Facebook planira da uvede hashtag po ugledu na Twitter
Društvene mreže, 15.03.2013, 07:03 AM
Facebook planira da unapredi indeksiranje i linkovanje saržaja uvođenjem hashtag sistema sličnom onom koji već ima Twitter, piše Wall Street Journal. Iako Twitter nema ekskluzivno vlasništvo nad konceptom hashtag-a, on je postao popularan upravo zahvaljujući ovoj društvenoj mreži pa internet korisnici ovaj termin povezuju sa Twitter-om.
Ako Facebook zaista uvede hashtag, motiv će biti isti kao i onaj koji je ranije imao Twitter - organizacija i filtriranje sadržaja po temama. To bi korisnicima omogućilo da naš još jedan način pretražuju društvenu mrežu.
Wall Street Journal podseća da Instagram, koji je od prošle godine u vlasništvu Facebook-a, već koristi hashtag.
Hashtag je kao i znak @ dobro poznat korisnicima Twitter-a, i ono je što najpre zbuni novajlije na ovoj društvenoj mreži. Hashtag je reč koja ispred ima prefisk u vidu simbola #.
Na Twitter-u se hashtag-ovi obilato koriste, nekada i previse njih u jednom tvitu.
Ovo nije prvi put da jedna društvena mreža preuzima recept za uspeh druge društvene mreže. Tako je nedavno Facebook promenio naziv “pretplatničkog” dugmeta (“Subscribe”) u “Follow” a naziv "pretplatnici" u "pratioci".
Nema sumnje da bi i uvođenje hashtag-a na Facebook imalo neke veze sa novcem, odnosno oglašavanjem na mreži. Graph Search, koji je Facebook nedavno promovisao, nije dizajniran za dešavanja u realnom vremenu. Hashtag bi mogao da odgovori na posebne zahteve oglašivača.
Izdvojeno
Evropol i šefovi evropskih policija zabrinuti zbog enkripcije na platformama društvenih mreža
Šefovi evropskih policija pozvali su i industriju i vlade na hitnu akciju kako bi se zaštitila javna bezbednost na platformama društvenih mreža, i... Dalje
Meta testira alate za Instagram i Facebook koji treba da spreče seksualne ucene i zloupotrebu intimnih slika
Meta je objavila da će uskoro početi da testira novu funkciju zaštite od golotinje u Instagram DM-ovima, koja zamagljuje slike za koje se otkrije d... Dalje
TikTok kažnjen zbog štetnog sadržaja koji je preporučivan maloletnim korisnicima
Italijanska regulatorno telo za zaštitu konkurencije kaznilo je TikTok sa 10 miliona evra jer nije zaštitio korisnike od opasne igre poznate kao Fre... Dalje
Investicione prevare u reklamama na Facebooku
Istraživači sajber bezbednosti iz firme Infoblox upozorili su korisnike na grupu Savvy Seahorse koja koristi Facebook reklame da bi prevarila korisn... Dalje
Prevaranti na X-u tražili donacije sa hakovanog naloga Metjua Perija
Zvanični nalog Metjua Perija na X-u (nekadašnji Twitter) je hakovan, a oni koji su to uradili zatražili su donacije od obožavalaca pokojnog glumca... Dalje
Pratite nas
Nagrade