Facebook: novi način autorizacije za aplikacije i sajtove
Društvene mreže, 02.07.2010, 00:37 AM

Facebook nastavlja sa promenama na polju kontrole privatnosti. Ovog puta reč je o pojednostavljenju dozvole koju korisnik daje third-party aplikacijama i web sajtovima za pristup svom profilu.
Većina korisnika Facebook-a bar jednom je dala dozvolu za pristup svom profilu nekoj aplikaciji ili web sajtu koji je integrisan sa Facebook-om, pri čemu nije bilo mogućnosti izbora koji će ličnih podataka korisnika im biti dostupni. Novi proces davanja dozvole sada izgleda ovako: kada se korisnik loguje na aplikaciju preko svog Facebook naloga, aplikacija će moći da pristupi samo onim podacima koje je korisnik označio javnim. To je osnovno podešavanje Facebook-a, a za pristup ostalim podacima aplikacija će morati izričito da zatraži dozvolu od korisnika.
Na Facebook-ovom blogu dat je primer kako će to izgledati. Primera radi, JibJab je sajt sa čestitkama kojem je potreban pristup korisnikovim fotografijama, datumima rođenja korisnikovih prijatelja i njihovim slikama kako bi korisnik mogao da kreira posebne čestitke. U ovom slučaju, sajt JibJab mora posebno da zatraži od korisnika tu informaciju.
Ovakav pop up prozor pojavljivaće se svaki put kada instalirate neku aplikaciju ili se logujete na neki web sajt preko svog Facebook naloga.
Imajte na umu da pod osnovnim informacijama koje su dostupne svima Facebook podrazumeva vaše ime, sliku profila, pol i mreže. To je osnovno podešavanje koje je Facebook preporučio kako bi vas prijatelji lakše pronašli. U svakom trenutku možete ukloniti aplikaciju koju ste instalirali sa application settings page (podešavanje aplikacija). Isto tako, možete kontrolisati vaše podatke mogu deliti vaši prijatelji u aplikacijama koje oni koriste.

Izdvojeno
Ozbiljan propust: Instagram beleške namenjene bliskim prijateljima postale vidljive svima

Korisnici Instagrama poslednjih dana masovno prijavljuju kritičan bezbednosni propust zbog kojeg ljudi van njihove liste „Bliski prijatelji&ldq... Dalje
Masovno prikupljanje podataka: LinkedIn podneo tužbu zbog prodaje podataka korisnika platforme

LinkedIn je podneo tužbu protiv softverske firme ProAPIs i njenog izvršnog direktora Rahmate Alama, tvrdeći da kompanija upravlja mrežom sastavlj... Dalje
Zašto bi vas odjavljivanje sa Facebook-a moglo spasiti od prevara i Metinog praćenja

Biti stalno prijavljen na Facebook-u deluje praktično - nema kucanja lozinke, odmah ste „unutra“. Ali, ta pogodnost krije ozbiljne bezbed... Dalje
FileFix napad instalira malver StealC preko lažnih Facebook stranica

Istraživači kompanije Acronis otkrili su novu fišing kampanju koja koristi novi pristup već poznatoj tehnici napada. Metoda, nazvana FileFix, kor... Dalje
Lažna „Meta Verified“ ekstenzija na Facebooku krade naloge

Istraživači Bitdefendera upozoravaju kreatore sadržaja i vlasnike preduzeća na novu kampanju na platformi Meta (Facebook), gde zlonamerni oglasi n... Dalje
Pratite nas
Nagrade