Google+ i YouTube se najzad razdvajaju
Društvene mreže, 28.07.2015, 00:00 AM
Googleov ambiciozni projekat, društvena mreža Google+, pokrenuta je uz veliku pompu, ali četiri godine kasnije jasno je da Google+ nije ispunio očekivanja kompanije.
Gigant pretrage u ponedeljak je ukinuo obavezu za korisnike da imaju Google+ nalog da bi delili sadržaj, komunicirali sa drugim ljudima ili napravili YouTube kanal. Od sada će korisnici moći da koriste svoje Google naloge za pristup svemu nabrojanom, saopštila je kompanija.
Ovo će se na kraju primenjivati na sve Googleove servise, ali je kompanija počela od YouTubea, koji je jedan od najvažnijih njenih servisa.
Google je 2013. počeo sa uslovljavanjem korisnika da moraju koristiti Google+ naloge za skoro sve servise kompanije, počev od Gmaila do YouTubea. To pravilo je bio pokušaj da se ljudi nateraju da koriste Googleovu društvenu mrežu, a ideja je navodno došla od izvršnog direktora kompanije Larija Pejdža.
Međutim, nedavno je Google počeo da odstupa od ovog stava. Pre nekoliko meseci Google je prestao da primorava nove korisnike da registruju Google+ naloge, a u maju ove godine, kompanija je pokrenula Google Photos servis koji je razdvojen od društvene mreže Google+, koju je Google pokrenuo da bi se takmičio sa Facebookom. Preteča Google Photos servisa bio je Google+ Photos koji će biti ugašen 1. avgusta.
YouTube će biti jedan od prvih Googleovih servisa koji će se odvojiti od Google+. YouTube komentari se više neće pojavljivati na stranicama Google+ profila korisnika. Ipak, pravljenje YouTube kanala, otpremanje videa ili komentarisanje bez Google+ još uvek nije moguće, a kompanija je upozorila korisnike da ne uklanjaju svoje Google+ profile pre nego što ova odluka bude u potpunosti implementirana.
Izdvojeno
Meta testira alate za Instagram i Facebook koji treba da spreče seksualne ucene i zloupotrebu intimnih slika
Meta je objavila da će uskoro početi da testira novu funkciju zaštite od golotinje u Instagram DM-ovima, koja zamagljuje slike za koje se otkrije d... Dalje
TikTok kažnjen zbog štetnog sadržaja koji je preporučivan maloletnim korisnicima
Italijanska regulatorno telo za zaštitu konkurencije kaznilo je TikTok sa 10 miliona evra jer nije zaštitio korisnike od opasne igre poznate kao Fre... Dalje
Investicione prevare u reklamama na Facebooku
Istraživači sajber bezbednosti iz firme Infoblox upozorili su korisnike na grupu Savvy Seahorse koja koristi Facebook reklame da bi prevarila korisn... Dalje
Prevaranti na X-u tražili donacije sa hakovanog naloga Metjua Perija
Zvanični nalog Metjua Perija na X-u (nekadašnji Twitter) je hakovan, a oni koji su to uradili zatražili su donacije od obožavalaca pokojnog glumca... Dalje
Od zabave do gubitka podataka: Mračna strana Facebook kvizova
Sećate li se svih onih naizgled bezazlenih kvizova na društvenim mrežama? Iako su mnogima zabavni, oni su zapravo ozbiljan rizik za privatnost i b... Dalje
Pratite nas
Nagrade