Yahoo istraživačima isplatio više od milion dolara za prijavljene bagove
Vesti, 30.07.2015, 00:00 AM
Yahoo je isplatio milion dolara istraživačima koji su prijavljivali bagove, objavila je kompanija rekapitulirajući poslednje dve godine od kada je pokrenut nagradni program za bagove.
Nazivajući 2015. “ključnom godinom” za Yahooov nagradni program, Ramzes Martinez, izvršni direktor kompanije, napisao je da je angažovanje zajednice sve vreme bilo na visokom nivou, i da je tim kompanije uspeo da vrši trijažu i ispravi bagove brže nego ikad.
Kompanija je dobila 10000 prijava od kojih je 1500 njih nagrađeno. Skoro polovina prijava došla je od 6% saradnika, a 87% istraživača je prijavilo manje od 10 bagova, što je oko 34% prijava.
Veliki napredak ostvaren je implementacijom sistema koji podrazumeva dodelu bodova istraživačima posle prijavljivanja verifikovanog bezbednosnog propusta. Broj poena utiče na visinu nagrade koja se isplaćuje istraživaču.
Kompanija je izrazila želju da unapredi svoj nagradni program za bagove u drugoj polovini ove godine.
Izdvojeno
Google oglasi za Facebook vode do sajtova prevaranata
Google ima problem sa oglasima u pretrazi, upozorio je programer Džastin Poliačik, a njegove reči potvrdili su i istraživači kompanije Malwarebyt... Dalje
Zloglasna ransomware grupa HelloKitty najavila povratak i novo ime
Sajber kriminalci iz ransomware grupe ranije poznate kao HelloKitty objavili su da se naziv grupe menja u „HelloGookie“. Oni su objavili n... Dalje
Piramidalna šema prevare na Telegramu
Istraživači kompanije Kasperski upozorili su na prevarante koji koriste sofisticiranu taktiku da ukradu Toncoine (TON) od korisnika Telegrama širom... Dalje
Od početka godine ransomware grupa Akira napala 250 organizacija od kojih je pokušala da naplati 42 miliona dolara
Da posao sa ransomwareom cveta pokazuju i podaci o ransomware grupi Akira koja je za manje od godinu dana rada iznudila milione od na stotine pogođen... Dalje
Microsoft je i dalje brend koji se najviše zloupotrebljava u phishing napadima
Prema podacima kompanije Check Point, Microsoft je brend koji se najviše zloupotrebljavao, u čak 38% svih phishing napada u prvom kvartalu 2024. Ovo... Dalje
Pratite nas
Nagrade