Facebook razmišlja o uvođenju ''dislike'' dugmeta, ali...

Društvene mreže, 11.12.2014, 23:08 PM

Facebook razmišlja o uvođenju ''dislike'' dugmeta, ali...

Mark Zakerberg je na pitanje postavljeno na drugoj sesiji Pitanja i odgovori o tome da li Facebook razmišlja o "dislike" dugmetu odgovorio da se o tome mnogo razgovara u kompaniji. On ne misli da postoji potreba za svojevrsnim glasačkim mehanizmom ili dislike dugmetom, već da treba da postoje neki drugi izrazi osećanja za situacije kada vam se možda nešto ne sviđa.

On je naveo primer kada se u nečijem životu dogodi nešto tužno, i kada možda ne želite da “lajkujete” objavu. Kompanija razmišlja o “drugim osećanjima” i kako je moguće izraziti ih jednim jedinim dugmetom ili jednostavnim postupkom kao kad vam se nešto sviđa. Ipak, to nije nešto što će se uskoro dogoditi.

On je izričito rekao da neće biti “dislike” dugmeta, ali i da u kompaniji razmišljaju o drugim načinima da se takvo osećanje izrazi.

Upitan da prokomentariše to što se Facebook smatra gubljenjem vremena, Zakerberg je odgovorio da se on ne slaže sa tim i da se tu radi o povezivanju sa prijateljima i porodicom do čega treba da nam je najviše stalo.

Na pitanje zašto ima toliko mnogo izmena Facebookove politike privatnosti, on je odgovorio da ima mnogo razloga za to. Nekada je u pitanju objašnjavanje kako su Facebookovi proizvodi, kao što je na primer Messenger, povezani međusobno i kako dele podatke. Nekada se politika privatnosti menja zbog nove tehnologije i ideja koje ranije nisu bile moguće.

“Šta bi rekao mladom Marku?”, glasilo je jedno od pitanja.

“Grešićeš bez obzira šta radiš. Ljudi pokušavaju da izbegnu greške ili žale što su ih napravili, ali niko nije savršen. Svi stalno greše; jedna stvar koju pokušavam da kažem ljudima ovde u Facebooku je da čak i uspešni ljudi mnogo toga rade pogrešno”, rekao je direktor kompanije Facebook.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Profit ispred bezbednosti: Meta zaradila milijarde od prevarantskih oglasa na Facebooku i Instagramu

Profit ispred bezbednosti: Meta zaradila milijarde od prevarantskih oglasa na Facebooku i Instagramu

Meta se ponovo našla na udaru kritika nakon istrage Rojtersa, koja navodi da je kompanija ostvarila milijarde dolara prihoda od prevarantskih oglasa ... Dalje

U strahu od novih kazni, Meta uvodi opciju smanjenog deljenja podataka

U strahu od novih kazni, Meta uvodi opciju smanjenog deljenja podataka

Evropska komisija je u ponedeljak odobrila Metin predlog kojim se korisnicima Instagrama i Fejsbuka pruža mogućnost da dele manje ličnih podataka ... Dalje

Korisnici Facebooka i Instagrama dobijaju AI podršku 24/7 i jednostavniji oporavak hakovanih naloga

Korisnici Facebooka i Instagrama dobijaju AI podršku 24/7 i jednostavniji oporavak hakovanih naloga

Meta je najavila da uvodi niz novih alata za Facebook i Instagram kako bi korisnicima omogućila jednostavniji pristup podršci 24/7, brži oporavak n... Dalje

Lažne Meta pozivnice: prevara koja stiže sa prave Facebook adrese

Lažne Meta pozivnice: prevara koja stiže sa prave Facebook adrese

Istraživači iz kompanije Check Point otkrili su veliku fišing kampanju u kojoj napadači šalju lažne pozivnice koje izgledaju kao da dolaze direk... Dalje

X ukida Twitter.com i traži ponovno registrovanje sigurnosnih ključeva do 10. novembra

X ukida Twitter.com i traži ponovno registrovanje sigurnosnih ključeva do 10. novembra

Korisnici X-a koji za dvofaktorsku autentifikaciju (2FA) koriste sigurnosne ključeve moraju ih ponovo registrovati do 10. novembra 2025. Kompanija X ... Dalje