33% zaposlenih u Velikoj Britaniji u radno vreme na Facebook-u

Društvene mreže, 14.11.2011, 00:54 AM

33% zaposlenih u Velikoj Britaniji u radno vreme na Facebook-u

Prema istraživanju britanskog veb sajta za zapošljavanje Reed, trećina zaposlenih Britanaca pristupa društvenim mrežama kao što su Facebook, LinkedIn i Twitter tokom radnog vremena.

Istraživanje koje se bavilo korišćenjem društvenih mreža među zaposlenima u radno vreme spovedeno je na uzorku od 4000 ispitanika.

Rezultati istraživanja pokazuju da 33% zaposlenih pristupa svojim profilima na društvenim mrežama dok sa preostalih 67% ispitanika to nije slučaj.

Kada je reč o profilima zaposlenih, među onima koji koriste društvene mreže najviše je onih koji rade u reklamnoj industriji, njih 44%, 43% su zaposleni u IT sektoru, 33% ispitanika su u sektoru industrije a 27% u finansijskom sektoru.

Ne iznenađuje podatak da je Facebook najpopularnija platforma kojoj pristupaju zaposleni tokom radnog vremena (45%), zatim sledi Linkedin (20%) i Twitter (14%).

Većina onih koji tokom radnog vremena pregledava novosti na društvenim mrežama to čini svega jednom do dva puta tokom boravka na poslu (62% ispitanika). Njih 24% sajtovima društvenih mreža pristupa 3 do 5 puta, a 9% učesnika ankete priznaje da to radi 5 do 10 puta tokom radnog vremena. Mali, ali ne beznačajni procenat (5%) je onih koji su toliko zavisni od umrežavanja da pristupaju svojim profilima na društvenim mrežama i više od 10 puta sa svog radnog mesta.

Iako većinski procenat kompanija ne zabranjuje svojim zaposlenim pristup društvenim mrežama, oni ipak nastoje da prikriju svoje online aktivnosti te tako 64% onih koji su aktivni na društvenim mrežama u radno vreme njima pristupa sa mobilnih telefona.

Na kraju, 28% anketiranih reklo je da njihove kompanije blokiraju pristup društvenim mrežama u potpunosti, a 40% kompanija omogućava delimično ograničen pristup. Ostale kompanije nemaju bilo kakva pravila usmerena protiv korišćenja društvenih mreža među svojim zaposlenim.

Zanimljivo je da dvoje od troje zaposlenih smatraju legitimnim pravo kompanija da zabrane pristup sajtovima društvenih mreža. Iako nijedna kompanija ne želi da njeni zaposleni gube vreme dok su na poslu, istraživanja pokazuju da društveni mediji povećavaju produktivnost za 9% u kompanijama gde je dozvoljeno njihovo korišćenje budući da su na taj način omogućenee razmena ideja, diskusije, istraživanje i saradnja među zaposlenima.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Zloupotreba veštačke inteligencije u prevarama na TikToku

Zloupotreba veštačke inteligencije u prevarama na TikToku

TikTok se pokazao kao plodno tlo za finansijske prevare, posebno prevare koje uključuju kriptovalute, upozorava kompanija Avast. Širok domet platfor... Dalje

TikTok u bezbednosti zaostaje za konkurentskim platformama

TikTok u bezbednosti zaostaje za konkurentskim platformama

Istraživanje koje je sprovela kompanija Cerby otkrilo je da, kada je reč o bezbednosti, TikTok značajno zaostaje za konkurentskim platformama, kao ... Dalje

Malver NodeStealer ponovo otima naloge korisnika Facebooka, mamac za žrtve su provokativne fotografije

Malver NodeStealer ponovo otima naloge korisnika Facebooka, mamac za žrtve su provokativne fotografije

Istraživači iz kompanije Bitdefender upozoravaju da sajber kriminalci koriste Facebook oglase za širenje malvera i otimanje korisničkih naloga na ... Dalje

EU će zabraniti ciljano oglašavanje na Facebooku i Instagramu

EU će zabraniti ciljano oglašavanje na Facebooku i Instagramu

Evropski odbor za zaštitu podataka produžio je privremenu zabranu ciljanog oglašavanja na Facebooku i Instagramu, koju je u julu uvela Norveška ag... Dalje

Facebook i Instagram tuženi zbog svesnog nanošenja štete mentalnom zdravlju dece

Facebook i Instagram tuženi zbog svesnog nanošenja štete mentalnom zdravlju dece

Desetine američkih država tužile su Meta Platforms, navodeći da kompanija u čijem su vlasništvu Facebook i Instagram, svesno obmanjuje javnost o... Dalje