Facebook testira funkciju prepoznavanja lica za vraćanje naloga

Društvene mreže, 02.10.2017, 00:00 AM

Facebook testira funkciju prepoznavanja lica za vraćanje naloga

Kada su u pitanju savremene tehnologije, lica korisnika imaju sve veći značaj. Najskoriji primer je X FaceID iPhonea, kao i Android Pay koji će navodno doneti opciju verifikacije pomoću prepoznavanja lica za programe lojalnosti. I aerodromi bi u skorije vreme mogli početi da koriste tehnologiju prepoznavanja lica, iako još uvek postoje problemi u implementaciji koji se tiču privatnosti.

Ipak, to ne sprečava Facebook da testira funkciju prepoznavanja lica koja bi trebalo da pomogne zaštiti naloga, tvrdi Met Navara iz TheNextWeba.

Funkcija se trenutno testira samo za situacije kada korisnik treba da vrati nalog koji je iz nekog razloga zaključan. Funkcija je navodno pouzdana i nije je lako hakovati, pa bi mogla biti dostupna i drugim korisnicima. Nema mnogo detalja o njenoj primeni, kao ni o tome kada će biti dostupna.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Facebook ukinuo Ticker, nema više ''uhođenja'' prijatelja

Facebook ukinuo Ticker, nema više ''uhođenja'' prijatelja

Nema više Tickera na Facebooku, koji je pokazivoa sve što vaši prijatelji rade na sajtu u realnom vremenu. To je značajan i u velikoj meri neoček... Dalje

Facebook testira novi captcha test i traži od korisnika da učitaju jasnu fotografiju svog lica

Facebook testira novi captcha test i traži od korisnika da učitaju jasnu fotografiju svog lica

Facebook testira novu captcha funkciju koja traži od korisnika da učitaju jasnu sliku svog lica kako bi mogao da verifikuje nalog i odobri pristup n... Dalje

Facebook testira novi program za borbu protiv ''osvetničke pornografije''

Facebook testira novi program za borbu protiv ''osvetničke pornografije''

Facebook testira novu tehnologiju koja treba da pomogne žrtvama "osvetničke" pornografije. Nova tehnologija se trenutno testira u četiri zemlje, a ... Dalje

Korisnik tvrdi da su zaposleni u Facebooku pregledali dokument poslat preko Facebook Messengera

Korisnik tvrdi da su zaposleni u Facebooku pregledali dokument poslat preko Facebook Messengera

Poznata je činjenica da Facebook, gigant društvenih mreža, ima pristup korisničkim podacima, jer je to deo njihovih marketinških pravila. Faceboo... Dalje

Fišing na Facebooku: Ciljevi napadača korisnici Androida i iOS

Fišing na Facebooku: Ciljevi napadača korisnici Androida i iOS

Stručnjaci iz finske kompanije F-Secure otkrili su spam kampanju na Facebooku koja se vodi sa ciljem da se prevare korisnici da predaju fišerima loz... Dalje