Facebook izmenio opciju ''Pristup vašim informacijama'', evo kako ona sada izgleda
Društvene mreže, 14.01.2021, 11:00 AM
Facebook je 2018. godine predstavio svoj alat "Pristup vašim informacijama", omogućavajući korisnicima da na jednom mestu vide koje podatke je društvena mreža o njima prikupila. Sada je kompanija iskoristila svoja iskustva sa ovim alatom iz protekle tri godine i izmenila ga tako da je, prema rečima kompanije, on sada upotrebljiviji i transparentniji.
Pristup informacijama umesto dosadašnje dve ("Vaše informacije" i "Informacije o vama"), sada ima osam kategorija: "Vaša aktivnost na Facebooku", "Prijatelji i pratioci", "Postavke", "Lični podaci", "Evidentirane informacije", "Informacije o oglasima", "Aplikacije i veb sajtovi izvan Facebooka" i "Informacije o bezbednosti i prijavljivanju".
Svaka od ovih kategorija ima svoje podkategorije a to bi trebalo da omogući korisnicima da lakše pronađu vrstu podataka koje traže.
Nova je i funkcionalnost pretraživanja i ona bi trebalo da pomogne u upotrebi alata, odnosno da lakše nađete kategorije podataka koje tražite.
I na kraju, Facebook je takođe dodao informacije o tome kako su vaši podaci korišćeni za „personalizaciju vašeg iskustva“, što znači zašto vam prikazuju određene oglase. Na primer, možete videti da je vaša primarna lokacija bila jedan od nekoliko signala zbog kojih vam je nedavno prikazan oglas za aplikaciju za dostavu hrane. Ta informacija je već dostupna u alatu “Zašto vidim ovo”, ali Facebook kaže da su želeli da olakšaju korisnicima da dođu do ovih informacija.
Ažurirani alat je sada dostupan u iOS i Android Facebook aplikacijama a Facebook kaže da će uskoro biti dostupan i na drugim platformama.
Izdvojeno
Meta testira alate za Instagram i Facebook koji treba da spreče seksualne ucene i zloupotrebu intimnih slika
Meta je objavila da će uskoro početi da testira novu funkciju zaštite od golotinje u Instagram DM-ovima, koja zamagljuje slike za koje se otkrije d... Dalje
TikTok kažnjen zbog štetnog sadržaja koji je preporučivan maloletnim korisnicima
Italijanska regulatorno telo za zaštitu konkurencije kaznilo je TikTok sa 10 miliona evra jer nije zaštitio korisnike od opasne igre poznate kao Fre... Dalje
Investicione prevare u reklamama na Facebooku
Istraživači sajber bezbednosti iz firme Infoblox upozorili su korisnike na grupu Savvy Seahorse koja koristi Facebook reklame da bi prevarila korisn... Dalje
Prevaranti na X-u tražili donacije sa hakovanog naloga Metjua Perija
Zvanični nalog Metjua Perija na X-u (nekadašnji Twitter) je hakovan, a oni koji su to uradili zatražili su donacije od obožavalaca pokojnog glumca... Dalje
Od zabave do gubitka podataka: Mračna strana Facebook kvizova
Sećate li se svih onih naizgled bezazlenih kvizova na društvenim mrežama? Iako su mnogima zabavni, oni su zapravo ozbiljan rizik za privatnost i b... Dalje
Pratite nas
Nagrade