Facebook planira da uvede hashtag po ugledu na Twitter

Društvene mreže, 15.03.2013, 07:03 AM

Facebook planira da uvede hashtag po ugledu na Twitter

Facebook planira da unapredi indeksiranje i linkovanje saržaja uvođenjem hashtag sistema sličnom onom koji već ima Twitter, piše Wall Street Journal. Iako Twitter nema ekskluzivno vlasništvo nad konceptom hashtag-a, on je postao popularan upravo zahvaljujući ovoj društvenoj mreži pa internet korisnici ovaj termin povezuju sa Twitter-om.

Ako Facebook zaista uvede hashtag, motiv će biti isti kao i onaj koji je ranije imao Twitter - organizacija i filtriranje sadržaja po temama. To bi korisnicima omogućilo da naš još jedan način pretražuju društvenu mrežu.

Wall Street Journal podseća da Instagram, koji je od prošle godine u vlasništvu Facebook-a, već koristi hashtag.

Hashtag je kao i znak @ dobro poznat korisnicima Twitter-a, i ono je što najpre zbuni novajlije na ovoj društvenoj mreži. Hashtag je reč koja ispred ima prefisk u vidu simbola #.

Na Twitter-u se hashtag-ovi obilato koriste, nekada i previse njih u jednom tvitu.

Ovo nije prvi put da jedna društvena mreža preuzima recept za uspeh druge društvene mreže. Tako je nedavno Facebook promenio naziv “pretplatničkog” dugmeta (“Subscribe”) u “Follow” a naziv "pretplatnici" u "pratioci".

Nema sumnje da bi i uvođenje hashtag-a na Facebook imalo neke veze sa novcem, odnosno oglašavanjem na mreži. Graph Search, koji je Facebook nedavno promovisao, nije dizajniran za dešavanja u realnom vremenu. Hashtag bi mogao da odgovori na posebne zahteve oglašivača.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Meta počinje da uvodi podrazumevanu end-to-end enkripciju za poruke i pozive u Messengeru

Meta počinje da uvodi podrazumevanu end-to-end enkripciju za poruke i pozive u Messengeru

Meta je objavila da počinje da uvodi podrazumevanu end-to-end enkripciju (E2EE) za poruke i pozive jedan na jedan u Messengeru. E2EE za grupne razgov... Dalje

Zloupotreba veštačke inteligencije u prevarama na TikToku

Zloupotreba veštačke inteligencije u prevarama na TikToku

TikTok se pokazao kao plodno tlo za finansijske prevare, posebno prevare koje uključuju kriptovalute, upozorava kompanija Avast. Širok domet platfor... Dalje

TikTok u bezbednosti zaostaje za konkurentskim platformama

TikTok u bezbednosti zaostaje za konkurentskim platformama

Istraživanje koje je sprovela kompanija Cerby otkrilo je da, kada je reč o bezbednosti, TikTok značajno zaostaje za konkurentskim platformama, kao ... Dalje

Malver NodeStealer ponovo otima naloge korisnika Facebooka, mamac za žrtve su provokativne fotografije

Malver NodeStealer ponovo otima naloge korisnika Facebooka, mamac za žrtve su provokativne fotografije

Istraživači iz kompanije Bitdefender upozoravaju da sajber kriminalci koriste Facebook oglase za širenje malvera i otimanje korisničkih naloga na ... Dalje

EU će zabraniti ciljano oglašavanje na Facebooku i Instagramu

EU će zabraniti ciljano oglašavanje na Facebooku i Instagramu

Evropski odbor za zaštitu podataka produžio je privremenu zabranu ciljanog oglašavanja na Facebooku i Instagramu, koju je u julu uvela Norveška ag... Dalje