Google promenio pravila za aplikacije i ekstenzije u Chrome Web Store

Vesti, 18.04.2016, 00:30 AM

Google promenio pravila za aplikacije i ekstenzije u Chrome Web Store

Google je promenio svoju politiku koja se odnosi na podatke korisnika za Chrome Web Store da bi “osigurao transparentnu upotrebu podataka na način koji je u skladu sa željama i očekivanjima korisnika”. Kompanija je počela da obaveštava programere dajući im rok od tri meseca da se usaglase sa novom politikom.

Počev od 15. jula ove godine, aplikacije i ekstenzije koje krše bilo koje pravilo biće uklonjene iz Chrome Web Store. Jedini način da se vrate u prodavnicu će biti usaglašavanje sa novim pravilima.

Nova pravila su pokušaj kompanije da zaštiti podatke korisnika. Programerima je rečeno da moraju biti transparentni kada je reč o rukovanju podacima, objavljivanju politike privatnosti i korišćenju enkripcije prilikom rukovanja ličnim ili osetljivim informacijama. Čak i kada se upotreba podataka ne odnosi na njihove ključne funkcije, aplikacije ili ekstenzije moraju tražiti pristanak korisnika na veoma jasan način. Prikupljanje informacija o korisnikovom pregledanju interneta kada to nije neophodno za osnovnu funkcionalnost aplikacije ili ekstenzije je zabranjeno.

Veliki broj aplikacija i ekstenzija za Chrome zahteva pristup podacima korisnika. Zato Google želi da bude siguran da korisnici znaju šta se događa kada koriste third-party servise u browseru kompanije.

“Zaštita naših korisnika je naš osnovni prioritet i verujemo da će ova promena uveriti naše korisnike da su bolje informisani i da će im omogućiti izbor kada je u pitanju rukovanje njihovim podacima”, kažu iz kompanije.

Ovaj potez je jedan u nizu napora Googlea da očisti ekosistem Chromea. Prošle godine, kompanija je blokirala sve ekstenzije koje nisu navedene u Chrome Web Store i onemogućila inline instalaciju neželjenih ekstenzija.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Google oglasi za Facebook vode do sajtova prevaranata

Google oglasi za Facebook vode do sajtova prevaranata

Google ima problem sa oglasima u pretrazi, upozorio je programer Džastin Poliačik, a njegove reči potvrdili su i istraživači kompanije Malwarebyt... Dalje

Zloglasna ransomware grupa HelloKitty najavila povratak i novo ime

Zloglasna ransomware grupa HelloKitty najavila povratak i novo ime

Sajber kriminalci iz ransomware grupe ranije poznate kao HelloKitty objavili su da se naziv grupe menja u „HelloGookie“. Oni su objavili n... Dalje

Piramidalna šema prevare na Telegramu

Piramidalna šema prevare na Telegramu

Istraživači kompanije Kasperski upozorili su na prevarante koji koriste sofisticiranu taktiku da ukradu Toncoine (TON) od korisnika Telegrama širom... Dalje

Od početka godine ransomware grupa Akira napala 250 organizacija od kojih je pokušala da naplati 42 miliona dolara

Od početka godine ransomware grupa Akira napala 250 organizacija od kojih je pokušala da naplati 42 miliona dolara

Da posao sa ransomwareom cveta pokazuju i podaci o ransomware grupi Akira koja je za manje od godinu dana rada iznudila milione od na stotine pogođen... Dalje

Microsoft je i dalje brend koji se najviše zloupotrebljava u phishing napadima

Microsoft je i dalje brend koji se najviše zloupotrebljava u phishing napadima

Prema podacima kompanije Check Point, Microsoft je brend koji se najviše zloupotrebljavao, u čak 38% svih phishing napada u prvom kvartalu 2024. Ovo... Dalje