Uber pokušava da resetuje ukradene lozinke svojih korisnika
Vesti, 27.09.2015, 00:00 AM
Uber pokušava da spreči korišćenje hakovanih naloga svojih korisnika koji su najverovatnije prodati na dark webu i koji se trenutno koriste u Kini.
Nekoliko korisnika Ubera objavilo je na Twitteru da ih je njihova Uber aplikacija obavestila da su nedavno imali vožnje u Kini, iako oni nisu bili ni blizu te zemlje.
Portparolka Ubera Kajla Vejling izjavila je da kompanija nastoji da pronađe ove “kolekcije lozinki” na internetu i da ih uporedi sa svojim podacima kako bi mogla da resetuje lozinke koje su možda ugrožene. Ona je dodala i da je kompanija usmerila svoje napore na jačanje bezbednosti.
U Uberu misle da su nalozi hakovani jer su neki njihovi korisnici koristili iste lozinke za Uber i druge online servise. Kada su lozinke ukradene i prodate na dark webu, hakeri su ih samo iskoristili za pristup Uber nalozima.
Iz Ubera savetuju korisnicima da koriste jake i jedinstvene lozinke i da ne koriste iste lozinke za različite sajtove i servise.
Izdvojeno
Google oglasi za Facebook vode do sajtova prevaranata
Google ima problem sa oglasima u pretrazi, upozorio je programer Džastin Poliačik, a njegove reči potvrdili su i istraživači kompanije Malwarebyt... Dalje
Zloglasna ransomware grupa HelloKitty najavila povratak i novo ime
Sajber kriminalci iz ransomware grupe ranije poznate kao HelloKitty objavili su da se naziv grupe menja u „HelloGookie“. Oni su objavili n... Dalje
Piramidalna šema prevare na Telegramu
Istraživači kompanije Kasperski upozorili su na prevarante koji koriste sofisticiranu taktiku da ukradu Toncoine (TON) od korisnika Telegrama širom... Dalje
Od početka godine ransomware grupa Akira napala 250 organizacija od kojih je pokušala da naplati 42 miliona dolara
Da posao sa ransomwareom cveta pokazuju i podaci o ransomware grupi Akira koja je za manje od godinu dana rada iznudila milione od na stotine pogođen... Dalje
Microsoft je i dalje brend koji se najviše zloupotrebljava u phishing napadima
Prema podacima kompanije Check Point, Microsoft je brend koji se najviše zloupotrebljavao, u čak 38% svih phishing napada u prvom kvartalu 2024. Ovo... Dalje
Pratite nas
Nagrade