Facebook menja izgled News Feed-a

Društvene mreže, 04.03.2013, 05:38 AM

Facebook menja izgled News Feed-a

Korisnici Facebook-a ne vole promene. Svaki put kada je kompanija najavila neku promenu, makar i minimalnu, talas negodovanja korisnika preplavio bi društvenu mrežu. S obzirom da se ovaj sajt bavi bezbednošću, moramo da podsetimo da su ovakve situacije koristili i prevarati obično obećavajući nezadovoljnim korisnicima Facebook-a povratak na staro.

Sećate se kako smo dočekali Timeline? Korisnici su masovno negodovali, pozivajući kompaniju da vrati stari izgled profila, a mnogi su pretili i da će ugasiti Facebook profil ukoliko se to ne dogodi.

Spremite se za nove proteste korisnika: Facebookje pozvao predstavnike medija da u četvrtak prisustvuju skupu koji kompanija organizuje da bi predstavila novi izgled News Feed-a.

Ovo će biti značajna promena, mnogo veća od one koju je donelo uvođenje Ticker-a na kome možete pratiti trenutne aktivnosti prijatelja i zbog koga su korisnici takođe negodovali.

News Feed je centralni deo Facebok-a, mesto na kome možete pratiti aktivnosti svojih prijatelja, od objavljenih statusnih poruka, preko vesti za koje vaši prijatelji misle da su zanimljive do fotografija koje su upravo postavili.

Kompanija već izvesno vreme eksperimentiše sa News Feed-om, prikazujući poruke oglašivača u News Feed-u, kako na web sajtu tako i na svojoj mobilnoj aplikaciji. Reklamiranje na Facebook mobilnoj aplikaciji je za manje od godinu dana značajno povećalo udeo u profitu kompanije, sa 0% na 23%.

Iz kompanije kažu da korisnici dobro reaguju na reklame u News Feed-u, i da je efekat ovakvog reklamiranja bolji od onog kada su reklame prikazivane samo na desnoj strani web stranice.To znači da bi jedna od promena mogl biti bila ta da News Feed zauzme veći deo teritorije stranice i da News Feed postane više „foto-centričan“.

Šta god da nam u Facebook-u spremaju, jedno je sigurno: korisnici neće biti zadovoljni.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

''Nije do vas, do nas je'': Instagram će ubuduće obaveštavati korisnike o ''tehničkim problemima''

''Nije do vas, do nas je'': Instagram će ubuduće obaveštavati korisnike o ''tehničkim problemima''

Instagram je najavio nove funkcije koje će ljudima pružiti više informacija direktno u aplikaciji kada “nešto krene naopako”. Instagra... Dalje

Instagram najavio da će podsticati tinejdžere da ''odmore'' od Instagrama

Instagram najavio da će podsticati tinejdžere da ''odmore'' od Instagrama

Instagram će uvesti nove mere kako bi tinejdžere odvratio od štetnog sadržaja i podstakao ih da “predahnu”, izjavio je potpredsednik ... Dalje

Na Telegramu se besplatno dele podaci 700 miliona korisnika LinkedIna

Na Telegramu se besplatno dele podaci 700 miliona korisnika LinkedIna

Baza podataka koja sadrži podatke o više od 700 miliona korisnika, za koje se veruje da su prikupljeni sa LinkedIna, procurila je ove nedelje, tri m... Dalje

Facebook uvodi promene u kontrolama kolačića za korisnike u Evropi

Facebook uvodi promene u kontrolama kolačića za korisnike u Evropi

Facebook je najavio promene u kontrolama saglasnosti za kolačiće u Evropi sa ciljem da korisnicima omogući veću kontrolu nad privatnošću, ali... Dalje

Facebook demantuje izveštaje da je namerno odlagao rešavanje ozbiljnih problema na svojim platformama

Facebook demantuje izveštaje da je namerno odlagao rešavanje ozbiljnih problema na svojim platformama

Facebook tvrdi da je od 2016. godine potrošio više od 13 milijardi dolara na bezbednost i zaštitu, kao i da se 40.000 zaposlenih u kompaniji bavi i... Dalje