Zašto bi recikliranje Yahoo naloga moglo dovesti do nevolja

Vesti, 20.06.2013, 10:04 AM

Zašto bi recikliranje Yahoo naloga moglo dovesti do nevolja

Pre nekoliko dana Yahoo je najavio da će od 15. juna, svi Yahoo email nalozi (Yahoo ID) na koji se korisnici nisu prijavljivali više od godinu dana biti oduzeti starim vlasnicima i dostupni novim korisnicima.

Yahoo ima svoje razloge za ovakvu odluku, i sa aspekta kompanije ovo je dobar potez, ali bi ovaj plan mogao da bude uzrok velikih problema za korisnike čija je Yahoo email adresa povezana sa drugim online servisima, a koji iz ovog ili onog razloga nisu pristupali svom Yahoo nalogu više od godinu dana.

Zloupotrebom opcije za poništavanje lozinke i uz pomoć društvenog inženjeringa, novi vlasnik Yahoo email naloga mogao bi, ako mu namere nisu dobre, da preotme druge online naloge ranijeg vlasnika Yahoo naloga, uključujući i naloge na društvenim mrežama, servisima kao što je PayPal pa čak i naloge za e-banking.

Malo je onih izvan kompanije Yahoo koji su oduševljeni ovim planom, a stručnjaci ukazuju da bi njegova realizacija mogla da dovede do ozbiljnih problema. Ali u Yahoo-u su odlučni i uvereni da se ovo može biti izvedeno bez toga da se podaci korisnika dovedu u opasnost.

„Svi lični podaci i privatni sadržaj koji je povezan sa ovim nalozima će biti obrisan i neće biti dostupan novom vlasniku naloga“, kažu iz kompanije. „Da bi se obezbedilo da ovi nalozi budu reciklirani sigurno i bezbedno, uradićemo nekoliko stvari. Između deaktivacije i reciklaže ovih ID-jeva imaćemo 30 dana. Tokom tog perioda, poslaćemo povratne emailove upozorenja pošiljaocima da deaktivirani nalog više ne postoji. Takođe ćemo odjaviti pretplatu ovih naloga za prijem komercijalne elektronske pošte kao što su, između ostalog, brošure i email obaveštenja. Posle deaktivacije, poslaćemo obaveštenja za ove potencijalno reciklirane naloge sajtovima za e-trgovinu, finansijskim institucijama, društvenim mrežama, email provajderima i drugim online servisima.“


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Google oglasi za Facebook vode do sajtova prevaranata

Google oglasi za Facebook vode do sajtova prevaranata

Google ima problem sa oglasima u pretrazi, upozorio je programer Džastin Poliačik, a njegove reči potvrdili su i istraživači kompanije Malwarebyt... Dalje

Zloglasna ransomware grupa HelloKitty najavila povratak i novo ime

Zloglasna ransomware grupa HelloKitty najavila povratak i novo ime

Sajber kriminalci iz ransomware grupe ranije poznate kao HelloKitty objavili su da se naziv grupe menja u „HelloGookie“. Oni su objavili n... Dalje

Piramidalna šema prevare na Telegramu

Piramidalna šema prevare na Telegramu

Istraživači kompanije Kasperski upozorili su na prevarante koji koriste sofisticiranu taktiku da ukradu Toncoine (TON) od korisnika Telegrama širom... Dalje

Od početka godine ransomware grupa Akira napala 250 organizacija od kojih je pokušala da naplati 42 miliona dolara

Od početka godine ransomware grupa Akira napala 250 organizacija od kojih je pokušala da naplati 42 miliona dolara

Da posao sa ransomwareom cveta pokazuju i podaci o ransomware grupi Akira koja je za manje od godinu dana rada iznudila milione od na stotine pogođen... Dalje

Microsoft je i dalje brend koji se najviše zloupotrebljava u phishing napadima

Microsoft je i dalje brend koji se najviše zloupotrebljava u phishing napadima

Prema podacima kompanije Check Point, Microsoft je brend koji se najviše zloupotrebljavao, u čak 38% svih phishing napada u prvom kvartalu 2024. Ovo... Dalje