Posle Googlea, i Microsoft pooštrio kriterijume za oglase koji obmanjuju korisnike

Vesti, 30.04.2015, 09:00 AM

Posle Googlea, i Microsoft pooštrio kriterijume za oglase koji obmanjuju korisnike

Posle Googlea, i Microsoft je odlučio da pooštri mere protiv oglasa koji obmanjuju korisnike i navode ih da posete zlonamerne web sajtove ili preuzimaju potencijalno štetne programe.

Efekti će biti vidljivi u Internet Exploreru, čiji je SmartScreen Filter primenjivati nova pravila protiv takvih oglasa počev od 1. juna. Filter će, ako je uključen, prikazivati upozorenje za korisnike kada se susretnu sa takvim reklama.

Iz Microsofta kažu da je primećen porast broja ovakvih oglasa koji obmanjuju korisnike.

“Utvrdili smo da ovakve vrste reklama često pokušavaju da ubede korisnika da uradi nešto tako da on možda ne razume u potpunosti kakve mogu biti posledice, kao što je poseta inficiranom web sajtu ili preuzimanje programa koji mogu negativno uticati na njegovo iskustvo pretraživanja”, kažu iz kompanije.

Microsoft je promenio svoje kriterijume za ocenjivanje zlonamernog i neželjenog softvera tako da oni sada uključuju oglase koje dovode korisnike u zabludu, koji varaju ili zbunjuju korisnike, zatim, oglase koji se ne razlikuju od sadržaja web sajtova na kojima se prikazuju, oglase koji sadrže maliciozni kod i oglase koji direktno pozivaju na preuzimanje fajlova.

Oglasi koji uključuju maliciozni ili exploit kod su i do sada detektovani, ali novi kriterijumi ocenjivanja su sada još eksplicitniji, i takvo ponašanje se neće tolerisati, kažu iz Microsofta.

Ako ste ikada posetili sajt i dobili upozorenje da vaš računar radi sporije i da mu je potrebno nekakvo ažuiriranje ili obaveštenje da je potrebno da ažurirate Java ili neki drugi dodatak browsera iako već koristite najnoviju verziju dodatka, onda znate na kakve obmanjujuće oglase u Microsoftu misle kada govore o pooštrenim kriterijumima i oglasima koji treba da nestanu.

Google je ove godine takođe uveo promene za svoje proizvode i servise da bi zaštitio korisnike od ovakvih oglasa i web sajtova koji vode do potencijalno neželjenog softvera. Nova Googleova pravila primenjena su u Chromeu koji prikazuje upozorenja, u Google pretrazi i Googleovoj oglasnoj mreži.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Microsoft je i dalje brend koji se najviše zloupotrebljava u phishing napadima

Microsoft je i dalje brend koji se najviše zloupotrebljava u phishing napadima

Prema podacima kompanije Check Point, Microsoft je brend koji se najviše zloupotrebljavao, u čak 38% svih phishing napada u prvom kvartalu 2024. Ovo... Dalje

Farmakokriminal na internetu: Facebook, X i Instagram preplavljeni oglasima za kopije poznatih lekova

Farmakokriminal na internetu: Facebook, X i Instagram preplavljeni oglasima za kopije poznatih lekova

Hiljade lažnih onlajn apoteka koje prodaju kopije lekova širom sveta, uključujući i kopije popularnog Ozempica, leka za lečenje dijabetesa tipa ... Dalje

Rusija i Ukrajina na vrhu prvog svetskog indeksa sajber kriminala

Rusija i Ukrajina na vrhu prvog svetskog indeksa sajber kriminala

Časopis PLOS ONE objavio je 10. aprila naučni rad pod nazivom „Mapiranje globalne geografije sajber kriminala sa svetskim indeksom sajber krim... Dalje

Prevare sa lažnim glasovnim porukama u porastu: LastPass objavio detalje o jednom takvom napadu na kompaniju

Prevare sa lažnim glasovnim porukama u porastu: LastPass objavio detalje o jednom takvom napadu na kompaniju

LastPass je objavio da su prevaranti pokušali da prevare jednog od zaposlenih u kompaniji koristeći lažnu glasovnu poruku izvršnog direktora Last... Dalje

Istraživanje otkriva da većina ljudi ima između 3 i 10 onlajn naloga, ali stvaran broj bi mogao biti i mnogo veći

Istraživanje otkriva da većina ljudi ima između 3 i 10 onlajn naloga, ali stvaran broj bi mogao biti i mnogo veći

Hteli to ili ne, onlajn nalozi su sada sastavni deo naših života. Broj naloga na mreži koje neko ima direktno je propcionalan šansi da postane žr... Dalje