Signal uvodi opciju za prijavljivanje i blokiranje neželjenih poruka

Anti-spam, 02.11.2021, 12:00 PM

Signal uvodi opciju za prijavljivanje i blokiranje neželjenih poruka

Signal je uveo opciju za prijavljivanje i blokiranje spama samo jednim klikom miša direktno sa ekrana zahteva za poruku.

U najranijim verzijama Signala, svaka poruka imala je jednak tretman, bez obzira da li dolazi od člana porodice, prijatelja ili preduzimljivog prevaranta.

U avgustu prošle godine Signal je uveo zahteve za poruke kako bi omogućio novim korisnicima da dopru do drugih korisnika Signala čak i ako nisu u njihovim adresarima, ali i da bi istovremeno omogućio korisnicima da brzo vide više kontekstualnih informacija pre nego što prihvate, izbrišu ili blokiraju poruke od nekoga ko nije u njihovom adresaru.

Iako su korisnici već mogli da blokiraju takve zahteve i izbrišu ih, Signal je sada promenio dijalog za blokiranje kako bi uključio opciju „Prijavi spam i blokiraj“ za prijavljivanje i blokiranje neželjenih poruka.

“Da bi sprečili neželjenu poštu, većina online servisa se oslanja na opsežnu inspekciju sadržaja razgovora u otvorenom tekstu ili detaljnu analizu društvenih grafikona kako bi se utvrdilo ko kome šta govori i da li to treba dozvoliti ili ne”, rekla je kompanija najavljujući novu opciju. “Signal je posvećen vašoj privatnosti i to ne čini, tako da koristimo drugačiji pristup.“.

Kada kliknete na „Prijavi spam i blokiraj“, vaš uređaj će poslati telefonski broj pošiljaoca i ID poruke na servere Signala. Ako isti broj telefona bude prijavljen više puta ili pokazuje znake da se koristi kao platforma za automatizovano slanje poruka, Signal će tražiti dokaz da nije u pitanju bot, koji će blokirati slanje novih poruka sve dok CAPTCHA ili neki drugi test ne bude završen.

Ovakav pristup omogućava Signalu da uspori potencijalne spamere, a istovremeno održava nesmetanu komunikaciju korisnika.

Signal je takođe modifikovao svoje aplikacije da prestanu da linkuju URL-ove prikazane na ekranu zahteva za poruku kako bi se sprečilo da korisnici kliknu na sumnjive linkove i završe na sajtovima na kojima mogu biti prevareni.

Ove promene su dobrodošle s obzirom na priliv miliona novih korisnika koji su prešli na Signal nakon višečasovnog prekida rada Facebooka početkom oktobra. Trenutno Signal ima više od 50 miliona instalacija na Android uređajima i preko 426.000 ocena na Apple App Storeu.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Polovina emailova sa temom putovanja koje dobiju korisnici širom sveta su prevara

Polovina emailova sa temom putovanja koje dobiju korisnici širom sveta su prevara

Sa očekivanom potrošnjom od 2 milijarde dolara ove godine, globalni turizam je na putu ka oporavku. U sajber svetu, ovo stvara brojne mogućnosti z... Dalje

I Yahoo najavio nove mere za bezbedniju e-poštu sa manje neželjenih poruka

I Yahoo najavio nove mere za bezbedniju e-poštu sa manje neželjenih poruka

Dva najveća svetska email provajdera objavila su istog dana da će preduzeti određene mere da obuzdaju neželjenu poštu. U svom saopštenju, Yaho... Dalje

Tri od pet mejlova u vezi sa putovanjima su prevara

 Tri od pet mejlova u vezi sa putovanjima su prevara

Uprkos ekonomskoj krizi, interesovanje za putovanja je ove godine veliko, a međunarodni turizam je na dobrom putu da se vrati na nivo pre pandemije. ... Dalje

4 od 5 e-mailova sa temom Dana zaljubljenih su prevara

4 od 5 e-mailova sa temom Dana zaljubljenih su prevara

Kada je reč o sajber bezbednosti, Dan zaljubljenih svake godine najavljuje jednu stvar - novi talas prevara. Ove godine, Danu zaljubljenih prethodio ... Dalje

Trojanac Agent Tesla u novoj spam kampanji: Ne otvarajte prilog u ovim emailovima

Trojanac Agent Tesla u novoj spam kampanji:  Ne otvarajte prilog u ovim emailovima

Istraživači iz kompanije Kaspersky upozorili su na novu spam kampanju, u okviru koje se masovno šalju emailovi sa prilogom u kome je sakriven malve... Dalje