Facebook izmenio opciju ''Pristup vašim informacijama'', evo kako ona sada izgleda

Društvene mreže, 14.01.2021, 11:00 AM

Facebook izmenio opciju ''Pristup vašim informacijama'', evo kako ona sada izgleda

Facebook je 2018. godine predstavio svoj alat "Pristup vašim informacijama", omogućavajući korisnicima da na jednom mestu vide koje podatke je društvena mreža o njima prikupila. Sada je kompanija iskoristila svoja iskustva sa ovim alatom iz protekle tri godine i izmenila ga tako da je, prema rečima kompanije, on sada upotrebljiviji i transparentniji.

Pristup informacijama umesto dosadašnje dve ("Vaše informacije" i "Informacije o vama"), sada ima osam kategorija: "Vaša aktivnost na Facebooku", "Prijatelji i pratioci", "Postavke", "Lični podaci", "Evidentirane informacije", "Informacije o oglasima", "Aplikacije i veb sajtovi izvan Facebooka" i "Informacije o bezbednosti i prijavljivanju".

Svaka od ovih kategorija ima svoje podkategorije a to bi trebalo da omogući korisnicima da lakše pronađu vrstu podataka koje traže.

Nova je i funkcionalnost pretraživanja i ona bi trebalo da pomogne u upotrebi alata, odnosno da lakše nađete kategorije podataka koje tražite.

I na kraju, Facebook je takođe dodao informacije o tome kako su vaši podaci korišćeni za „personalizaciju vašeg iskustva“, što znači zašto vam prikazuju određene oglase. Na primer, možete videti da je vaša primarna lokacija bila jedan od nekoliko signala zbog kojih vam je nedavno prikazan oglas za aplikaciju za dostavu hrane. Ta informacija je već dostupna u alatu “Zašto vidim ovo”, ali Facebook kaže da su želeli da olakšaju korisnicima da dođu do ovih informacija.

Ažurirani alat je sada dostupan u iOS i Android Facebook aplikacijama a Facebook kaže da će uskoro biti dostupan i na drugim platformama.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Twitter izazvao paniku greškom poslatim e-mailovima za potvrdu naloga

Twitter izazvao paniku greškom poslatim e-mailovima za potvrdu naloga

Twitter je u četvrtak uveče izazvao paniku kod jednog dela svojih korisnika, koji su od kompanije dobili e-mail u kome se tražilo da potvrde svoj n... Dalje

Facebook ignorisao bag koji omogućava hakerima da masovno povezuju e-mail adrese sa Facebook profilima korisnika

Facebook ignorisao bag koji omogućava hakerima da masovno povezuju e-mail adrese sa Facebook profilima korisnika

Početkom meseca saznali smo da su podaci oko 533 miliona korisnika Facebooka objavljeni na jednom hakerskom forumu. Tri nedelje kasnije, Facebook se ... Dalje

Zbog reklama za Facebook Messenger korisnici Facebooka ostaju bez naloga

Zbog reklama za Facebook Messenger korisnici Facebooka ostaju bez naloga

Firma za sajber bezbednost sa sedištem u Singapuru Group-IB upozorila je na fišing kampanju koja pogađa korisnike u preko 80 zemalja. Ciljevi napad... Dalje

Instagram uvodi nove alate za blokiranje pretećih i uznemirujućih poruka

Instagram uvodi nove alate za blokiranje pretećih i uznemirujućih poruka

Od 2012. godine pored komentarisanja objava, korisnici mogu privatno da komuniciraju putem direktnih poruka (DM), kao i korisnici Facebooka. Za veći... Dalje

Facebook o curenju podataka više od pola milijarde svojih korisnika

Facebook o curenju podataka više od pola milijarde svojih korisnika

Početkom meseca je objavljeno da su procurili podaci više od 533 miliona korisnika Facebooka. Baza podataka sa brojevima telefona i drugim podacima ... Dalje