Ne morate više da pamtite lozinku za Yahoo nalog, evo šta vam nudi Yahoo
Vesti, 17.03.2015, 08:30 AM
Ako ste onih koji zaboravljaju lozinke za online naloge, ili još gore, ako ste od onih koji jednu lozinku koriste za različite naloge, iz Yahooa stiže dobra vest za vas.
Na festivalu South by Southwest koji se održava svake godine sredinom marta u Ostinu, u Teksasu, Yahoo je najavio novu uslugu - lozinke na zahtev.
Umesto da se trudite da kreirate lozinku dovoljno kompleksnu da bi bila sigurna i da se zatim mučite pokušavajući da je zapamtite i ne zaboravite, a ne želite da koristite menadžer lozinki kao što je LastPass, Yahoo će vam pomoći tako što će vam na mobilni telefon slati kod za jednokratnu upotrebu svaki put kada želite da se prijavite na Yahoo nalog.
Da biste koristili ovu uslugu, treba da se prijavite na Yahoo nalog i da na stranici za upravljanje nalogom odaberete Account security, i da zatim odaberete On-demand password. Zatim će vas Yahoo pitati za broj telefona na koji će vam stizati verifikacioni kodovi.
Ova usluga je za sada dostupna samo američkim korisnicima.
Istog dana na South by Southwest festivalu kompanija je predstavila dodatak za end-to-end enkripciju emailova koji je rezultat saradnje Yahooa sa kompanijom Google. Rešenja za email enkripciju dve kompanije će biti kompatibilna, čime će korisnicima oba servisa biti omogućeno da šalju jedni drugima šifrovane emailove.
Plugin je fork Googleove End-to-End ekstenzije za Chrome, koja koristi OpenPGP standard za generisanje ključa, šifrovanje, dešifrovanje, digitalni potpis i proveru potpisa, a čiji je izvorni kod Google otvorio za pregled u junu prošle godine.
Isti je slučaj i sa Yahoo End-to-End ekstenzijom, a u kompaniji se nadaju da će istraživači pregledati njihov kod i prijaviti ranjivosti koje pronađu Yahooovom programu koji nagrađuje istraživače koji otkriju bagove u proizvodima i servisima kompanije.
“Samo pre nekoliko godina, o end-to-end enkripciji se nije mnogo raspravljalo, niti je ona bila shvaćena. Danas su naši korisnici mnogo svesniji potrebe da ostanu bezbedni na internetu”, napisao je Aleks Stamos, direktor za informatičku bezbednost u kompaniji Yahoo u postu na kompanijskom blogu.
Ipak, korisnici moraju da znaju da se šifruje samo sadržaj email poruka, ali ne i informacije kao što email adresa onoga kome je poruka poslata, naslov poruke i vreme kada je poruka poslata.
Izdvojeno
Od početka godine ransomware grupa Akira napala 250 organizacija od kojih je pokušala da naplati 42 miliona dolara
Da posao sa ransomwareom cveta pokazuju i podaci o ransomware grupi Akira koja je za manje od godinu dana rada iznudila milione od na stotine pogođen... Dalje
Microsoft je i dalje brend koji se najviše zloupotrebljava u phishing napadima
Prema podacima kompanije Check Point, Microsoft je brend koji se najviše zloupotrebljavao, u čak 38% svih phishing napada u prvom kvartalu 2024. Ovo... Dalje
Farmakokriminal na internetu: Facebook, X i Instagram preplavljeni oglasima za kopije poznatih lekova
Hiljade lažnih onlajn apoteka koje prodaju kopije lekova širom sveta, uključujući i kopije popularnog Ozempica, leka za lečenje dijabetesa tipa ... Dalje
Rusija i Ukrajina na vrhu prvog svetskog indeksa sajber kriminala
Časopis PLOS ONE objavio je 10. aprila naučni rad pod nazivom „Mapiranje globalne geografije sajber kriminala sa svetskim indeksom sajber krim... Dalje
Prevare sa lažnim glasovnim porukama u porastu: LastPass objavio detalje o jednom takvom napadu na kompaniju
LastPass je objavio da su prevaranti pokušali da prevare jednog od zaposlenih u kompaniji koristeći lažnu glasovnu poruku izvršnog direktora Last... Dalje
Pratite nas
Nagrade