Facebook uvodi Centar za privatnost
Društvene mreže, 10.01.2022, 01:00 AM

Meta (kompanija ranije poznata kao Facebook) predstavila je Centar za privatnost, za koji kaže da ga možete koristiti da biste saznali kako kompanija prikuplja i koristi podatke, ali i da bi ste naučili kako da koristite brojne dostupne kontrole privatnosti i bezbednosti. Meta kaže da će Centar za privatnost imati kategorije koje pokrivaju bezbednost, deljenje, prikupljanje, korišćenje podataka i oglase.
Meta kaže da je Centar za privatnost trenutno dostupan „nekim ljudima koji koriste Facebook na desktopu“, ali da će ga uvesti za više ljudi i aplikacija u narednim mesecima.
“Napravili smo brojne kontrole privatnosti i bezbednosti u našim aplikacijama i tehnologijama tokom godina, a naš cilj je da Centar za privatnost služi kao centar za te kontrole i edukaciju o privatnosti”, kaže Meta.
Prema najavi na blogu kompanije, trenutna verzija Centra za privatnost ima pet modula, od kojih svaki sadrži vodiče i kontrole u vezi sa određenim temama kao što su:
- Bezbednost: Možete podesiti dvofaktorsku autentifikaciju ili saznati nešto više o tome kako se Meta bori sa izvlačenjem podataka sa profila korisnika (“data scraping”);
- Deljenje: Ovaj vodič vam može dati odgovore na pitanje ko vidi ono što objavljujete ili kako da uklonite stare objave na svom profilu pomoću alata kao što je “Upravljanje aktivnostima” (“Manage Activity”);
- Prikupljanje: Odavde možete saznati nešto više o podacima koje Meta prikuplja, ali i kako možete videti te podatke pomoću alata kao što je “Pristup vašim informacijama” (“Access Your Information”);
- Upotreba podataka: Na ovom mestu možete saznati više o tome kako i zašto Meta koristi podatke i istražiti kontrole koje se nude za upravljanje načinom na koji se vaše informacije koriste;
- Oglasi: Iz ovog vodiča možete saznati više o tome kako se vaše informacije koriste za izbor oglasa koje vidite i koristiti kontrole oglasa kao što su “Podešavanja oglasa” (“Ad Preferences”).
Jedno mesto za kontrole koje bi inače mogle da budu raspoređene na različitim mestima moglo bi zaista biti korisno korisnicima, pošto podešavanja privatnosti na Facebooku mogu biti komplikovana za mnoge.
Ako imate novi Centar za privatnost, moći ćete da mu pristupite u Podešavanjima > Privatnost, ali Meta najavljuje da će biti „više načina da mu pristupite na mestima gde možda možete biti zabrinuti za privatnost”. Kompanija takođe kaže da će dodavati nove module i kontrole u Centar za privatnost kako bi pomogla ljudima da razumeju njen pristup privatnosti u svim njenim aplikacijama.

Izdvojeno
Lažna „Meta Verified“ ekstenzija na Facebooku krade naloge

Istraživači Bitdefendera upozoravaju kreatore sadržaja i vlasnike preduzeća na novu kampanju na platformi Meta (Facebook), gde zlonamerni oglasi n... Dalje
Zbog porasta prevara LinkedIn uvodi strože provere za regrutere, rukovodioce i kompanije

LinkedIn je najavio novi set mera usmerenih na proveru identiteta korisnika i kompanija, sa ciljem da profesionalno umrežavanje učini sigurnijim. Ko... Dalje
Grokking: Kako prevaranti zloupotrebljavaju X-ov AI Grok za širenje malicioznih linkova
.jpg)
Istraživači iz Guardio Labsa otkrili su novu tehniku zloupotrebe Groka, AI asistenta na društvenoj mreži X (Twitter). Napadači koriste Grok da za... Dalje
Hakeri šire opasni malver preko SVG slika na Facebook-u

Većina ljudi je upoznata sa standardnim formatima slika poput JPG ili PNG. To su obične slike, bez skrivenih funkcija. SVG, ili skalabilna vektorsk... Dalje
Telegram krenuo u obračun sa prevarantima na plaformi koji ucenjuju korisnike
.jpg)
Pavel Durov, direktor i osnivač Telegrama, izjavio je da je ove nedelje platforma krenula u obračun sa prevarantima nakon što je kompanija primila ... Dalje
Pratite nas
Nagrade