Facebook menja izgled News Feed-a

Društvene mreže, 04.03.2013, 05:38 AM

Facebook menja izgled News Feed-a

Korisnici Facebook-a ne vole promene. Svaki put kada je kompanija najavila neku promenu, makar i minimalnu, talas negodovanja korisnika preplavio bi društvenu mrežu. S obzirom da se ovaj sajt bavi bezbednošću, moramo da podsetimo da su ovakve situacije koristili i prevarati obično obećavajući nezadovoljnim korisnicima Facebook-a povratak na staro.

Sećate se kako smo dočekali Timeline? Korisnici su masovno negodovali, pozivajući kompaniju da vrati stari izgled profila, a mnogi su pretili i da će ugasiti Facebook profil ukoliko se to ne dogodi.

Spremite se za nove proteste korisnika: Facebookje pozvao predstavnike medija da u četvrtak prisustvuju skupu koji kompanija organizuje da bi predstavila novi izgled News Feed-a.

Ovo će biti značajna promena, mnogo veća od one koju je donelo uvođenje Ticker-a na kome možete pratiti trenutne aktivnosti prijatelja i zbog koga su korisnici takođe negodovali.

News Feed je centralni deo Facebok-a, mesto na kome možete pratiti aktivnosti svojih prijatelja, od objavljenih statusnih poruka, preko vesti za koje vaši prijatelji misle da su zanimljive do fotografija koje su upravo postavili.

Kompanija već izvesno vreme eksperimentiše sa News Feed-om, prikazujući poruke oglašivača u News Feed-u, kako na web sajtu tako i na svojoj mobilnoj aplikaciji. Reklamiranje na Facebook mobilnoj aplikaciji je za manje od godinu dana značajno povećalo udeo u profitu kompanije, sa 0% na 23%.

Iz kompanije kažu da korisnici dobro reaguju na reklame u News Feed-u, i da je efekat ovakvog reklamiranja bolji od onog kada su reklame prikazivane samo na desnoj strani web stranice.To znači da bi jedna od promena mogl biti bila ta da News Feed zauzme veći deo teritorije stranice i da News Feed postane više „foto-centričan“.

Šta god da nam u Facebook-u spremaju, jedno je sigurno: korisnici neće biti zadovoljni.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Facebook o curenju podataka više od pola milijarde svojih korisnika

Facebook o curenju podataka više od pola milijarde svojih korisnika

Početkom meseca je objavljeno da su procurili podaci više od 533 miliona korisnika Facebooka. Baza podataka sa brojevima telefona i drugim podacima ... Dalje

Facebook oglasi za aplikaciju Clubhouse inficiraju računare ransomwareom

Facebook oglasi za aplikaciju Clubhouse inficiraju računare ransomwareom

Sajber kriminalci često koriste popularnost nekih aplikacija da bi prevarili korisnike i inficirali što više uređaja. Aplikacija Clubhouse trenutn... Dalje

Podaci 500 miliona korisnika LinkedIna prodaju se na jednom hakerskom forumu

Podaci 500 miliona korisnika LinkedIna prodaju se na jednom hakerskom forumu

Nekoliko dana nakon što se masovno curenje podataka korisnika Facebooka našlo u svim vestima, stiže nova vest o još jednom curenju podataka, ovog ... Dalje

Facebook ne planira da obavesti 533 miliona svojih korisnika o curenju njihovih podataka

Facebook ne planira da obavesti 533 miliona svojih korisnika o curenju njihovih podataka

Facebook nije obavestio više od 533 miliona svojih korisnika da su njihovi podaci procurili zbog greške u funkciji koja omogućava uvoz kontakata i ... Dalje

Kako da proverite da li su hakeri ukrali vaš broj telefona sa Facebooka

Kako da proverite da li su hakeri ukrali vaš broj telefona sa Facebooka

Na sajtu „Have I Been Pwned” korisnici Facebooka sada mogu proveriti da li je njihov telefonski broj u bazi podataka koji su ukradeni 2019... Dalje