33% zaposlenih u Velikoj Britaniji u radno vreme na Facebook-u

Društvene mreže, 14.11.2011, 00:54 AM

33% zaposlenih u Velikoj Britaniji u radno vreme na Facebook-u

Prema istraživanju britanskog veb sajta za zapošljavanje Reed, trećina zaposlenih Britanaca pristupa društvenim mrežama kao što su Facebook, LinkedIn i Twitter tokom radnog vremena.

Istraživanje koje se bavilo korišćenjem društvenih mreža među zaposlenima u radno vreme spovedeno je na uzorku od 4000 ispitanika.

Rezultati istraživanja pokazuju da 33% zaposlenih pristupa svojim profilima na društvenim mrežama dok sa preostalih 67% ispitanika to nije slučaj.

Kada je reč o profilima zaposlenih, među onima koji koriste društvene mreže najviše je onih koji rade u reklamnoj industriji, njih 44%, 43% su zaposleni u IT sektoru, 33% ispitanika su u sektoru industrije a 27% u finansijskom sektoru.

Ne iznenađuje podatak da je Facebook najpopularnija platforma kojoj pristupaju zaposleni tokom radnog vremena (45%), zatim sledi Linkedin (20%) i Twitter (14%).

Većina onih koji tokom radnog vremena pregledava novosti na društvenim mrežama to čini svega jednom do dva puta tokom boravka na poslu (62% ispitanika). Njih 24% sajtovima društvenih mreža pristupa 3 do 5 puta, a 9% učesnika ankete priznaje da to radi 5 do 10 puta tokom radnog vremena. Mali, ali ne beznačajni procenat (5%) je onih koji su toliko zavisni od umrežavanja da pristupaju svojim profilima na društvenim mrežama i više od 10 puta sa svog radnog mesta.

Iako većinski procenat kompanija ne zabranjuje svojim zaposlenim pristup društvenim mrežama, oni ipak nastoje da prikriju svoje online aktivnosti te tako 64% onih koji su aktivni na društvenim mrežama u radno vreme njima pristupa sa mobilnih telefona.

Na kraju, 28% anketiranih reklo je da njihove kompanije blokiraju pristup društvenim mrežama u potpunosti, a 40% kompanija omogućava delimično ograničen pristup. Ostale kompanije nemaju bilo kakva pravila usmerena protiv korišćenja društvenih mreža među svojim zaposlenim.

Zanimljivo je da dvoje od troje zaposlenih smatraju legitimnim pravo kompanija da zabrane pristup sajtovima društvenih mreža. Iako nijedna kompanija ne želi da njeni zaposleni gube vreme dok su na poslu, istraživanja pokazuju da društveni mediji povećavaju produktivnost za 9% u kompanijama gde je dozvoljeno njihovo korišćenje budući da su na taj način omogućenee razmena ideja, diskusije, istraživanje i saradnja među zaposlenima.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Dovoljno je da kliknete na link da biste izgubili svoj Facebook nalog

Dovoljno je da kliknete na link da biste izgubili svoj Facebook nalog

Samo klik na posebno napravljeni URL mogao bi omogućiti napadaču da hakuje vaš Facebook nalog bez ikakvog vašeg učešća u tome. Istraživač ko... Dalje

Nemačka naredila Facebooku da prikuplja manje podataka

Nemačka naredila Facebooku da prikuplja manje podataka

Nemačka Federalna kancelarija za zaštitu konkurencije (FCO) naložila je Facebooku da može nastaviti sa prikupljanjem informacija o korisnicima izv... Dalje

Kako obrisati greškom poslatu poruku, sliku ili video u Facebook Messengeru

Kako obrisati greškom poslatu poruku, sliku ili video u Facebook Messengeru

Svima nam se bar jednom desilo da pošaljemo poruku i da istog trenutka zažalimo zbog toga. Facebook je rešio da nam pomogne u ovakvim situacijama. ... Dalje

Facebook plaća tinejdžerima da instaliraju aplikaciju koja prikuplja privatne podatke

Facebook plaća tinejdžerima da instaliraju aplikaciju koja prikuplja privatne podatke

Ako ste mislili da su u Facebooku mirno prihvatili to što su bili primorani da uklone svoju Onavo VPN aplikaciju iz Apple App Storea, grešite. Ispos... Dalje

Facebook varao decu da kupuju u igrama koje su igrali preko Facebooka

Facebook varao decu da kupuju u igrama koje su igrali preko Facebooka

Facebook je navodno ohrabrivao praksu prevare dece i roditelja kupovinama u igrama. Facebook pokušava da se prikaže kao pionir u digitalnom svetu, a... Dalje