Twitter: Zloupotreba reklamnih tweet-ova je neizbežna
Društvene mreže, 15.04.2010, 00:25 AM
Suosnivač Twittera Biz Stone najavio je u utorak da će ovaj micro-blogging servis prodavati reklamni prostor izabranim kompanijama preko novoosnovanog Promoted Tweet programa. Ovakvom idejom najzad se odgovara na pitanje kako Twitter namerava da ostvaruje profit, ali istovremeno, ona predstavlja i nove izazove za bezbednost.
Probna faza će uključivati velike kompanije kao što su Best Buy, Bravo, Red Bull, Sony Pictures, Starbucks i Virgin America. Kako se ova ideja bude razvijala rašće i interesi. Neće proći mnogo vremena pre nego što se online apoteke, botnet operateri i prodavci lažnih antivirusnih rešenja odluče da za svoj račun krivotvore Twitter oglase.
Prva faza ovog plana će funkcionisati na sličan način kao i “sponsored links” na Google-u, te će korisnici prilikom pretraživanja Twitter-a videti reklamne tweet-ove. Vremenom će se ova ideja razviti tako da će reklamni tweetovi dospevati do svih.
Moguće je da su sajber-kriminalci čak spremni da plaćaju isporuku linkova koji vode ka njihovim sajtovima, s obzirom da im plaćanje ne predstavlja problem jer se vrši prethodno ukradenim kreditnim karticama. „Uostalom, ako oni koriste obične tweet-ove kako bi spam-ovali i distribuirali štetne programe, zašto to ne bi činili i sa reklamnim tweetovima?“, pita se Luis Corrons, tehnički direktor PandaLabs.
Opširnije na:
http://www.theregister.co.uk/2010/04/14/promoted_tweet_security_fears/
Izdvojeno
TikTok kažnjen zbog štetnog sadržaja koji je preporučivan maloletnim korisnicima
Italijanska regulatorno telo za zaštitu konkurencije kaznilo je TikTok sa 10 miliona evra jer nije zaštitio korisnike od opasne igre poznate kao Fre... Dalje
Investicione prevare u reklamama na Facebooku
Istraživači sajber bezbednosti iz firme Infoblox upozorili su korisnike na grupu Savvy Seahorse koja koristi Facebook reklame da bi prevarila korisn... Dalje
Prevaranti na X-u tražili donacije sa hakovanog naloga Metjua Perija
Zvanični nalog Metjua Perija na X-u (nekadašnji Twitter) je hakovan, a oni koji su to uradili zatražili su donacije od obožavalaca pokojnog glumca... Dalje
Od zabave do gubitka podataka: Mračna strana Facebook kvizova
Sećate li se svih onih naizgled bezazlenih kvizova na društvenim mrežama? Iako su mnogima zabavni, oni su zapravo ozbiljan rizik za privatnost i b... Dalje
Evropska komisija pokreće istragu o TikToku zbog kršenja zakona EU o zaštiti i privatnosti dece
Evropska komisija otvorila je istragu o TikToku zbog sumnje da krši pravila Evropske unije o zaštiti dece, transparentnosti oglašavanja, pristupa p... Dalje
Pratite nas
Nagrade