Kad je Vuvuzela srela Viagru
Anti-spam, 07.07.2010, 00:52 AM
Email naslovljen sa "FIFA World Cup Scandal News" pravi je mamac za fudbalske navijače. Jedan klik na ovakav email i navijač je već u carstvu Viagre, na sajtu “Canadian Pharmacy”.
Najmanje 90% celoukupnog email saobraćaja čine spam email-ovi, a počev od marta ove godine četvrtina spam email-ova povezana je sa planetarno najpopularnijim događajem, Svetskim prvenstvom u fudbalu 2010. Uobičajene teme - uvećanje penisa, šeme za brzo bogaćenje i Viagra na sniženju su ustupile mesto fudbalu.
Cilj ovoga je privući korisnike interneta da kliknu na linkove u spam email-ovima, ne bi li na taj način spameri prodali svoju robu, pribavili lične podatke korisnika ili njihove IP adrese koje kasnije služe za slanje novih spam email-ova.
Nemojte se zavaravati da su spameri glupi, te da njihove šeme ne prolaze. Naime, sam proces spamovanja košta tako malo da je dovoljno namamiti mali procenat onih koji dobiju spam poštu da kupe proizvod koji se nudi. Spam industrija ostvaruje profit koji se izražava u stotinama miliona dolara, a ulaganje je praktično malo ili ga uopšte i nema.
Više o ovome na
Izdvojeno
Google upozorava na praznične prevare: evo kako se zaštititi
Googleov Gmail, najveći svetski email provajder koji ima više od 2,5 milijardi korisnika, blokira 99,9% neželjene pošte, phishing mejlova i malve... Dalje
Koliko su zaista opasni QR kodovi u emailovima
Oko 60% emailova koji sadrže QR kodove su neželjena pošta (spam), a manji deo njih je „otvoreno zlonamerno“. QR kodovi su postali svepr... Dalje
Tri od četiri emaila sa temom Crnog petka su prevara
77% spam emailova sa temom Crnog petka u 2024. su prevare, dok je ostatak marketinški mamac, upozorila je kompanija Bitdefender. Ovo predstavlja pora... Dalje
Polovina emailova sa temom putovanja koje dobiju korisnici širom sveta su prevara
Sa očekivanom potrošnjom od 2 milijarde dolara ove godine, globalni turizam je na putu ka oporavku. U sajber svetu, ovo stvara brojne mogućnosti z... Dalje
I Yahoo najavio nove mere za bezbedniju e-poštu sa manje neželjenih poruka
Dva najveća svetska email provajdera objavila su istog dana da će preduzeti određene mere da obuzdaju neželjenu poštu. U svom saopštenju, Yaho... Dalje
Pratite nas
Nagrade