33% zaposlenih u Velikoj Britaniji u radno vreme na Facebook-u

Društvene mreže, 14.11.2011, 00:54 AM

33% zaposlenih u Velikoj Britaniji u radno vreme na Facebook-u

Prema istraživanju britanskog veb sajta za zapošljavanje Reed, trećina zaposlenih Britanaca pristupa društvenim mrežama kao što su Facebook, LinkedIn i Twitter tokom radnog vremena.

Istraživanje koje se bavilo korišćenjem društvenih mreža među zaposlenima u radno vreme spovedeno je na uzorku od 4000 ispitanika.

Rezultati istraživanja pokazuju da 33% zaposlenih pristupa svojim profilima na društvenim mrežama dok sa preostalih 67% ispitanika to nije slučaj.

Kada je reč o profilima zaposlenih, među onima koji koriste društvene mreže najviše je onih koji rade u reklamnoj industriji, njih 44%, 43% su zaposleni u IT sektoru, 33% ispitanika su u sektoru industrije a 27% u finansijskom sektoru.

Ne iznenađuje podatak da je Facebook najpopularnija platforma kojoj pristupaju zaposleni tokom radnog vremena (45%), zatim sledi Linkedin (20%) i Twitter (14%).

Većina onih koji tokom radnog vremena pregledava novosti na društvenim mrežama to čini svega jednom do dva puta tokom boravka na poslu (62% ispitanika). Njih 24% sajtovima društvenih mreža pristupa 3 do 5 puta, a 9% učesnika ankete priznaje da to radi 5 do 10 puta tokom radnog vremena. Mali, ali ne beznačajni procenat (5%) je onih koji su toliko zavisni od umrežavanja da pristupaju svojim profilima na društvenim mrežama i više od 10 puta sa svog radnog mesta.

Iako većinski procenat kompanija ne zabranjuje svojim zaposlenim pristup društvenim mrežama, oni ipak nastoje da prikriju svoje online aktivnosti te tako 64% onih koji su aktivni na društvenim mrežama u radno vreme njima pristupa sa mobilnih telefona.

Na kraju, 28% anketiranih reklo je da njihove kompanije blokiraju pristup društvenim mrežama u potpunosti, a 40% kompanija omogućava delimično ograničen pristup. Ostale kompanije nemaju bilo kakva pravila usmerena protiv korišćenja društvenih mreža među svojim zaposlenim.

Zanimljivo je da dvoje od troje zaposlenih smatraju legitimnim pravo kompanija da zabrane pristup sajtovima društvenih mreža. Iako nijedna kompanija ne želi da njeni zaposleni gube vreme dok su na poslu, istraživanja pokazuju da društveni mediji povećavaju produktivnost za 9% u kompanijama gde je dozvoljeno njihovo korišćenje budući da su na taj način omogućenee razmena ideja, diskusije, istraživanje i saradnja među zaposlenima.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Facebook će zatvarati stranice vlasnika koji su već kršili pravila

Facebook će zatvarati stranice vlasnika koji su već kršili pravila

Facebook je najavio poboljšanja funkcija kontrole kvaliteta sadržaja stranica koja treba da osiguraju da sadržaj koji se deli na platformi a za koj... Dalje

Twitter ispavio grešku zbog koje su privatni tvitovi korisnika Androida godinama bili javni

Twitter ispavio grešku zbog koje su privatni tvitovi korisnika Androida godinama bili javni

Twitter je prošle nedelje objavio da je bag u njegovoj aplikaciji za Android godinama otkrivao zaštićene tvitove nekih korisnika koji su postajali... Dalje

Nemačka planira da zabrani Facebooku prikupljanje podataka

Nemačka planira da zabrani Facebooku prikupljanje podataka

Nemačko antimonopolsko regulatorno telo planira da naredi Facebooku da prestane sa prikupljanjem nekih korisničkih podataka. Nemačka Federalna komi... Dalje

Facebook vas prati preko Android aplikacija čak i ako niste njegov korisnik

Facebook vas prati preko Android aplikacija čak i ako niste njegov korisnik

Ako ste odustali od Facebooka ili ako nikada niste ni bili njegov korisnik zbog prakse kompanije u vezi prikupljanja podataka, niste mnogo postigli je... Dalje

Hakeri objasnili kako su hakovali Twitter naloge poznatih, i kakva je to poruka za Twitter

Hakeri objasnili kako su hakovali Twitter naloge poznatih, i kakva je to poruka za Twitter

Firma Insinia Security "otela" je više Twitter naloga kako bi ukazala na neke sigurnosne probleme koje ova društvena mreža ima, objavio je britansk... Dalje