Instagram pokreće ''Odmori se'' i druge funkcije za zaštitu dece
Društvene mreže, 07.12.2021, 12:30 PM

Instagram je pokrenuo niz novih i eksperimentalnih funkcija koje imaju za cilj da aplikaciju učine sigurnijim mestom za tinejdžere, najavio je direktor Instagrama Adam Moseri.
Za početak, Instagram danas pokreće ranije najavljenu funkciju „Odmori se“ u SAD, Velikoj Britaniji, Kanadi i Australiji. Sada, kada korisnik skroluje Instagram duže vreme, aplikacija će ga zamoliti da napravi pauzu i da postavi podsetnike za budućnost. Tinejdžeri će posebno dobijati obaveštenja da postave te podsetnike kako bi kompanija bila sigurna da su svesni ove funkcije. Takođe će videti savete stručnjaka koji će im pomoći da „razmisle“.
U martu, Instagram će pokrenuti alate za roditelje i staratelje koji će im omogućiti da vide koliko vremena njihova deca provode u aplikaciji i da postave vremensko ograničenje. Tinejdžeri će takođe dobiti opciju da obaveste svoje roditelje ako nekoga prijave, što će služiti kao način da signaliziraju odraslima da će možda morati da razgovaraju o tome. Ovo će biti samo prva verzija ovih alata, kojima će vremenom biti dodato više opcija.
Jedna od eksperimentalnih funkcija koje Instagram testira biće posebno korisna za tinejdžere i mlade ljude koji žele da uklone svoje aktivnosti u aplikaciji iz vremena kada su bili mnogo mlađi. To će omogućiti korisnicima da odjednom izbrišu veći broj fotografija i video snimaka koje su objavili, kao i sve lajkove i komentare. Ova funkcija će biti dostupna svima u januaru.
Još jedna eksperimentalna funkcija proširiće ono što je Instagram započeo ranije ove godine kada je zabranio odraslima da šalju poruke tinejdžerima koji ih ne prate. Početkom sledeće godine, takođe će se isključiti mogućnost označavanja ili pominjanja tinejdžera od strane odraslih koje ne prate, ili uključivanja njihovog sadržaja u Reels Remixes ili Guides.
Konačno, istražuje se mogućnost još većeg ograničavanja osetljivog sadržaja koji tinejdžeri vide, što će otežati tinejdžerima da naiđu na potencijalno štetan sadržaj ili naloge u Search, Explore, Hashtags, Reels i predloženim nalozima. Kompanija kaže da će usmeravati korisnike na različite teme ako su se duže vreme zadržali na jednoj temi.
Direktor Instagrama Adam Moseri trebalo bi da svedoči ove nedelje pred američkim Senatom u okviru serije saslušanja o zaštiti dece na mreži. Instagram i Facebook našli su se na udaru kritika poslednjih meseci nakon što je uzbunjivač i nekadašnja menadžerka proizvoda u Facebooku Frensis Haugen svedočila pred Kongresom o internim istraživanjima Facebooka koja su pokazala da Instagram može imati negativan uticaj na mentalno zdravlje, posebno mladih ljudi. Haugen je mnogo otkrila o Facebookovim algoritmima i drugim internim sistemima, a jedna od stvari koje je otkrila je da „rangiranje zasnovano na angažmanu na Instagramu može za kratko vreme odvesti decu od veoma bezazlenih tema poput zdravih recepata do sadržaja koji promoviše anoreksiju.”

Izdvojeno
TikTok kažnjen sa 530 miliona evra zbog prenosa podataka evropskih korisnika u Kinu

Irska Komisija za zaštitu podataka (DPC) objavila je da je kaznila evropsku filijalu TikToka sa 530 miliona evra nakon istrage o transferu podataka k... Dalje
Hakeri tvrde da su ukrali lozinke 972.000 korisnika TikToka i sada prete da će ih objaviti

Hakerska grupa koja sebe naziva R00TK1T ISC CYBER TEAM tvrdi da je ukrala 972.000 lozinki korisnika TikToka. Hakeri su zapretili objavljivanjem lozink... Dalje
Meta testira novu AI tehnologiju koja otkriva naloge dece koja su se registrovala kao odrasle osobe

Meta testira novu AI tehnologiju koja može da identifikuje korisnike Instagrama mlađe od 16 godina, a zatim ih automatski prebacuje na tinejdžerske... Dalje
Podaci 2,8 milijardi X (Twitter) profila objavljeni na poznatom hakerskom forumu

Na zloglasnim Breach forumima procurili su podaci 2,87 milijardi X (Twitter) profila. Prema objavi korisnika foruma ThinkingOne, iza curenja podataka ... Dalje
Zbog lažne Metine tehničke podrške korisnici ostaju bez naloga
.jpg)
Meta ima više od 10 miliona aktivnih oglašivača na svojim platformama, a mnoga preduzeća zavise od oglasa na društvenim mrežama. Zato je razuml... Dalje
Pratite nas
Nagrade