Facebook menja izgled News Feed-a

Društvene mreže, 04.03.2013, 05:38 AM

Facebook menja izgled News Feed-a

Korisnici Facebook-a ne vole promene. Svaki put kada je kompanija najavila neku promenu, makar i minimalnu, talas negodovanja korisnika preplavio bi društvenu mrežu. S obzirom da se ovaj sajt bavi bezbednošću, moramo da podsetimo da su ovakve situacije koristili i prevarati obično obećavajući nezadovoljnim korisnicima Facebook-a povratak na staro.

Sećate se kako smo dočekali Timeline? Korisnici su masovno negodovali, pozivajući kompaniju da vrati stari izgled profila, a mnogi su pretili i da će ugasiti Facebook profil ukoliko se to ne dogodi.

Spremite se za nove proteste korisnika: Facebookje pozvao predstavnike medija da u četvrtak prisustvuju skupu koji kompanija organizuje da bi predstavila novi izgled News Feed-a.

Ovo će biti značajna promena, mnogo veća od one koju je donelo uvođenje Ticker-a na kome možete pratiti trenutne aktivnosti prijatelja i zbog koga su korisnici takođe negodovali.

News Feed je centralni deo Facebok-a, mesto na kome možete pratiti aktivnosti svojih prijatelja, od objavljenih statusnih poruka, preko vesti za koje vaši prijatelji misle da su zanimljive do fotografija koje su upravo postavili.

Kompanija već izvesno vreme eksperimentiše sa News Feed-om, prikazujući poruke oglašivača u News Feed-u, kako na web sajtu tako i na svojoj mobilnoj aplikaciji. Reklamiranje na Facebook mobilnoj aplikaciji je za manje od godinu dana značajno povećalo udeo u profitu kompanije, sa 0% na 23%.

Iz kompanije kažu da korisnici dobro reaguju na reklame u News Feed-u, i da je efekat ovakvog reklamiranja bolji od onog kada su reklame prikazivane samo na desnoj strani web stranice.To znači da bi jedna od promena mogl biti bila ta da News Feed zauzme veći deo teritorije stranice i da News Feed postane više „foto-centričan“.

Šta god da nam u Facebook-u spremaju, jedno je sigurno: korisnici neće biti zadovoljni.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Facebook ide na sud zbog tehnologije prepoznavanja lica, kompaniji preti kazna od 35 milijardi dolara

Facebook ide na sud zbog tehnologije prepoznavanja lica, kompaniji preti kazna od 35 milijardi dolara

Facebook je izgubio još jednu bitku u ratu koji vodi ne bi li zaustavio kolektivnu tužbu u slučaju vrednom 35 milijardi dolara koji je pokrenut zbo... Dalje

Instagram želi da vam pomogne da odlučite koga ćete otpratiti

Instagram želi da vam pomogne da odlučite koga ćete otpratiti

Ako ste od onih koji na Instagramu prate stotine a možda i hiljade profila, velike su šanse da ne znate koga sve pratite jer većinu profila uopšte... Dalje

Facebook ne planira da odustane od šifrovanja poruka zbog zaštite dece od pedofila

Facebook ne planira da odustane od šifrovanja poruka zbog zaštite dece od pedofila

Direktor kompanije Facebook Mark Zakerberg najavio je ranije ove godine da kompanija planira šifrovanje poruka na svojim platformama. Od tada, vlasti... Dalje

Facebook najavio da će nagrađivati one koji otkriju bagove u aplikacijama drugih proizvođača

Facebook najavio da će nagrađivati one koji otkriju bagove u aplikacijama drugih proizvođača

Nakon niza sigurnosnih propusta i zloupotrebe podataka korisnika, Facebook je najavio da proširuje svoj program nagrada kako bi poboljšao sigurnost ... Dalje

Korisnici Facebooka se žale da su im nalozi blokirani nakon što su Facebooku prijavili lažne naloge

Korisnici Facebooka se žale da su im nalozi blokirani nakon što su Facebooku prijavili lažne naloge

Zamislite da dobijete Facebook poruku od pokojnog rođaka ili prijatelja? Šta biste uradili? Verovatno biste lažni nalog prijavili Facebooku? To je ... Dalje