Mnogi korisnici kompromitovanih LinkedIn naloga blokirali uputstvo o promeni lozinke kao spam, nalozi i dalje ugroženi

Vesti, 14.06.2012, 11:26 AM

Mnogi korisnici kompromitovanih LinkedIn naloga blokirali uputstvo o promeni lozinke kao spam, nalozi i dalje ugroženi

Posle potvrde vesti da je su na jednom ruskom hakerskom sajtu objavljene lozinke za 6,5 miliona korisničkih naloga na LinkedIn-u, kompanija je najavila da će poslati uputstvo za promenu lozinke putem emaila svim korisnicima ugroženih naloga. Međutim, mnogo ovakvih emailova je završilo spam folderima, tvrde u kompaniji Cloudmark.

Značajan porast spam emailova tokom prošlog vikenda povezan je sa LinkedIn-ovim email obaveštenjima o resetovanju lozinke, kažu u Cloudmark-u.

Istraživači tvrde da je više od 4% korisnika koji su dobili ovakav email mislilo je da je reč o spamu tako da su sami korisnici označili takve emailove kao spam i oni su završili u spam folderima e-pošte.

Šta je posledica toga? Ako je LinkedIn poslao 6,5 miliona emailova svojim korisnicima, bar 250000 njih je takve emailove označilo kao spam propuštajući tako priliku da resetuju kompromitovane LinkedIn lozinke.

U Cloudmark-u naglašavaju da je odgovornost ipak na korisnicima jer je LinkedIn uradio dovoljno da uveri korisnike da emailovi koje će dobiti od ove društvene mreže nnisu sumnjivi. Svi emailovi su dresirani na ime korisnika, ne sadrže bilo kakav link i označeni sa DKIM (DomainKeys Identified Mail) zarad potvrde autentičnosti.

Međutim, korisnicima se često dešava da sa LinkedIn-a dobijaju neželjene emailove, te su navikli da ih označavaju kao spam ili da pokušavaju da ih se reše otkazivanjem pretplate (unsubscribe).

LinkedIn još uvek nije objavio mnogo pojedinosti o incidentu koji se dogodio. Pretpostavlja se da su većinu ukradenih lozinki hakeri do sada dekodirali i da se one mogu naći u tekstualnom formatu na mnogim sajtovima.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Google oglasi za Facebook vode do sajtova prevaranata

Google oglasi za Facebook vode do sajtova prevaranata

Google ima problem sa oglasima u pretrazi, upozorio je programer Džastin Poliačik, a njegove reči potvrdili su i istraživači kompanije Malwarebyt... Dalje

Zloglasna ransomware grupa HelloKitty najavila povratak i novo ime

Zloglasna ransomware grupa HelloKitty najavila povratak i novo ime

Sajber kriminalci iz ransomware grupe ranije poznate kao HelloKitty objavili su da se naziv grupe menja u „HelloGookie“. Oni su objavili n... Dalje

Piramidalna šema prevare na Telegramu

Piramidalna šema prevare na Telegramu

Istraživači kompanije Kasperski upozorili su na prevarante koji koriste sofisticiranu taktiku da ukradu Toncoine (TON) od korisnika Telegrama širom... Dalje

Od početka godine ransomware grupa Akira napala 250 organizacija od kojih je pokušala da naplati 42 miliona dolara

Od početka godine ransomware grupa Akira napala 250 organizacija od kojih je pokušala da naplati 42 miliona dolara

Da posao sa ransomwareom cveta pokazuju i podaci o ransomware grupi Akira koja je za manje od godinu dana rada iznudila milione od na stotine pogođen... Dalje

Microsoft je i dalje brend koji se najviše zloupotrebljava u phishing napadima

Microsoft je i dalje brend koji se najviše zloupotrebljava u phishing napadima

Prema podacima kompanije Check Point, Microsoft je brend koji se najviše zloupotrebljavao, u čak 38% svih phishing napada u prvom kvartalu 2024. Ovo... Dalje