33% zaposlenih u Velikoj Britaniji u radno vreme na Facebook-u
Društvene mreže, 14.11.2011, 00:54 AM
Prema istraživanju britanskog veb sajta za zapošljavanje Reed, trećina zaposlenih Britanaca pristupa društvenim mrežama kao što su Facebook, LinkedIn i Twitter tokom radnog vremena.
Istraživanje koje se bavilo korišćenjem društvenih mreža među zaposlenima u radno vreme spovedeno je na uzorku od 4000 ispitanika.
Rezultati istraživanja pokazuju da 33% zaposlenih pristupa svojim profilima na društvenim mrežama dok sa preostalih 67% ispitanika to nije slučaj.
Kada je reč o profilima zaposlenih, među onima koji koriste društvene mreže najviše je onih koji rade u reklamnoj industriji, njih 44%, 43% su zaposleni u IT sektoru, 33% ispitanika su u sektoru industrije a 27% u finansijskom sektoru.
Ne iznenađuje podatak da je Facebook najpopularnija platforma kojoj pristupaju zaposleni tokom radnog vremena (45%), zatim sledi Linkedin (20%) i Twitter (14%).
Većina onih koji tokom radnog vremena pregledava novosti na društvenim mrežama to čini svega jednom do dva puta tokom boravka na poslu (62% ispitanika). Njih 24% sajtovima društvenih mreža pristupa 3 do 5 puta, a 9% učesnika ankete priznaje da to radi 5 do 10 puta tokom radnog vremena. Mali, ali ne beznačajni procenat (5%) je onih koji su toliko zavisni od umrežavanja da pristupaju svojim profilima na društvenim mrežama i više od 10 puta sa svog radnog mesta.
Iako većinski procenat kompanija ne zabranjuje svojim zaposlenim pristup društvenim mrežama, oni ipak nastoje da prikriju svoje online aktivnosti te tako 64% onih koji su aktivni na društvenim mrežama u radno vreme njima pristupa sa mobilnih telefona.
Na kraju, 28% anketiranih reklo je da njihove kompanije blokiraju pristup društvenim mrežama u potpunosti, a 40% kompanija omogućava delimično ograničen pristup. Ostale kompanije nemaju bilo kakva pravila usmerena protiv korišćenja društvenih mreža među svojim zaposlenim.
Zanimljivo je da dvoje od troje zaposlenih smatraju legitimnim pravo kompanija da zabrane pristup sajtovima društvenih mreža. Iako nijedna kompanija ne želi da njeni zaposleni gube vreme dok su na poslu, istraživanja pokazuju da društveni mediji povećavaju produktivnost za 9% u kompanijama gde je dozvoljeno njihovo korišćenje budući da su na taj način omogućenee razmena ideja, diskusije, istraživanje i saradnja među zaposlenima.
Izdvojeno
X tužen za kršenje zakona zbog korišćenja podataka korisnika za obuku AI bez njihove dozvole
Evropski neprofitna organizacija za zaštitu privatnosti NOYB (None of Your Business) podnela je devet žalbi protiv X-a (Twitter) u kojima navodi da ... Dalje
Meta i Google su imali tajni dogovor o reklamama koje bi se prikazivale deci na YouTubeu
Meta i Google su planirali (a navodno i sproveli) sada otkazanu tajnu kampanju na YouTubeu u okviru koje su tinejdžerima namerno prikazivane reklame ... Dalje
Facebook oglasi za AI alate za uređivanje slika vode do malvera koji krade lozinke
Trend Micro upozorava na oglase na Facebooku koji ciljaju korisnike koji traže AI alate za uređivanje slika i kradu njihove lozinke tako što ih pre... Dalje
EU primorala TikTok da zbog bezbednosti dece povuče novi program za TikTok Lite iz unije
TikTok je primoran da trajno povuče svoj program „Lite Rewards“ iz Evropske unije zbog zabrinutosti Evropske komisije zbog njegovog utica... Dalje
Američka vlada tužila TikTok zbog masovnog prikupljanja podataka dece mlađe od 13 godina
Američka vlada podnela je tužbu protiv popularne platforme TikTok i njene matične kompanije ByteDance, zbog masovnog kršenja zakona o privatnosti ... Dalje
Pratite nas
Nagrade