Facebook menja izgled News Feed-a

Društvene mreže, 04.03.2013, 05:38 AM

Facebook menja izgled News Feed-a

Korisnici Facebook-a ne vole promene. Svaki put kada je kompanija najavila neku promenu, makar i minimalnu, talas negodovanja korisnika preplavio bi društvenu mrežu. S obzirom da se ovaj sajt bavi bezbednošću, moramo da podsetimo da su ovakve situacije koristili i prevarati obično obećavajući nezadovoljnim korisnicima Facebook-a povratak na staro.

Sećate se kako smo dočekali Timeline? Korisnici su masovno negodovali, pozivajući kompaniju da vrati stari izgled profila, a mnogi su pretili i da će ugasiti Facebook profil ukoliko se to ne dogodi.

Spremite se za nove proteste korisnika: Facebookje pozvao predstavnike medija da u četvrtak prisustvuju skupu koji kompanija organizuje da bi predstavila novi izgled News Feed-a.

Ovo će biti značajna promena, mnogo veća od one koju je donelo uvođenje Ticker-a na kome možete pratiti trenutne aktivnosti prijatelja i zbog koga su korisnici takođe negodovali.

News Feed je centralni deo Facebok-a, mesto na kome možete pratiti aktivnosti svojih prijatelja, od objavljenih statusnih poruka, preko vesti za koje vaši prijatelji misle da su zanimljive do fotografija koje su upravo postavili.

Kompanija već izvesno vreme eksperimentiše sa News Feed-om, prikazujući poruke oglašivača u News Feed-u, kako na web sajtu tako i na svojoj mobilnoj aplikaciji. Reklamiranje na Facebook mobilnoj aplikaciji je za manje od godinu dana značajno povećalo udeo u profitu kompanije, sa 0% na 23%.

Iz kompanije kažu da korisnici dobro reaguju na reklame u News Feed-u, i da je efekat ovakvog reklamiranja bolji od onog kada su reklame prikazivane samo na desnoj strani web stranice.To znači da bi jedna od promena mogl biti bila ta da News Feed zauzme veći deo teritorije stranice i da News Feed postane više „foto-centričan“.

Šta god da nam u Facebook-u spremaju, jedno je sigurno: korisnici neće biti zadovoljni.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Meta testira alate za Instagram i Facebook koji treba da spreče seksualne ucene i zloupotrebu intimnih slika

Meta testira alate za Instagram i Facebook koji treba da spreče seksualne ucene i zloupotrebu intimnih slika

Meta je objavila da će uskoro početi da testira novu funkciju zaštite od golotinje u Instagram DM-ovima, koja zamagljuje slike za koje se otkrije d... Dalje

TikTok kažnjen zbog štetnog sadržaja koji je preporučivan maloletnim korisnicima

TikTok kažnjen zbog štetnog sadržaja koji je preporučivan maloletnim korisnicima

Italijanska regulatorno telo za zaštitu konkurencije kaznilo je TikTok sa 10 miliona evra jer nije zaštitio korisnike od opasne igre poznate kao Fre... Dalje

Investicione prevare u reklamama na Facebooku

Investicione prevare u reklamama na Facebooku

Istraživači sajber bezbednosti iz firme Infoblox upozorili su korisnike na grupu Savvy Seahorse koja koristi Facebook reklame da bi prevarila korisn... Dalje

Prevaranti na X-u tražili donacije sa hakovanog naloga Metjua Perija

Prevaranti na X-u tražili donacije sa hakovanog naloga Metjua Perija

Zvanični nalog Metjua Perija na X-u (nekadašnji Twitter) je hakovan, a oni koji su to uradili zatražili su donacije od obožavalaca pokojnog glumca... Dalje

Od zabave do gubitka podataka: Mračna strana Facebook kvizova

Od zabave do gubitka podataka: Mračna strana Facebook kvizova

Sećate li se svih onih naizgled bezazlenih kvizova na društvenim mrežama? Iako su mnogima zabavni, oni su zapravo ozbiljan rizik za privatnost i b... Dalje