ZoneAlarm na meti kritika zbog nekorektnog marketinškog trika
Vesti, 21.09.2010, 00:43 AM
ZoneAlarm se našao na udaru kritika svojih korisnika zbog korišćenja taktike zastrašivanja kao marketinškog trika. Naime, reč je pop-up prozorima kojima se korisnici besplatne verzije ZoneAlarm firewall upozoravaju na nepostojeću opasnost od virusa “ZeuS.Zbot.aoaq” sa linkom koji upućuje korisnika na antivirusni softver, Check Point, koji se naravno plaća i kojeg prodaje ZoneAlarm. Inače, ZeuS.Zbot.aoaq je Trojanac koji krade lozinke bankarskih računa i finansijske podatke bankarskih naloga.
Korisnici su na forumu za podršku ZoneAlarm-a izrazili svoje negodovanje zbog marketinškog poteza koji liči na scareware kampanje (vidi u Rečniku: scareware) prevaranata, a manji broj korisnika se odlučio na radikalniji potez deinstalacije programa.
Moderatori foruma se pravdaju da je namera bila informisanje korisnika o novom malicioznom programu.
Slično kao korisnici razmišlja i konkurencija. Naime, drugi proizvođači antivirusnog softvera su ozlojeđeni zbog kampanje ZoneAlarm-a zbog toga što se korisnicima sugeriše da ih jedino Check Point štiti od Trojanca o kome je reč, a kojeg navodno drugi antivirusni programi ne blokiraju.
Izvor
Izdvojeno
Google oglasi za Facebook vode do sajtova prevaranata
Google ima problem sa oglasima u pretrazi, upozorio je programer Džastin Poliačik, a njegove reči potvrdili su i istraživači kompanije Malwarebyt... Dalje
Zloglasna ransomware grupa HelloKitty najavila povratak i novo ime
Sajber kriminalci iz ransomware grupe ranije poznate kao HelloKitty objavili su da se naziv grupe menja u „HelloGookie“. Oni su objavili n... Dalje
Piramidalna šema prevare na Telegramu
Istraživači kompanije Kasperski upozorili su na prevarante koji koriste sofisticiranu taktiku da ukradu Toncoine (TON) od korisnika Telegrama širom... Dalje
Od početka godine ransomware grupa Akira napala 250 organizacija od kojih je pokušala da naplati 42 miliona dolara
Da posao sa ransomwareom cveta pokazuju i podaci o ransomware grupi Akira koja je za manje od godinu dana rada iznudila milione od na stotine pogođen... Dalje
Microsoft je i dalje brend koji se najviše zloupotrebljava u phishing napadima
Prema podacima kompanije Check Point, Microsoft je brend koji se najviše zloupotrebljavao, u čak 38% svih phishing napada u prvom kvartalu 2024. Ovo... Dalje
Pratite nas
Nagrade