Facebook razmišlja o uvođenju ''dislike'' dugmeta, ali...
Društvene mreže, 11.12.2014, 23:08 PM

Mark Zakerberg je na pitanje postavljeno na drugoj sesiji Pitanja i odgovori o tome da li Facebook razmišlja o "dislike" dugmetu odgovorio da se o tome mnogo razgovara u kompaniji. On ne misli da postoji potreba za svojevrsnim glasačkim mehanizmom ili dislike dugmetom, već da treba da postoje neki drugi izrazi osećanja za situacije kada vam se možda nešto ne sviđa.
On je naveo primer kada se u nečijem životu dogodi nešto tužno, i kada možda ne želite da “lajkujete” objavu. Kompanija razmišlja o “drugim osećanjima” i kako je moguće izraziti ih jednim jedinim dugmetom ili jednostavnim postupkom kao kad vam se nešto sviđa. Ipak, to nije nešto što će se uskoro dogoditi.
On je izričito rekao da neće biti “dislike” dugmeta, ali i da u kompaniji razmišljaju o drugim načinima da se takvo osećanje izrazi.
Upitan da prokomentariše to što se Facebook smatra gubljenjem vremena, Zakerberg je odgovorio da se on ne slaže sa tim i da se tu radi o povezivanju sa prijateljima i porodicom do čega treba da nam je najviše stalo.
Na pitanje zašto ima toliko mnogo izmena Facebookove politike privatnosti, on je odgovorio da ima mnogo razloga za to. Nekada je u pitanju objašnjavanje kako su Facebookovi proizvodi, kao što je na primer Messenger, povezani međusobno i kako dele podatke. Nekada se politika privatnosti menja zbog nove tehnologije i ideja koje ranije nisu bile moguće.
“Šta bi rekao mladom Marku?”, glasilo je jedno od pitanja.
“Grešićeš bez obzira šta radiš. Ljudi pokušavaju da izbegnu greške ili žale što su ih napravili, ali niko nije savršen. Svi stalno greše; jedna stvar koju pokušavam da kažem ljudima ovde u Facebooku je da čak i uspešni ljudi mnogo toga rade pogrešno”, rekao je direktor kompanije Facebook.

Izdvojeno
Lažna „Meta Verified“ ekstenzija na Facebooku krade naloge

Istraživači Bitdefendera upozoravaju kreatore sadržaja i vlasnike preduzeća na novu kampanju na platformi Meta (Facebook), gde zlonamerni oglasi n... Dalje
Zbog porasta prevara LinkedIn uvodi strože provere za regrutere, rukovodioce i kompanije

LinkedIn je najavio novi set mera usmerenih na proveru identiteta korisnika i kompanija, sa ciljem da profesionalno umrežavanje učini sigurnijim. Ko... Dalje
Grokking: Kako prevaranti zloupotrebljavaju X-ov AI Grok za širenje malicioznih linkova
.jpg)
Istraživači iz Guardio Labsa otkrili su novu tehniku zloupotrebe Groka, AI asistenta na društvenoj mreži X (Twitter). Napadači koriste Grok da za... Dalje
Hakeri šire opasni malver preko SVG slika na Facebook-u

Većina ljudi je upoznata sa standardnim formatima slika poput JPG ili PNG. To su obične slike, bez skrivenih funkcija. SVG, ili skalabilna vektorsk... Dalje
Telegram krenuo u obračun sa prevarantima na plaformi koji ucenjuju korisnike
.jpg)
Pavel Durov, direktor i osnivač Telegrama, izjavio je da je ove nedelje platforma krenula u obračun sa prevarantima nakon što je kompanija primila ... Dalje
Pratite nas
Nagrade