nedelje.

MSA pokriva sledeće servise: Bing, MSN, Outlook.com (bivši Hotmail), OneDrive (bivši SkyDrive), Microsoft nalog, Family Safety, Photo Gallery, Movie Maker, Windows Live Mail, Windows Live Writer, Office.com, Microsoft Office 365 Home Premium, Microsoft Office 365 University i druge Microsoftove servise.

Korisnici mogu očekivati više privatnosti i transparentnosti, kaže Gejvin. On je rekao da će kompanija promeniti i izjave koje se odnose na privatnost svih Microsoftovih web servisa, tako da svaki od njih bude pokriven sopstvenim pravilima. To uključuje i Windows Services Privacy Statement koji pokriva Microsoft nalog, Outlook.com i OneDrive.

Promene će stupiti na snagu 31. jula ove godine, a korisnici će o tome biti obavešteni putem emaila.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Google oglasi za Facebook vode do sajtova prevaranata

Google oglasi za Facebook vode do sajtova prevaranata

Google ima problem sa oglasima u pretrazi, upozorio je programer Džastin Poliačik, a njegove reči potvrdili su i istraživači kompanije Malwarebyt... Dalje

Zloglasna ransomware grupa HelloKitty najavila povratak i novo ime

Zloglasna ransomware grupa HelloKitty najavila povratak i novo ime

Sajber kriminalci iz ransomware grupe ranije poznate kao HelloKitty objavili su da se naziv grupe menja u „HelloGookie“. Oni su objavili n... Dalje

Piramidalna šema prevare na Telegramu

Piramidalna šema prevare na Telegramu

Istraživači kompanije Kasperski upozorili su na prevarante koji koriste sofisticiranu taktiku da ukradu Toncoine (TON) od korisnika Telegrama širom... Dalje

Od početka godine ransomware grupa Akira napala 250 organizacija od kojih je pokušala da naplati 42 miliona dolara

Od početka godine ransomware grupa Akira napala 250 organizacija od kojih je pokušala da naplati 42 miliona dolara

Da posao sa ransomwareom cveta pokazuju i podaci o ransomware grupi Akira koja je za manje od godinu dana rada iznudila milione od na stotine pogođen... Dalje

Microsoft je i dalje brend koji se najviše zloupotrebljava u phishing napadima

Microsoft je i dalje brend koji se najviše zloupotrebljava u phishing napadima

Prema podacima kompanije Check Point, Microsoft je brend koji se najviše zloupotrebljavao, u čak 38% svih phishing napada u prvom kvartalu 2024. Ovo... Dalje