Facebook izmenio opciju ''Pristup vašim informacijama'', evo kako ona sada izgleda

Društvene mreže, 14.01.2021, 11:00 AM

Facebook izmenio opciju ''Pristup vašim informacijama'', evo kako ona sada izgleda

Facebook je 2018. godine predstavio svoj alat "Pristup vašim informacijama", omogućavajući korisnicima da na jednom mestu vide koje podatke je društvena mreža o njima prikupila. Sada je kompanija iskoristila svoja iskustva sa ovim alatom iz protekle tri godine i izmenila ga tako da je, prema rečima kompanije, on sada upotrebljiviji i transparentniji.

Pristup informacijama umesto dosadašnje dve ("Vaše informacije" i "Informacije o vama"), sada ima osam kategorija: "Vaša aktivnost na Facebooku", "Prijatelji i pratioci", "Postavke", "Lični podaci", "Evidentirane informacije", "Informacije o oglasima", "Aplikacije i veb sajtovi izvan Facebooka" i "Informacije o bezbednosti i prijavljivanju".

Svaka od ovih kategorija ima svoje podkategorije a to bi trebalo da omogući korisnicima da lakše pronađu vrstu podataka koje traže.

Nova je i funkcionalnost pretraživanja i ona bi trebalo da pomogne u upotrebi alata, odnosno da lakše nađete kategorije podataka koje tražite.

I na kraju, Facebook je takođe dodao informacije o tome kako su vaši podaci korišćeni za „personalizaciju vašeg iskustva“, što znači zašto vam prikazuju određene oglase. Na primer, možete videti da je vaša primarna lokacija bila jedan od nekoliko signala zbog kojih vam je nedavno prikazan oglas za aplikaciju za dostavu hrane. Ta informacija je već dostupna u alatu “Zašto vidim ovo”, ali Facebook kaže da su želeli da olakšaju korisnicima da dođu do ovih informacija.

Ažurirani alat je sada dostupan u iOS i Android Facebook aplikacijama a Facebook kaže da će uskoro biti dostupan i na drugim platformama.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Facebook želi da koristi slike koje nikada niste objavili za obuku AI modela

Facebook želi da koristi slike koje nikada niste objavili za obuku AI modela

Facebook već godinama koristi javne objave, fotografije i interakcije korisnika za obuku veštačke inteligencije. Kompanija je već iskoristila javn... Dalje

Facebook uvodi passkey – bezbedniji način prijave bez lozinke

Facebook uvodi passkey – bezbedniji način prijave bez lozinke

Facebook je najavio da uvodi passkey (digitalni ključ) kao novi način prijavljivanja na mobilnim uređajima, bez potrebe za klasičnim lozinkama. Ov... Dalje

Zašto sajber kriminalci traže posao na LinkedIn-u

Zašto sajber kriminalci traže posao na LinkedIn-u

Sajber kriminalci iz poznate grupe FIN6 predstavljaju se kao ljudi koji traže posao na platformama poput LinkedIn-a kako bi zarazili poslodavce malve... Dalje

Oglasi za lažne AI video generatore na Facebook-u i LinkedIn-u šire malvere

Oglasi za lažne AI video generatore na Facebook-u i LinkedIn-u šire malvere

Mandiant Threat Defens upozorava korisnike na prevaru iza koje stoji grupa UNC6032 koja na društvenim mrežama postavlja oglase za lažne AI video al... Dalje

TikTok video snimci šire malvere Vidar i StealC

TikTok video snimci šire malvere Vidar i StealC

Sajber kriminalci koriste TikTok video snimke za širenje malvera za krađu informacija Vidar i StealC u ClickFix napadima, upozorava Trend Micro. Re... Dalje