Instagram će ponuditi korisnicima opciju dvofaktorne autentifikacije

Društvene mreže, 17.02.2016, 09:30 AM

Instagram će ponuditi korisnicima opciju dvofaktorne autentifikacije

Nema sumnje da su Instagram nalozi vredni krađe. Sada kada ova društvena mreža ima 400 miliona korisnika među kojima su poznate ličnosti i brendovi, dodavanje još jednog nivoa zaštite nalozima korisnika Instagrama koje su do sada štitile samo lozinke bilo je neophodan i dugo očekivani potez kompanije.

Instagram je juče potvrdio da će korisnicima ponuditi dvofaktornu autentifikaciju koja je već dostupna korisnicima drugih društvenih mreža.

Nalozi korisnika koji se odluče da koriste dvofaktornu autentifikaciju sada će, osim lozinkama, biti zaštićeni i na taj način što će hakerima biti potreban kod za potvrdu identiteta koji se šalje na broj telefona korisnika kako bi mogli da pristupe njegovom nalogu. To znači da je hakerima više neće biti dovoljna samo lozinka koju mogu da pogode, ukradu, ili dođu do nje pomoću fišinga.

Dvofaktorna autentifikacija je opcija koja je odavno trebalo da bude ponuđena korisnicima Instagrama jer je to alat za zaštitu naloga koje mnoge tehnološke kompanije već odavno nude korisnicima svojih online servisa. Facebook u čijem je vlasništvu Instagram ima ovu opciju više od četiri godine.

Instagram je uslugu dvofaktorne autentifikacije počeo da testira krajem prošle godine. Za sada nema zvanične potvrde kada će biti dostupno ažuriranje mobilne aplikacije koje će omogućiti dvofaktornu autentifikaciju, ali trebalo bi da se to desi uskoro.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Meta testira alate za Instagram i Facebook koji treba da spreče seksualne ucene i zloupotrebu intimnih slika

Meta testira alate za Instagram i Facebook koji treba da spreče seksualne ucene i zloupotrebu intimnih slika

Meta je objavila da će uskoro početi da testira novu funkciju zaštite od golotinje u Instagram DM-ovima, koja zamagljuje slike za koje se otkrije d... Dalje

TikTok kažnjen zbog štetnog sadržaja koji je preporučivan maloletnim korisnicima

TikTok kažnjen zbog štetnog sadržaja koji je preporučivan maloletnim korisnicima

Italijanska regulatorno telo za zaštitu konkurencije kaznilo je TikTok sa 10 miliona evra jer nije zaštitio korisnike od opasne igre poznate kao Fre... Dalje

Investicione prevare u reklamama na Facebooku

Investicione prevare u reklamama na Facebooku

Istraživači sajber bezbednosti iz firme Infoblox upozorili su korisnike na grupu Savvy Seahorse koja koristi Facebook reklame da bi prevarila korisn... Dalje

Prevaranti na X-u tražili donacije sa hakovanog naloga Metjua Perija

Prevaranti na X-u tražili donacije sa hakovanog naloga Metjua Perija

Zvanični nalog Metjua Perija na X-u (nekadašnji Twitter) je hakovan, a oni koji su to uradili zatražili su donacije od obožavalaca pokojnog glumca... Dalje

Od zabave do gubitka podataka: Mračna strana Facebook kvizova

Od zabave do gubitka podataka: Mračna strana Facebook kvizova

Sećate li se svih onih naizgled bezazlenih kvizova na društvenim mrežama? Iako su mnogima zabavni, oni su zapravo ozbiljan rizik za privatnost i b... Dalje